junior555 3 Opublikowano 18 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2014 zgadzam się masz uszkodzony ten zawór u mnie też padł i miałem taki sam objaw Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emsiek 1 Opublikowano 19 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2014 Ok, sprawdzę to! Dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tgrabowski 0 Opublikowano 25 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2014 (edytowane) Prosze o opini czy kierownica dziala prawidlowo ? Edytowane 26 Października 2014 przez tgrabowski Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
junior555 3 Opublikowano 26 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2014 kolego udostępnij prawa do tego filmu bo pokazuje ze film jest prywatny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tgrabowski 0 Opublikowano 26 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2014 Ops, przepraszam za to niedopatrzenie juz wszystko powinno być ok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati95115 2 Opublikowano 27 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2014 Kierownica działa jak powinna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tgrabowski 0 Opublikowano 27 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2014 (edytowane) Cholera, to juz nie wiem gdzie kłopot... Filtry powietrza i paliwa zmienione, olej wymieniony, swiece wymienione, zbieznosc zrobiona, kierownica powietrza podobno ok... Jakies Sugestie ? Spalanie na gazie to wedlug fis srednio 11-12 litrow w cyklu mieszanym... po miescie od 14 w gore... . Moc zdecydowanie nie czuje tu 130 km zwlaszcza na 1 i 2 biegu... . Co powinienem jeszcze sprawdzic ? ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Dorzucam logi z silnika. Address 01: Engine Labels: Redir Fail! Controller: 8E0 909 557 H Component: 2.0L R4/5VS 0001 Coding: 0011501 Shop #: WSC 63351 1 Fault Found: 17522 - Oxygen (Lambda) Sensor; B1 S2: Internal Resistance too High P1114 - 008 - Implausible Signal - Intermittent Readiness: 0000 0000 Edytowane 27 Października 2014 przez tgrabowski Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati95115 2 Opublikowano 27 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2014 Zrób logi dynamiczne przepływomierza nom ale jakby nie było masz błąd sondy który w znacznym stopniu także odpowiada za skąd mieszanki paliwowo-powietrznej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tgrabowski 0 Opublikowano 27 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2014 Ok, za kilka dni coś zrobię, potrzebuje skoczyc do domu po kabel (viaken obd2) i załatwić sobie jakiś przyzwoity program diagnostyczny (polecicie coś ) ? Check zapala sie standardowo, czyli po skasowaniu pojawia sie po 50-200 km... pozniej gasnie i zapala sie nieregularnie. Przy ruszaniu na jedynce potrafi szarpnac, a gdy doda sie za malo gazu gasnie. Auto jezdzi w LPG (stag 300 isa2), 60k km temu, auto palilo na cyklu 70% trasa 30 % miasto okolo 9,5 - 10 litrow. (380-400 km na butli 38 l). Obecnie w stosunku 50 -50 % trasa miasto robie 280-300 max. Obecnie przy przebiegu 228 k pojawił się objaw wariatora i zaworu cisnienia oleju ( tylko na zimnym przez okolo 2 sekudny). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
halek091 0 Opublikowano 26 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2014 Mam takie pytanie czy nie ma możliwości dopasować gruszki od silnika 2.8 V6.? Do alt bardzo ciężko znaleźć dobrą zawsze coś uszkodzone Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zaldar 1 Opublikowano 23 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2015 Witam Czy to normalne że dzwignia kierownicy powietrza schodzi na dól po opaleniu bez gazowania a po wyłączeniu silnika wraca do pozycji górnej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daro84.pl 3 Opublikowano 23 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2015 Nie powinno tak być. Może to być wina zaworu sterującego gruchą. Jak byś chciał to mam taki zaworek na zbyciu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
benyA4 7 Opublikowano 23 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2015 Witam Czy to normalne że dzwignia kierownicy powietrza schodzi na dól po opaleniu bez gazowania a po wyłączeniu silnika wraca do pozycji górnej Wyglada na to ze zaworek caly czas jest otwarty. Albo on jest uszkodzony albo dostaje jakis sygnal z komputera. Najlepiej odlaczyc wtyczke i sprawdzic. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zaldar 1 Opublikowano 26 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2015 Witam Oklepałem profilaktycznie zaworek kombinerkami oraz odłączyłem wtyczkę zgodnie z poradami problem znikł teraz działa tak jak na filmiku dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Henx29 0 Opublikowano 7 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2015 Pnowie pytanko mam. Mam uszkodzoną kierownice powietrza (membrana prawdopodobnie) Co sie stanie gdy wywale ten cały wałek z kolektora ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
benyA4 7 Opublikowano 7 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2015 nic sie nie stanie o ile pozniej go tam włożysz . Na stronie 2 tego watku jest zdjecie obrazujace dzialanie kierownicy bez niej powietrze bedzie sie mieszac wiec pewnie ani mocy ani momentu nie bedzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zięba25 0 Opublikowano 11 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2015 (edytowane) mam pytanko czy sama dzwignie w kierownicy powietrza można wymienić czy trzeba cała kierownice ??bo skoro chodzi to znaczy że membrana jest dobra prawda? Edytowane 11 Lutego 2015 przez zięba25 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
benyA4 7 Opublikowano 11 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2015 (edytowane) Tak prawda, mozna wymienic sama dzwigienke bez membrany. Tyle tylko zeby to zrobic i tak musisz wyciagnac membrane. Edytowane 11 Lutego 2015 przez benyA4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enrike2 3 Opublikowano 11 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2015 Taki zaworek mam na zbyciu z obudową kierownicy powietrza jakby ktoś chciał pisać na priv. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zięba25 0 Opublikowano 11 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2015 Tak prawda, mozna wymienic sama dzwigienke bez membrany. Tyle tylko zeby to zrobic i tak musisz wyciagnac membrane. Nie powinno być z tym żadnego problemu chyba??? bo cała kierownice wyciągałem z samochodu bo chciałem jakoś naprawić tą dzwignie ale nie dało rady Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się