Chudy56 Opublikowano 1 Lutego 2013 Opublikowano 1 Lutego 2013 Witam. Chciałbym odnowić moje felgi przed ich założeniem na wiosnę, kilka sezonów już zjeździły . Nie wygląda to dobrze bo mają one liczne rysy, otarcia, zadrapania i takie tam. Możecie mi opisać krok po kroku jak to zrobić, czego i jak używać, proszę o wyrozumiałość ponieważ jestem w tym zielony. Poniżej link do jednej z felg, wcześniej była umyta: ImageShackŽ - Online Photo and Video Hosting ImageShackŽ - Online Photo and Video Hosting ImageShackŽ - Online Photo and Video Hosting ImageShackŽ - Online Photo and Video Hosting ImageShackŽ - Online Photo and Video Hosting ImageShackŽ - Online Photo and Video Hosting ImageShackŽ - Online Photo and Video Hosting
grzes1150 Opublikowano 1 Lutego 2013 Opublikowano 1 Lutego 2013 Powiem wprost... jeśli jesteś zielony w te klocki to oddaj felgi w ręce lakiernika Trzeba usunąć to co odpryskuje, zmatowić, wypełnić ubytki, walnąć: podkład, bazę, bezbarwny.... tak na skróty
Chudy56 Opublikowano 2 Lutego 2013 Autor Opublikowano 2 Lutego 2013 Dobra, to co myślicie żeby to zrobić metodą co w filmiku poniżej i ich środkami, testował to ktoś wcześniej?
grzes1150 Opublikowano 2 Lutego 2013 Opublikowano 2 Lutego 2013 Dobra, to co myślicie żeby to zrobić metodą co w filmiku poniżej i ich środkami, testował to ktoś wcześniej? Normalne prace lakiernicze ale farby w sprayu mają kiepską jakość no i znacznie lepiej jest zdjąć oponę i wyciąć wentyl do takich prac.
leszekmw Opublikowano 2 Lutego 2013 Opublikowano 2 Lutego 2013 żeby cokolwiek z nimi zrobić to trzeba je wypiaskować , inaczej po sezonie zacznie odchodzić farba razem z tym bezbarwnym lakierem.., tak jak ma to miejsce w tej chwili. są firmy w necie które się tym zajmują profesjonalnie ..a jak nie to można samemu , najpierw zawieźć do piaskowania a potem do lakiernika , ale oni nie za bardzo lubią się w to bawić , szczególnie jak wzór jakiś skomplikowany , ażurowy..