Michał Kalita Opublikowano 21 Kwietnia 2017 Opublikowano 21 Kwietnia 2017 4 godziny temu, crookers20 napisał: I jak wymieniałeś ją już, dało ci to odczuwalną poprawę ? Do mnie przyszło ale jeszcze nic z nią nie robiłem i jak oceniasz materiał ? Cześć dzisiaj założyłem materiał lepszy grubsza guma nie taka cienka jak ta oryginalna a co do poprawy to lepsze przyśpieszenie od 3 tyś obrotów
killler Opublikowano 21 Kwietnia 2017 Opublikowano 21 Kwietnia 2017 zeby jeszcze to cięgno ktos produkowal bylo by fajnie. w ogole jest to wymienne jak to jest tam w srodku w gruszcze usadowione ma ktos jakies zdjecia jak to w srodku wyglada ?
crookers20 Opublikowano 21 Kwietnia 2017 Opublikowano 21 Kwietnia 2017 1 godzinę temu, Michał Kalita napisał: Cześć dzisiaj założyłem materiał lepszy grubsza guma nie taka cienka jak ta oryginalna a co do poprawy to lepsze przyśpieszenie od 3 tyś obrotów Właśnie że ja mam odwrotne wrażenie u mnie poprzednia membrana pochodziła z 2.0 FSI jak się nie mylę ale to nie ma znaczenia, obroty powinny szybciej się wkręcać do 3 tys. i moc, koni to nie doda tylko Nm będzie prawidłowy (tak mi się wydaje) zrobiłem po wymianie 40km i jedyne co mi się rzuciło w oczy to spalanie na fisie ciut mniejsze, patrzyłeś pod tym względem? Może już człowiek głupieje bo za dużo czyta i szuka na siłę , Auto zbiera się przyzwoicie. Ja tam na altka nie narzekam. Żeby nie "bieda edyszion" i powycierane przyciski w mojej niuni byłbym zadowolony XD i nie rdza
Michał Kalita Opublikowano 21 Kwietnia 2017 Opublikowano 21 Kwietnia 2017 8 minut temu, crookers20 napisał: Właśnie że ja mam odwrotne wrażenie u mnie poprzednia membrana pochodziła z 2.0 FSI jak się nie mylę ale to nie ma znaczenia, obroty powinny szybciej się wkręcać do 3 tys. i moc, koni to nie doda tylko Nm będzie prawidłowy (tak mi się wydaje) zrobiłem po wymianie 40km i jedyne co mi się rzuciło w oczy to spalanie na fisie ciut mniejsze, patrzyłeś pod tym względem? Może już człowiek głupieje bo za dużo czyta i szuka na siłę , Auto zbiera się przyzwoicie. Ja tam na altka nie narzekam. Żeby nie "bieda edyszion" i powycierane przyciski w mojej niuni byłbym zadowolony XD i nie rdza ja tam za bardzo nie patrzę na spalanie ale mnie najbardziej irytują te wolno opadające obroty i wycie po wciśnięciu sprzęgła jak jest ciepły silnik jak jest zimny to miód malina wszystko a jak się rozgrzeje to tak jak bym nie umiał zmieniać biegów bo silnik wyje a jak silnik wyje to i ja zaczynam płakać
crookers20 Opublikowano 22 Kwietnia 2017 Opublikowano 22 Kwietnia 2017 21 godzin temu, Michał Kalita napisał: ja tam za bardzo nie patrzę na spalanie ale mnie najbardziej irytują te wolno opadające obroty i wycie po wciśnięciu sprzęgła jak jest ciepły silnik jak jest zimny to miód malina wszystko a jak się rozgrzeje to tak jak bym nie umiał zmieniać biegów bo silnik wyje a jak silnik wyje to i ja zaczynam płakać Boże nie widziałem żadnego efektu bo przewodzik z gruszki jakimś magicznym sposobem się zgubił nie mam szczęścia z tą gruszką (dwie lewe łapy ), cały czas coś ..
