Ksiadz Opublikowano 16 Listopada 2013 Autor Opublikowano 16 Listopada 2013 No właśnie Dev wspominał o nim. Niby błędu nie pokazuje, ale faktycznie, może sam w sobie nie chodzić jak trzeba. Pewnie kosztuje grosze, jak ten od hamulca, więc wymienię w poniedziałek. Przepustnicy nie czyściłem, warto? Bo nawet tam nie zaglądałem szczerze pisząc. Co do samej grzechotki, to jak odpalam auto z rana i zakręcę z dwa trzy razy rozrusznikiem nim odpalę, to przy odpaleniu już nie ma grzechotki. Kolektor zdjąć to w sumie nie aż tak ciężko, a jak ma pomóc, to czemu nie, same te zaworki dużo nie kosztują, może się w końcu kopnę w tyłek i to zrobię, z tym że bardziej "może" Dziwne też jest to że mam czasami jakąś zawiechę rozrusznika, a jest nowy. Przekręcam kluczyk i d*pa, drugi raz i dopiero zaskakuje.
waskivw Opublikowano 16 Listopada 2013 Opublikowano 16 Listopada 2013 Rozrusznik przerabiałem u siebie , głównie zimą miałem taki objaw , wymieniłem kostkę stacyjki i d*pa, okazało się że automat się kleił , rozebrałem , wyczyściłem i śmiga już prawie rok:decayed:
Ksiadz Opublikowano 16 Listopada 2013 Autor Opublikowano 16 Listopada 2013 Rozrusznik przerabiałem u siebie , głównie zimą miałem taki objaw , wymieniłem kostkę stacyjki i d*pa, okazało się że automat się kleił , rozebrałem , wyczyściłem i śmiga już prawie rok:decayed: Automat się kleił? Możesz nieco jaśniej please. Bo wiem że z głupim rozrusznikiem, wyjęcie go to też niezła jazda jest. Pamiętam bo sam zamieniałem.
waskivw Opublikowano 16 Listopada 2013 Opublikowano 16 Listopada 2013 Dostało się trochę oleju , kurzu itd. i zadziałało jak klej , po kilku próbach odpalenia automat się zagrzał i klej puszcza. Wystarczy zdemontować automat wyczyścić i po problemie , tam musi być czyściutko.
Ksiadz Opublikowano 16 Listopada 2013 Autor Opublikowano 16 Listopada 2013 Dostało się trochę oleju , kurzu itd. i zadziałało jak klej , po kilku próbach odpalenia automat się zagrzał i klej puszcza. Wystarczy zdemontować automat wyczyścić i po problemie , tam musi być czyściutko. Czyli krótko pisząc, wyjąć rozrusznik (niezła jazda), przeczyścić i wrzucić na miejsce ;-)
waskivw Opublikowano 16 Listopada 2013 Opublikowano 16 Listopada 2013 Dokładnie , odkręcić od rozrusznika automat i w środku wyczyścić . Jeszcze pytanko , jak startujesz i w momencie jak rozrusznik nie chce zakręcić to kontrolki przygasają?
Ksiadz Opublikowano 16 Listopada 2013 Autor Opublikowano 16 Listopada 2013 O kuźwa, tego nie kojarzę :-/ Jutro z rańca sprawdzę, wraz z OSC i logami... Taki plan znaczy się ;-P
waskivw Opublikowano 16 Listopada 2013 Opublikowano 16 Listopada 2013 Jak kontrolki przygasną , a rozrusznik nie zakręci to aku się kłania , ew.kostka stacyjki.
lester Opublikowano 17 Listopada 2013 Opublikowano 17 Listopada 2013 Nic w ECU nie ma. Znaczy się VAG nic nie pokazuje ---------- Post dopisany at 23:27 ---------- Poprzedni post napisany at 23:26 ---------- I swoją drogą będę brał chyba ten zestaw hamulców do siebie, ale czekam na spływ pieniążków. A może tarcze ZIMMERMAN i klocki EBC niebieskie? ---------- Post dopisany 14-11-2013 at 15:20 ---------- Poprzedni post napisany 13-11-2013 at 23:27 ---------- A wrzucał ktoś te świeczki do swojego auta z LPG: http://www.camskill.co.uk/m18b0s4872p62156/NGK_SPARK_PLUGS_NGK_LPG_SPARK_PLUGS_-_LPG1_-_1496_ ---------- Post dopisany at 20:24 ---------- Poprzedni post napisany at 15:20 ---------- Dzisiaj wlany nowy olejek: http://img.tapatalk.com/d/13/11/15/epy6uqu9.jpg Ja w swoim mam wlany Motul Specyfik 5w30. Czemu wybrales ten olej? Jest po nim lepiej z tym dzwiekiem łańcucha? Wysłane z mojego SAMSUNG-SGH-T989 przy użyciu Tapatalka
Ksiadz Opublikowano 17 Listopada 2013 Autor Opublikowano 17 Listopada 2013 Zalałem tego bo nawet JHM zaleca, a oni już trochę siedzą w tym silniku. Dzwięk łańcucha póki co się nie zmienił. Może dobiorę się do tych zaworków pod kolektorem.
