Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Kierownica powietrza przy kolektorze ssącym w A4 B6 ALT


daro84.pl

Rekomendowane odpowiedzi


Powolne opadanie obrotów to nieszczelnosc odmy. Owin ręcznikiem papierowym wężyki, czwórnik i eżektor a nieszczelność sama się ujawni

Owinąć i na przejażdżkę? czwórnik mam założony nowy ten niby poprawiony 06B103235Q więc powinien być szczelny. Ale sprawdzę tak jak napisałeś :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie też wszystko nowe było, wyszła nieszczelnosc jednego połączenia czwórnika i eżektora. Efekty mogą być widoczne po 500 km

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam :)

Okazało się, że dźwigienka przy gruszce miała ułamany łebek (gruszka działała ale nie sterowała łopatkami), sprawdzałem to z narzeczoną w piątek na szybkości i nikt nie zauważył tego pęknięcia. Dzisiaj biorę się za przeczyszczenie całej tej gruszki a tu zonk :( udało mi się załatwić w miarę szybko drugą gruszkę ale okazało się, że miała pękniętą membranę, na szczęście można przekładać same membrany więc po problemie :) Po przeczyszczeniu i zamontowaniu wszystkiego od razu na jazdę próbną i muszę przyznać, że naprawdę jest znaczna poprawa mimo tego iż dalej gruszka zaczyna działać przy ok 2500-3000 obrotów (chyba mam pęknięty wężyk który wychodzi z gruszki, chciałem go wyciągnąć ale skubaniec tak się trzyma, że boje się, że go urwie. Na tygodniu na spokojnie sobie to jeszcze sprawdzę). Ale do rzeczy, po krótkiej przejażdżce mogę stwierdzić, że Małyszka lata aż miło, zwłaszcza przy większych obrotach lub przy redukcji na mniejszy bieg. Wcześniej podczas redukcji z deka szarpało a teraz wszystko ładnie i płynnie :). Aaaa i jeszcze jedno, od początku (audi mam od 4 tyg.) wyskakiwał mi błąd katalizatora (16804) i coś z bogatą mieszanką ( podajże 17545). Dzisiaj po zrobieniu gruszki skasowałem błędy i za jakiś czas sprawdzę czy będą wracać :)

Pozdrawiam i dziękuję wszystkim za rady :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


dalej gruszka zaczyna działać przy ok 2500-3000 obrotów

Klapy jak chodzą? Lekko czy ciężko?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Klapy chodzą lekko, płynnie, nie czuć jakiegoś oporu ani nie słychać chrupania. Chciałem sprawdzić ten wezyk, który dochodzi do gruszki ale mocno siedzi i nie wyciagalem go jeszcze. A tak w ogóle to gdzie mogę kupić taki wężyk?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i jak kolego kary2206 pojawił ci sie błąd kata

Niestety tak :( jedynie nie wyskakuje błąd 17545 i nie zapala się check engine. Po podpieciu pod vaga jest tylko błąd 16804. Mam w planach skrócić drugą sondę, może coś pomoże.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja też ciągle mam błąd kata. Zmieniłem na nowy i po 2000 to samo, jaki lejesz olej?

Wiesz co ja audi kupiłem z msc temu i przed samą sprzedażą został zalany castrol 5w30. Zrobiłem już jakieś 2,5 tyś km. i jak narazie nie dolalem ani grama.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W 2.0 ALT sa tylko jedne klapki , ale widze ze ty masz silnik 2.0 FSI wiec tam moze byc juz inne rozwiazanie . Podaj jaki masz model silnika to sie sprawdzi w etce.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jestem wlasnie po zakupie kierownicy powietrza od passata b5 alt i wszystko dziala sprawnie, czas pokaze na ile to wytrzyma koszt 35 zl+przesylka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie co jest nie tak, gruszka nie reaguje na gaz w żadnym zakresie obrotów, wsadziłem śrubę do środka w taki sposób, by kierownica była ciągle "na dole", czyli otwarta, niektórzy robili takie zabiegi i mówili, że im to pomagało, u mnie niestety nie widziałem kompletnie żadnej równicy, co to może być?

Dodam, że mam również wypadanie zapłonu na 2 cylindrach, może to być przyczyną mniejszej mocy? Co sprawdzić i w jaki sposób?

+ LPG

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem ułamaną dźwigienkę od kierownicy powietrza ale wczoraj znajomy mechanik mi to zespawał w 5 minut. O dziwo póki co działa;) Nie byłem przekonany do tej metody ale działa:) Zobaczymy z czasem hehe. Dźwigienka rusza się w okolicy 3000 obrotów. Czy tak powinno być? Czy ona powinna ruszać się od samego dołu? Jakaś niewielka różnica jest ale bez szału... Co może być jeszcze nie tak?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie również nie działa, ale z tego co wiem to właśnie powinna ruszać się od tych około 3000 rpm, ciekawe czemu niektórzy piszą, że samochód dosłownie ożył po naprawie tej kierownicy powietrza... To znaczy dlaczego u niektórych to pomaga a u niektórych różnica niewielka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie i mnoe również to zastanawia... może chodzi tu jeszcze o jakieś przewody podciśnienia? Nie wiem już sam...

Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro kierownica działa to przewody powinny być ok, przynajmniej ten, który idzie do dolnej częsci tej gruszki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

aj sam już nie wiem... u mnie ta rurka mała co idzie od czwórnika w górę to jest pęknięta, i póki co to potraktowałem ją izolatką bo nie wiem gdzie ja mogę dostać...

Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka

1bc4fe67b04f49fcab612bf1609a5b7f.jpg

Może ktoś zna numer części?

Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka

Edytowane przez PistoN116
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też miałem pękniętą, kupiłem używkę na allegro, ale efektów na + żadnych

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...