Michał Kalita Opublikowano 22 Kwietnia 2017 Opublikowano 22 Kwietnia 2017 1 godzinę temu, crookers20 napisał: Boże nie widziałem żadnego efektu bo przewodzik z gruszki jakimś magicznym sposobem się zgubił nie mam szczęścia z tą gruszką (dwie lewe łapy ), cały czas coś .. no bywa i tak
crookers20 Opublikowano 23 Kwietnia 2017 Opublikowano 23 Kwietnia 2017 Dobra wszystko sprawne auto jednak lepiej chodzi. Powiem że nawet nie myślałem że będzie taka różnica, gość dobrze się spisał z tymi membranami, po wszystkim z czytałem błędy i przegoniłem auto na odcinku 5km tak pod 140, i błędów jak na razie nie ma, oprócz termostatu mam nadzieję że błędy mieszanki były tym spowodowane i nie wrócą. Cytuj 7 Faults Found: 17700 - Map Controlled Engine Cooling Thermostat (F265) P1292 - 004 - Open Circuit - Intermittent 17536 - Fuel Trim; Bank 1 (Mult) P1128 - 001 - System too Lean - MIL ON 16804 - Catalyst System; Bank 1 P0420 - 001 - Efficiency Below Threshold - MIL ON 17927 - Camshaft Adjustment; Bank 1 P1519 - 008 - Malfunction - Intermittent 16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected P0300 - 001 - - Intermittent 16687 - Cylinder 3 P0303 - 001 - Misfire Detected - Intermittent 16686 - Cylinder 2 P0302 - 001 - Misfire Detected - Intermittent Readiness: 0000 0000
xsebo1 Opublikowano 23 Kwietnia 2017 Opublikowano 23 Kwietnia 2017 Błąd ubogiej mieszanki to norma przy niesprawnej "kierownicy powietrza" Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka
Piter75r Opublikowano 12 Maja 2017 Opublikowano 12 Maja 2017 Cześć ja też miałem awarię membrany kupiłem ją z tej aukcji co crookers20 i Michał " http://allegro.pl/membrana-gruszki-podcisnienia-audi-vw-2-0-alt-i6812404102.html?snapshot=MjAxNy0wNS0wOFQxODoxNjowNC4yNzRaO2J1eWVyOzdhZDIwNDdkNDg1YWY2YmQxY2MwYTEzN2Q2YzY3ZjEwODRlZDM3ODhmYTRkZjZkODYyYWI3NTNmZTMyZjI5MWQ%3D " i już wymieniłem , wszystko poszło sprawnie, gruszka działa . Przy okazji wymieniłem węże podciśnienia i będziemy testować.
osator92 Opublikowano 17 Maja 2017 Opublikowano 17 Maja 2017 Dnia 18.02.2015 o 18:12, Dajmon napisał: Właśnie nie ! Jak membrana i dźwignia (jedno i drugie lub jedno z nich) jest uszkodzone, to silnik nie ma wystarczającej ilości powietrza do spalania. Skoro mało powietrza, to więcej idzie paliwa na mieszankę. Mieszanka jest za bogata. Wywala wówczas błąd, np.: 17545 - Fuel Trim: Bank 1 (Add): System too Rich P1137 - 002 - Lower Limit Exceeded Samochód jest leniwy/ospały. Brak mu zwrotności, żwawości. Jest mułowaty. Zrobić należy tą usterkę w pierwszej kolejności. Następnie skasować błędy w bloku silnika (nawet jeśli ich nie ma) i pojeździć troszkę na benzynie aby silnik się zaadoptował ponownie na prawidłowo działającej mebranie/dźwigni, czyli dolocie powietrza. Można następnie już atakować na LPG jak ktoś ma. A czy jesli ta membrana jest pęknięta to oprócz mułowatości silnika występuje też szarpanie przy dodawaniu gazu podczas jazdy? Mi błędy nie wyskakują żadne :/ ale dzis podczas jazdy zaświeciły mi się kontrolki abs i pomarańczowy trójkąt z wykrzyknikiem w kółeczku (to ESP?). Po zgaszeniu i ponownym odpaleniu zgasły ale silnik nadal szarpie:/
killler Opublikowano 18 Maja 2017 Opublikowano 18 Maja 2017 nie na szarpanie ona nie miala wplywu bynajmniej u mnie. szarpie na zimnym silniku czy na cieplym to samo jest na PB i LPG ?
