emarsky Opublikowano 31 Stycznia 2013 Opublikowano 31 Stycznia 2013 Witam, Mam pewną zagwozdkę... Dziś podczas jazdy zmuszony byłem trochę przydusić pedał gazu (samochód był nagrzany) tak do ok. 3000-3500 obr. Nagle poczułem, że nie mam wspomagania kierownicy ani hamulców...ot to zdziwienie, samochód zgasł... Zjechałem na pobocze po czym spróbowałem odpalić. Samochód kręcił normalnie, nie było żadnych niepokojących objawów. Za pierwszym razem nic, nie odpalił, nawet nie spróbował... później tak drugi, trzeci i czwarty raz... NIC... Odczekałem 15 min z obawy na rozładowanie akumulatora. Po upływie tego czasu samochód jak nigdy nic odpalił i do tej porty chodzi bezproblemowo... A4 B5 1.9 TDi 110km AFN Temp zewn. ok -5'C O co chodzi?... Miał ktoś kiedyś z was taki objaw?
OLIVER Opublikowano 31 Stycznia 2013 Opublikowano 31 Stycznia 2013 tak do ok. 3000-3500 obr. Nagle poczułem, że nie mam wspomagania kierownicy ani hamulców...ot to zdziwienie, samochód zgasł... Zjechałem na pobocze po Witaj według Twego opisu to jest nie mozliwe .....by silnik pracował na takich obrotach i poleciało Ci wspomaganie i hamulec .mimo wszystko choć by Ci zgasł był napedzany przeż skrzynię biegów i wspomaganie i hamulec musiał być Musiałeś najpierw wysprzęglić a silnik zgasł i poleciało Ci wspomaganie .przy czym nacisnołeś kilka razy na hamulec i również poleciało ci wspomaganie hamulca..... Taka jest moja wersja wydarzeń ...Ale nie oto tu chodzi ........ Podepnij pod kompa ,moze coś się zapisało jakiś błąd.. Albo gdzieś powstała chwilowa przerwa w zasilaniu np. pompy i tak stało sie Trudno tak naprawdę coś powiedzieć gdyż piszesz ze wróciło wszystko do normy i jest ok ....
polny Opublikowano 31 Stycznia 2013 Opublikowano 31 Stycznia 2013 Miałem identycznie. Po paru minutach wszsytko było ok i do tej pory jest ok.
machina Opublikowano 31 Stycznia 2013 Opublikowano 31 Stycznia 2013 Sprawdź czy sterownik zapamiętał jakiś błąd.
emarsky Opublikowano 31 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 31 Stycznia 2013 Jak wrócę z roboty to podepnę i wkleje logi... Nie mam zielonego pojęcia co się stało... Wszystko jest niby ok, ale jednak muszę to sprawdzić...
DeeJay_Kill Opublikowano 31 Stycznia 2013 Opublikowano 31 Stycznia 2013 mógł się zwiesić zaworek od pompy - jak już koledzy wspomnieli - sprawdź błędy.
henius86 Opublikowano 1 Lutego 2013 Opublikowano 1 Lutego 2013 Ja mam to samo co jakis czas po przygazowaniu tak nagle do 3500 obr auto przestaje chodzic na wszystkie gary i strasznie kopci VAG nic nie pokazuje a po odczekaniu tak 10 min odpali narmalnie . Czy to moze byc jakas nieszczelnosc w zasilaniu i ciagnie powietrze z ropa ?
polny Opublikowano 1 Lutego 2013 Opublikowano 1 Lutego 2013 Turbo pewnie się tnie. Mi też ak wtedy zgasł to się zaczeły notlaufy.....
vauxhall95 Opublikowano 1 Lutego 2013 Opublikowano 1 Lutego 2013 ty masz problem z zawieszajacymi sie popychaczami lub pompa wstepna w pompie wtryskowej.
henius86 Opublikowano 3 Lutego 2013 Opublikowano 3 Lutego 2013 A co poradzic na zawieszajace sie popychacze ?
lukjar7 Opublikowano 3 Lutego 2013 Opublikowano 3 Lutego 2013 czy kontrolka od swiec pokazywala sie przy probach odpalenia ?
Hatek Opublikowano 3 Lutego 2013 Opublikowano 3 Lutego 2013 jak Ci zgasł to sią rzeczy odłączyło Ci wspomaganie hamulca i kierownicy to akurat nic nowego. Miałem podobny problem z tym, że ja w AUDI B5 miałem motor AJM wtedy szukałem przyczyny i wkońcu nie znalazłem. Działo mi się tak jak docisłem mu gazu silnik zdechł ( rozrząd miałem nowy, wymienine uszczelniania pompowtrysków). Może to zbieg okoliczności albo coś ale jak użyłem Motor Doctor i wlałem go do motoru to mi się już tak nie stało. Z tego co mi mechanik powiedział to ten preparat oprócz uszczelniania rozpuszcza także nagar - wiec podciągnołem to pod to że mi się wieszały albo pompowtryski albo coś innego. Spróbuj bo to koszt nie wielki może też pomoże.
SotoM Opublikowano 3 Lutego 2013 Opublikowano 3 Lutego 2013 wymiana hydrosztosów bedzie lekiem na ten problem....
sebo747 Opublikowano 5 Lutego 2013 Opublikowano 5 Lutego 2013 Mam podobnie z tym ze przy redukcji z 5 na 4 silnik wpada na 3500-4000 obrotow, gaz w podloge a on buuuu i zwalnia poznier redukcja 3,2,1 i stoje po odczekaniu tak jak wyzej ok. 10 min odpala na strzala... Co to sa te hydrosztosy???
OLIVER Opublikowano 5 Lutego 2013 Opublikowano 5 Lutego 2013 wymiana hydrosztosów bedzie lekiem na ten problem.... Co to sa te hydrosztosy??? Jak widać używanie określeń po szczegulnych części tego typu jest nie dla wszystkich zrozumiałe ... A chyba chodzi oto ze jak już coś piszemy i podpowiadamy kolegom to tak by inni to zrozumieli i proponował bym używania określeń technicznych a nie warsztatowych jak to ma sie w tym przypadku .... Oczywiście bez URAZY dla Kolegów Hydrosztosy to popychacze (hydrauliczne )
A4AvantTDI Opublikowano 5 Lutego 2013 Opublikowano 5 Lutego 2013 wymiana hydrosztosów bedzie lekiem na ten problem.... Co to sa te hydrosztosy??? Jak widać używanie określeń po szczegulnych części tego typu jest nie dla wszystkich zrozumiałe ... A chyba chodzi oto ze jak już coś piszemy i podpowiadamy kolegom to tak by inni to zrozumieli i proponował bym używania określeń technicznych a nie warsztatowych jak to ma sie w tym przypadku .... Oczywiście bez URAZY dla Kolegów Hydrosztosy to popychacze (hydrauliczne ) Nie wiem na jakim oleju jeździsz, ale ponoć to się dzieje na półsyntetyku, polecam zmianę na pełen syntetyk, ponoć poleca.
trepek Opublikowano 6 Lutego 2013 Opublikowano 6 Lutego 2013 A co poradzic na zawieszajace sie popychacze ? Płukanka i syntetyczny olej. Jak nie pomoże to wymiana popychaczy. Jak to nie pomoże to głowica do zdjęcia i czyszczenie kanałów.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się