buczek136 Opublikowano 28 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2018 Mnie szarpie najbardziej na zimnym silniku na ciepłym juz dużo mniej ale płynnie nie jest ..dwumas luka kilka tys temu zmieniony wałek rozrządu wymieniony zawieszenie ok poduchy tez wszystko wymienione a problem jest gdzie dalej szukać problemu ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ralen Opublikowano 5 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2018 (edytowane) Panowie, moje szarpania zostały rozwiązane auto płynnie wyrywa się do przodu a powodów było kilka 1. Półosie które wymieniłem zredukowały szarpanie 2. Katalizator - Panowie, nie ukrywajmy po tylu latach on się prosi o wymianę. Nawet dobre przepalenie po autostradzie nie pomoże.Po wymianie kata auto trochę odżyło i ruszało z mniejszym oporem - kat zamiennik. 3. Program u spankyego - po programie auto odżyło jeszcze bardziej, znów opór przy ruszaniu się troszeczkę zmniejszył. 4. Sprzęgło - wywaliłem kpl dwumasy którą niedawno zmieniałem (dwumasa, tarcza, docisk LUK - 50kk nalotu i dwumas śmietnik), stwierdziłem że mam dość badziewia od sachsa / luka i założyłem jednomas VALEO. Po kilku dniach jazd muszę stwierdzić że dla AWX 5b tarcza 228mm, sprawdza się znakomicie pod warunkiem utrzymywania auta >1700 obr. Po wymianie sprzęgła problemy się skończyły. Przestało szarpać i auto rwie się do przodu. PS: Jeżeli wasze szarpania przy ruszaniu objawiają się bardziej po rozgrzaniu silnika (na zimnym jest względnie OK) i podczas obciązenia (5 osób w aucie), to na 70% wina sprzęgła które po rozgrzaniu przestaje sobie radzić. Edytowane 5 Grudnia 2018 przez Ralen Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kufel26 Opublikowano 16 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2018 W dniu 5.12.2018 o 23:07, Ralen napisał: Panowie, moje szarpania zostały rozwiązane auto płynnie wyrywa się do przodu a powodów było kilka 1. Półosie które wymieniłem zredukowały szarpanie 2. Katalizator - Panowie, nie ukrywajmy po tylu latach on się prosi o wymianę. Nawet dobre przepalenie po autostradzie nie pomoże.Po wymianie kata auto trochę odżyło i ruszało z mniejszym oporem - kat zamiennik. 3. Program u spankyego - po programie auto odżyło jeszcze bardziej, znów opór przy ruszaniu się troszeczkę zmniejszył. 4. Sprzęgło - wywaliłem kpl dwumasy którą niedawno zmieniałem (dwumasa, tarcza, docisk LUK - 50kk nalotu i dwumas śmietnik), stwierdziłem że mam dość badziewia od sachsa / luka i założyłem jednomas VALEO. Po kilku dniach jazd muszę stwierdzić że dla AWX 5b tarcza 228mm, sprawdza się znakomicie pod warunkiem utrzymywania auta >1700 obr. Po wymianie sprzęgła problemy się skończyły. Przestało szarpać i auto rwie się do przodu. PS: Jeżeli wasze szarpania przy ruszaniu objawiają się bardziej po rozgrzaniu silnika (na zimnym jest względnie OK) i podczas obciązenia (5 osób w aucie), to na 70% wina sprzęgła które po rozgrzaniu przestaje sobie radzić. Czyli wychodzi na to, że sprzęgła luka/sachsa są kiepskiej jakości? Można by jeszcze spróbować obić tarcze na nowo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ralen Opublikowano 16 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2018 na sachsa nie narzekałem, ale luk to padaka z tego co widzę. Mam swój były komplet sprzęgła. Wygląda na naprawdę w dobrym stanie, nic po nim nie widać ze uszkodzone / rozklekotane, poza lekką tęczą na docisku od wewnętrznej strony. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buczek136 Opublikowano 29 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2018 A niby wszyscy mówią ze jednomas się nie sprawdza w silniku ustawionym wzdluznie ze wibracje itd to jak to w końcu jest ? Co prawda u mnie raczej dwumas odpada bo po rozgrzaniu przestaje szarpać co najwyżej są drgania /wibracje i tez wkurzają na pedale nie czuć żadnego bicia. Czy pompowtryskiwacze mogą mieć z tym jakiś związek ? Nic z nimi nie było robione turbo luzów nie ma ładnie pompuje obawiam się też skrzyni bo przy dodaniu gazu lub puszczeniu czuć uderzenie jakby luz w napędzie.. niby audi a takie problemy w starej 80 po milionie nalotu nie było takich cyrkow Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ralen Opublikowano 29 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2018 10 godzin temu, buczek136 napisał: A niby wszyscy mówią ze jednomas się nie sprawdza w silniku ustawionym wzdluznie ze wibracje itd to jak to w końcu jest ? Co prawda u mnie raczej dwumas odpada bo po rozgrzaniu przestaje szarpać co najwyżej są drgania /wibracje i tez wkurzają na pedale nie czuć żadnego bicia. Czy pompowtryskiwacze mogą mieć z tym jakiś związek ? Nic z nimi nie było robione turbo luzów nie ma ładnie pompuje obawiam się też skrzyni bo przy dodaniu gazu lub puszczeniu czuć uderzenie jakby luz w napędzie.. niby audi a takie problemy w starej 80 po milionie nalotu nie było takich cyrkow Na początku miałem mieszane uczucia ale pojezdzilem miesiąc, wszystko się ulozylo i nie czuje różnicy między jedno a dwu-masem. W moim 5b AWX się sprawdza. Auto pod obciążeniem jest troszkę glosniejsze i troszkę mocniej przenosi drgania od silnika, ale czuć to dopiero jak mam 5 osób w aucie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się