osator92 Opublikowano 18 Maja 2017 Opublikowano 18 Maja 2017 Szarpie i na PB i na LPG. Na zimnym jest to mniej odczuwalne, problem zaczyna sie jak juz jest zagrzany. W niedziele wskoczył mi błąd wypadania zapłonów. ale jak w poniedziałek jechałem po nową cewkę to już błąd nie wyskakiwał ale szarpał... Cewka wymieniona, błędów brak a szarpie nadal:/ przy szukaniu przyczyny zobaczyłem ze kierownica powietrza nie działa. Zaraz ide wymienić świece i przy okazji popatrzę na tą membranę. Jak świece nie pomogą to już nie mam pojęcia co może być nie tak:/
Piter75r Opublikowano 18 Maja 2017 Opublikowano 18 Maja 2017 Mi trochę silnik szarpał przy zmianie biegów jak puszczałem sprzęgło po wymianie membrany gruszki szarpanie jakby ustało
crookers20 Opublikowano 18 Maja 2017 Opublikowano 18 Maja 2017 (edytowane) 12 godzin temu, osator92 napisał: Szarpie i na PB i na LPG. Na zimnym jest to mniej odczuwalne, problem zaczyna sie jak juz jest zagrzany. W niedziele wskoczył mi błąd wypadania zapłonów. ale jak w poniedziałek jechałem po nową cewkę to już błąd nie wyskakiwał ale szarpał... Cewka wymieniona, błędów brak a szarpie nadal:/ przy szukaniu przyczyny zobaczyłem ze kierownica powietrza nie działa. Zaraz ide wymienić świece i przy okazji popatrzę na tą membranę. Jak świece nie pomogą to już nie mam pojęcia co może być nie tak:/ Posprawdzaj wszystkie przewody gumowe od czwórnika począwszy po ezektor odmę itd. myślę że jest gdzieś tu przyczyna.. U mnie jak zrobiła się dziurka w przewodzie gumowy w kształcie S wychodząca od ezektora to miałem podobne objawy a jak na zapalonym silniku go całkowicie rozdarłem z ciekawości to auto zaczęło bzikować i w końcu zdechło. ESP też zgubiłem, dopiero po wymianie wszystkich przewodów wróciło do normy. Edytowane 18 Maja 2017 przez crookers20
osator92 Opublikowano 18 Maja 2017 Opublikowano 18 Maja 2017 42 minuty temu, crookers20 napisał: Posprawdzaj wszystkie przewody gumowe od czwórnika począwszy po ezektor odmę itd. myślę że jest gdzieś tu przyczyna.. U mnie jak zrobiła się dziurka w przewodzie gumowy w kształcie S wychodząca od ezektora to miałem podobne objawy a jak na zapalonym silniku go całkowicie rozdarłem z ciekawości to auto zaczęło bzikować i w końcu zdechło. ESP też zgubiłem, dopiero po wymianie wszystkich przewodów wróciło do normy. Masakra z tymi przewodami... mam też a4 b5 od 6 lat i żadnych problemów a w b6 porażka... Gumy i plastiki jak nowe a w tym gównie co chwile jakieś niespodzianki. Dobrze że starej nie sprzedałem bo przynajmniej mam czym jeździć. Sprawdzę te przewody ale z odmą bd problem bo dostęp trudny a kolektora wolę nie ściągać:/
crookers20 Opublikowano 18 Maja 2017 Opublikowano 18 Maja 2017 (edytowane) Ja z szwagrem bo wiadomo że w 2 zawsze raźniej wywaliliśmy odmę bez ściągania kolektora, jest na kogo zwalić w razie czego Edytowane 18 Maja 2017 przez crookers20
osator92 Opublikowano 18 Maja 2017 Opublikowano 18 Maja 2017 wywalić to dałbym radę ale gorzej z założeniem z powrotem
osator92 Opublikowano 19 Maja 2017 Opublikowano 19 Maja 2017 po wymianie świec i naprawie tej membrany od kierownicy powietrza wygląda na to że jest prawie wszystko ok. Nie szarpie a kierownica chodzi ale z oceną wstrzymam się do niedzieli. Wtedy zrobie dłuższą trasę i będe pewny czy coś to pomogło. Kierownica powietrza już reaguje na gaz ale nadal czasami po odpaleniu wyświetla mi się kontrolka abs i ten trójkąt w kółeczku z wykrzyknikiem. Czy te kontrolki mogą się wyświetlać przez nieszczelność przewodów podciśnienia?
misha1982 Opublikowano 20 Maja 2017 Opublikowano 20 Maja 2017 no trochę roboty z tą odmą jest, ja ściągałem kolektor, i przy okazji wszystko wyczyściłem, grzebania jest ale jak chce się dobrze zrobić odme to chyba trzeba tak..
sargi Opublikowano 18 Czerwca 2017 Opublikowano 18 Czerwca 2017 Dnia 12.05.2017 o 16:37, Piter75r napisał: Cześć ja też miałem awarię membrany kupiłem ją z tej aukcji co crookers20 i Michał " http://allegro.pl/membrana-gruszki-podcisnienia-audi-vw-2-0-alt-i6812404102.html?snapshot=MjAxNy0wNS0wOFQxODoxNjowNC4yNzRaO2J1eWVyOzdhZDIwNDdkNDg1YWY2YmQxY2MwYTEzN2Q2YzY3ZjEwODRlZDM3ODhmYTRkZjZkODYyYWI3NTNmZTMyZjI5MWQ%3D " i już wymieniłem , wszystko poszło sprawnie, gruszka działa . Przy okazji wymieniłem węże podciśnienia i będziemy testować. Cześć, możesz powiedzieć jak po otwarciu gruszki wymienić tą membranę, co trzeba zrobić?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się