Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Kierownica powietrza przy kolektorze ssącym w A4 B6 ALT


daro84.pl

Rekomendowane odpowiedzi

Cholera, to juz nie wiem gdzie kłopot... Filtry powietrza i paliwa zmienione, olej wymieniony, swiece wymienione, zbieznosc zrobiona, kierownica powietrza podobno ok... Jakies Sugestie ?

Spalanie na gazie to wedlug fis srednio 11-12 litrow w cyklu mieszanym... po miescie od 14 w gore... . Moc zdecydowanie nie czuje tu 130 km zwlaszcza na 1 i 2 biegu... .

Co powinienem jeszcze sprawdzic ?

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Dorzucam logi z silnika.

Address 01: Engine Labels: Redir Fail!
Controller: 8E0 909 557 H
Component: 2.0L R4/5VS 0001
Coding: 0011501
Shop #: WSC 63351
1 Fault Found:
17522 - Oxygen (Lambda) Sensor; B1 S2: Internal Resistance too High
P1114 - 008 - Implausible Signal - Intermittent
Readiness: 0000 0000
Edytowane przez tgrabowski
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrób logi dynamiczne przepływomierza nom ale jakby nie było masz błąd sondy który w znacznym stopniu także odpowiada za skąd mieszanki paliwowo-powietrznej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok, za kilka dni coś zrobię, potrzebuje skoczyc do domu po kabel (viaken obd2) i załatwić sobie jakiś przyzwoity program diagnostyczny (polecicie coś ) ? :)

Check zapala sie standardowo, czyli po skasowaniu pojawia sie po 50-200 km... pozniej gasnie i zapala sie nieregularnie.

Przy ruszaniu na jedynce potrafi szarpnac, a gdy doda sie za malo gazu gasnie.

Auto jezdzi w LPG (stag 300 isa2), 60k km temu, auto palilo na cyklu 70% trasa 30 % miasto okolo 9,5 - 10 litrow. (380-400 km na butli 38 l). Obecnie w stosunku 50 -50 % trasa miasto robie 280-300 max.

Obecnie przy przebiegu 228 k pojawił się objaw wariatora i zaworu cisnienia oleju ( tylko na zimnym przez okolo 2 sekudny).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam takie pytanie czy nie ma możliwości dopasować gruszki od silnika 2.8 V6.? Do alt bardzo ciężko znaleźć dobrą zawsze coś uszkodzone

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Czy to normalne że dzwignia kierownicy powietrza schodzi na dól po opaleniu bez gazowania a po wyłączeniu silnika wraca do pozycji górnej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie powinno tak być. Może to być wina zaworu sterującego gruchą. Jak byś chciał to mam taki zaworek na zbyciu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Czy to normalne że dzwignia kierownicy powietrza schodzi na dól po opaleniu bez gazowania a po wyłączeniu silnika wraca do pozycji górnej

Wyglada na to ze zaworek caly czas jest otwarty. Albo on jest uszkodzony albo dostaje jakis sygnal z komputera. Najlepiej odlaczyc wtyczke i sprawdzic.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Oklepałem profilaktycznie zaworek kombinerkami oraz odłączyłem wtyczkę zgodnie z poradami problem znikł teraz działa tak jak na filmiku dzięki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pnowie pytanko mam. Mam uszkodzoną kierownice powietrza (membrana prawdopodobnie) Co sie stanie gdy wywale ten cały wałek z kolektora ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nic sie nie stanie o ile pozniej go tam włożysz . Na stronie 2 tego watku jest zdjecie obrazujace dzialanie kierownicy bez niej powietrze bedzie sie mieszac wiec pewnie ani mocy ani momentu nie bedzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam pytanko czy sama dzwignie w kierownicy powietrza można wymienić czy trzeba cała kierownice ??
bo skoro chodzi to znaczy że membrana jest dobra prawda?

Edytowane przez zięba25
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak prawda, mozna wymienic sama dzwigienke bez membrany. Tyle tylko zeby to zrobic i tak musisz wyciagnac membrane.

Edytowane przez benyA4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Taki zaworek mam na zbyciu z obudową kierownicy powietrza jakby ktoś chciał pisać na priv.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak prawda, mozna wymienic sama dzwigienke bez membrany. Tyle tylko zeby to zrobic i tak musisz wyciagnac membrane.

Nie powinno być z tym żadnego problemu chyba??? bo cała kierownice wyciągałem z samochodu bo chciałem jakoś naprawić tą dzwignie ale nie dało rady :kwasny:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...