Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Kierownica powietrza przy kolektorze ssącym w A4 B6 ALT


daro84.pl

Rekomendowane odpowiedzi

witam też mam problem z mocą auta i ciągle te same błędy po otwarciu tej gruszki i dodania mocniej gazu wogóle śię nie rusza przewody ciśnieniowe wymienione na nowe więc niewiem o co kaman jakieś pomysły koledzy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pociągnij powietrze ustami i jak dżwignia się opuści to winny może być zaworek. Mam takowy na zbyciu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nowa "Gruszka" zamontowana, smiga juz prawie jak trzeba :) pozostało jedynie niepokojące sapnięcie przy dodaniu gwałtownie gazu... mam 780 obrt/m dodaje gazu i słysze jak by sapnięcie... potrafi nawet sie przydławić w pierwszych sekundach po uruchomieniu przy gwałtownym dodaniu gazu.

ZA DOTYCHCZASOWE POSTY DZIEKUJE BARDZO :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nowa "Gruszka" zamontowana, smiga juz prawie jak trzeba :) pozostało jedynie niepokojące sapnięcie przy dodaniu gwałtownie gazu... mam 780 obrt/m dodaje gazu i słysze jak by sapnięcie... potrafi nawet sie przydławić w pierwszych sekundach po uruchomieniu przy gwałtownym dodaniu gazu.

ZA DOTYCHCZASOWE POSTY DZIEKUJE BARDZO :)

Kolego sprawdz czy nie dostaje sie gdzies lewe powietrze może masz jakąś nieszczelnośc na wężykach czy gruszce.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nowa "Gruszka" zamontowana, smiga juz prawie jak trzeba :) pozostało jedynie niepokojące sapnięcie przy dodaniu gwałtownie gazu... mam 780 obrt/m dodaje gazu i słysze jak by sapnięcie... potrafi nawet sie przydławić w pierwszych sekundach po uruchomieniu przy gwałtownym dodaniu gazu.

Kolego to może być za sprawą LPG, u mnie jest identycznie, jak zakładałem instalację to miałem gruchę pękniętą, teraz gdy ją skleiłem pojadę na pierwszy przegląd po 1000km i koleś zestroi instalację na nowo, na PB ładnie się wkręca od najniższych obrotów ;)

Edytowane przez Misiek1219
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy ma ktos na zbyciu membrane z tej gruszki? prosze o info na pirv. Koledzy jak ciegienko jest ok i przewody to rozbierzcie ta gruszke, membrana jest dziurawa, jak tak mam jedzilem z klejona 1,5 roku ale juz sie nie da skleic. Pozdrawiam i zycze udanych diagnoz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może ktoś odpowiedzieć dlaczego na tym filmiku

w VW po dodaniu gazu dźwignia gruchy reaguje od razu (jakby była podpięta pod linkę gazu) bo widać to ewidentnie natomiast przy mojej audicy dźwignia reaguje jak gazowanie jest na poziomie 3-4 tys obr w sensie nie reaguje na gazowanie od razu. Edytowane przez ananaseq
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widocznie u Ciebie jest coś nie tak z podciśnienie. Podcisnienie u Ciebie może być za słabe przy niskich obrotach silnika, czyli gdy przepustnicy jest otwarta ni w pełni. Gdy dasz gaz do dechy wówczas przepustnicy bardziej się otwiera i podciśnienie jest wystarczające. Możesz mieć przetarte lub sparciały wężyk podciśnienia przy tej gruszce. Podciśnienie zasysa w pewnych ilościach powietrze zamiast membranę. Przeanalizuj i sprawdź to.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Możecie powieidzieć czy tą gumową membranę da się w ogóle gdzieś dostań nową/oryginalną ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

raczej nie :) mozna tylko kupic jedynie całą gruszkę cena coś ok 50 zł + przesyłka, oczywiście używana

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podpowie ktoś czy jest jakiś dobry sposób na naprawienie tej dzwigienki? Membrana jest chyba ok bo przy większych obrotach jest ruch.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej mam pytanie jak fachowo nazwać tą gruszkę itd bo na necie ciężko znaleźć :) nowa wraz ze sterownikiem kosztuje 500zł :mellow: a mam pękniętą tylko membranę :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jesli chodzi o uzywki to musisz szukać calego kolektora ssacego, bo zazwyczaj sprzedaja całośc aczkolwiek mozna dogadac sie o sama gruche. Sam tak kiedys kupowałem. Ponizej przykładowa aukcja:

http://allegro.pl/kolektor-ssacy-gruszka-2-0-alt-audi-a4-b6-vw-b5-fl-i5345792365.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki :) w sumie postawiłem na nową gruchę ;) bo zamierzam jeszcze trochę pojeździć :) pozdrawiam ^_^

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dźwignia u mnie się rusza ale dopiero jak obroty wejdą na około 3000 obrotów. Tak być powinno?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, troszkę offtop aleee, na ostatniej wymianie oleju, poszedłem w olej liqui molly z molidenem i ..... jest lepiej :) Ogolnie samochod odzyskał rezon i kompresje.

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Mam pytanie ad. kierownica powietrza 2.0 ALT.

czy mozna zakupic nowa kierownice powietrza bez kolektora?

moze z innego podobnego silnika np 1.8 20v VW ?

jezeli tak to poprosilbym nr. z etki kompatybilnej kierowicy powietrza, ewetualnie z ktorej mozna zrobic swap membrany lub ciegna ?

z gory dzieki za info

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...