lester Opublikowano 17 Listopada 2013 Opublikowano 17 Listopada 2013 Zalałem tego bo nawet JHM zaleca, a oni już trochę siedzą w tym silniku.Dzwięk łańcucha póki co się nie zmienił. Może dobiorę się do tych zaworków pod kolektorem. O jakie to dokladnie zaworki chodzi? Masz jakis rysunek gdzie one sa? Myslalem ze przy przebiegu okolo 250 tys trzeba poprostu zaplanowac sobie wymiane napinaczy lancucha.
Dev Opublikowano 17 Listopada 2013 Opublikowano 17 Listopada 2013 Nic w ECU nie ma. Znaczy się VAG nic nie pokazuje ---------- Post dopisany at 23:27 ---------- Poprzedni post napisany at 23:26 ---------- I swoją drogą będę brał chyba ten zestaw hamulców do siebie, ale czekam na spływ pieniążków. A może tarcze ZIMMERMAN i klocki EBC niebieskie? ---------- Post dopisany 14-11-2013 at 15:20 ---------- Poprzedni post napisany 13-11-2013 at 23:27 ---------- A wrzucał ktoś te świeczki do swojego auta z LPG: NGK SPARK PLUGS / NGK LPG SPARK PLUGS - LPG1 - 1496 NGK Spark Plugs & Denso Sparkplugs NGK SPARK PLUGS - LPG ---------- Post dopisany at 20:24 ---------- Poprzedni post napisany at 15:20 ---------- Dzisiaj wlany nowy olejek: http://img.tapatalk.com/d/13/11/15/epy6uqu9.jpg Odpusc sobie EBC Blue i każde inne EBC, zayebiesz tarcze w miesiąc. Tylko Ferodo DS Performance
Ksiadz Opublikowano 17 Listopada 2013 Autor Opublikowano 17 Listopada 2013 Zaworki możesz zobaczyć w ETKA, ktoś mi posyłał to wcześniej. Ja jeszcze nie patrzyłem co i jak. Co do klocków, ok. Dev znasz się lepiej więc czekam na gotówkę i będę działał.
Ksiadz Opublikowano 19 Listopada 2013 Autor Opublikowano 19 Listopada 2013 Zmieniłem czujnik sprzęgła, niestety nadal to samo :-/ Zapisałem też plik OSC dzisiaj ale muszę wrzucić gdzieś na jakiś serwer. ---------- Post dopisany at 19:59 ---------- Poprzedni post napisany at 19:54 ---------- Pliki: Darmowy hosting plików, zdjęć i obrazków - Hostuje.net Darmowy hosting plików, zdjęć i obrazków - Hostuje.net ---------- Post dopisany 20-11-2013 at 00:42 ---------- Poprzedni post napisany 18-11-2013 at 19:59 ---------- Ma ktoś jeszcze pomysła z tymi obrotami? waskivw patrzyłeś coś może na ten plik OSC? Dzięki
waskivw Opublikowano 20 Listopada 2013 Opublikowano 20 Listopada 2013 Patrzyłem , ale ciężko jest coś z nich odczytać , zły format. Wrzuć ori plik z techa , ten problem z obrotami to na LPG i PB ?
Ksiadz Opublikowano 20 Listopada 2013 Autor Opublikowano 20 Listopada 2013 Dziwne, bo wrzuciłem tam właśnie dwa pliki i dwa z TECH. Jeden OSC a drugi to do formatu excel. Na forum lpg też dałem linki. Problem z obrotami jest oczywiście i na Pb i na LPG.
winczako Opublikowano 20 Listopada 2013 Opublikowano 20 Listopada 2013 to raczej nie mapy lpg. problem gdzies indziej.
Ksiadz Opublikowano 21 Listopada 2013 Autor Opublikowano 21 Listopada 2013 to raczej nie mapy lpg. problem gdzies indziej. Odnośnie którego problemu? Hehehe ---------- Post dopisany 21-11-2013 at 20:05 ---------- Poprzedni post napisany 20-11-2013 at 21:22 ---------- Waskivw, znalazłeś ten drugi plik?
winczako Opublikowano 21 Listopada 2013 Opublikowano 21 Listopada 2013 tego Problem z obrotami jest oczywiście i na Pb i na LPG.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się