Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B6] Czerwony Szatan - Ksiadz i S4 :-)


Ksiadz

Rekomendowane odpowiedzi

Troche sie wtrace z tematem. Ostatnio przwgladalem intrnet i znalazlem cos takiego:

" OPIS JAK USTAWIĆ TIPTRONICA W TEN SPOSÓB, ABY PODCZAS JAZDY NA D lub S NADAL DZIAŁAŁY PRZYCISKI ZMIANY BIEGÓW NA KIEROWNICY

Ta modyfikacja jest w pełni odwracalna, bezpieczna, a do tego banalnie prosta do wykonania. Polega na zmianie kodowania sterownika skrzyni biegów.

Dzięki temu jadąc w trybie automatycznym będziecie mieli możliwość zmiany biegów za pomocą przycisków na kierownicy. Skrzynia po naciśnięcu przycisku zmiany biegu przełączy się w tryb Tiptronic na około 30 sekund. Bardzo fajna sprawa - używam tego na codzień i nie umiałbym jeżdzić inaczej...

Potrzebujemy:

- Vaga

- 5 minut

- kartkę i długopis/telefon - do zanotowania kilku cyferek

- umiejętność obsługi najprostszych funkcji Vaga...

Opis krok po kroku:

- podpinamy interface do auta

- włączamy zapłon

- wybieramy sterownik skrzyni biegów 02

- wciskamy przycisk recode 07

- zapisujemy na kartce wartość znajdującą się w okienku "software coding" - to na wszelki wypadek, gdyby skrzynia nie chciała przyjąć nowej watrości, lub chcielibyście później wrócić do standardowych ustawień

- teraz wpisujemy nową watrość 00032 i klikamy na przycisk "DO-IT"

- sprawdzamy czy sterownik przyjął nowe kodowanie (nie widzę powodów, dla których miałby nie przyjąć )

- wyłączamy Vaga, wyjmujemy kluczyk, pakujemy notebooka, zapalamy samochód i jedziemy na cudowną przejażdzkę ulepszonym Tiptroniciem"

Zastanawiam sie czy moglbym cos takiego zrobic w swoim aucie. Czy jest to bezpieczne dla skrzyni i auta? Robil ktorys z Was koledzy tak u siebie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, tragedia...

Dzisiejszy dzień to czarny czwartek. Nie dość że od rana nic w pracy nie szło to jeszcze na koniec dnia to:

nu9avery.jpg

I w liczniku błąd:

65535 - Internal Control Module Memory Error

Wyciągnąłem akumulator by dobrać się do startera i go poczyścić, nie zdążyłem nawet zacząć bo musiałem jechać. Podpiąłem i pojawiło się to, buuuuuuhu :-/

Całe szczęście że auto odpala.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja w UK siedzę...

Pewnie wizyta u Dawida, szybciej niż się spodziewałem :-/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pomierzyłeś te otwory ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pomierzyłeś te otwory ?

Sorry Dev, nie dałem rady nic dzisiaj... Wszystko leciało mi z łap, na koniec to, więc się zebrałem i pojechałem do domu...

---------- Post dopisany at 21:51 ---------- Poprzedni post napisany at 20:43 ----------

Z tego co poczytałem to trzeba wgrać wsad licznika, bo się posypał.

Jaki programik to ogarnia? Jaki interfejs? VAG COMMANDER? Można kupić jakiś oryginalny czy tylko te na necie chińczyki?

---------- Post dopisany at 22:36 ---------- Poprzedni post napisany at 21:51 ----------

Czy może ogarnę to tym, jak będę miał wsad?

Newest Version CarProg Full 5.46V Good Quality Working Airbag Resetting

Ktoś się coś zna? :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Troche sie wtrace z tematem. Ostatnio przwgladalem intrnet i znalazlem cos takiego:

" OPIS JAK USTAWIĆ TIPTRONICA W TEN SPOSÓB, ABY PODCZAS JAZDY NA D lub S NADAL DZIAŁAŁY PRZYCISKI ZMIANY BIEGÓW NA KIEROWNICY

Ta modyfikacja jest w pełni odwracalna, bezpieczna, a do tego banalnie prosta do wykonania. Polega na zmianie kodowania sterownika skrzyni biegów.

Dzięki temu jadąc w trybie automatycznym będziecie mieli możliwość zmiany biegów za pomocą przycisków na kierownicy. Skrzynia po naciśnięcu przycisku zmiany biegu przełączy się w tryb Tiptronic na około 30 sekund. Bardzo fajna sprawa - używam tego na codzień i nie umiałbym jeżdzić inaczej...

Potrzebujemy:

- Vaga

- 5 minut

- kartkę i długopis/telefon - do zanotowania kilku cyferek

- umiejętność obsługi najprostszych funkcji Vaga...

Opis krok po kroku:

- podpinamy interface do auta

- włączamy zapłon

- wybieramy sterownik skrzyni biegów 02

- wciskamy przycisk recode 07

- zapisujemy na kartce wartość znajdującą się w okienku "software coding" - to na wszelki wypadek, gdyby skrzynia nie chciała przyjąć nowej watrości, lub chcielibyście później wrócić do standardowych ustawień

- teraz wpisujemy nową watrość 00032 i klikamy na przycisk "DO-IT"

- sprawdzamy czy sterownik przyjął nowe kodowanie (nie widzę powodów, dla których miałby nie przyjąć )

- wyłączamy Vaga, wyjmujemy kluczyk, pakujemy notebooka, zapalamy samochód i jedziemy na cudowną przejażdzkę ulepszonym Tiptroniciem"

Zastanawiam sie czy moglbym cos takiego zrobic w swoim aucie. Czy jest to bezpieczne dla skrzyni i auta? Robil ktorys z Was koledzy tak u siebie?

To żaden problem. Nie wiem czy w/s instrukcja jest akurat dla Tipa z Twojego rocznika (różne wersje softu = różne wersje kodowania) ale taki zabieg to żaden problem dla skrzyni.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Troche sie wtrace z tematem. Ostatnio przwgladalem intrnet i znalazlem cos takiego:

" OPIS JAK USTAWIĆ TIPTRONICA W TEN SPOSÓB, ABY PODCZAS JAZDY NA D lub S NADAL DZIAŁAŁY PRZYCISKI ZMIANY BIEGÓW NA KIEROWNICY

Ta modyfikacja jest w pełni odwracalna, bezpieczna, a do tego banalnie prosta do wykonania. Polega na zmianie kodowania sterownika skrzyni biegów.

Dzięki temu jadąc w trybie automatycznym będziecie mieli możliwość zmiany biegów za pomocą przycisków na kierownicy. Skrzynia po naciśnięcu przycisku zmiany biegu przełączy się w tryb Tiptronic na około 30 sekund. Bardzo fajna sprawa - używam tego na codzień i nie umiałbym jeżdzić inaczej...

Potrzebujemy:

- Vaga

- 5 minut

- kartkę i długopis/telefon - do zanotowania kilku cyferek

- umiejętność obsługi najprostszych funkcji Vaga...

Opis krok po kroku:

- podpinamy interface do auta

- włączamy zapłon

- wybieramy sterownik skrzyni biegów 02

- wciskamy przycisk recode 07

- zapisujemy na kartce wartość znajdującą się w okienku "software coding" - to na wszelki wypadek, gdyby skrzynia nie chciała przyjąć nowej watrości, lub chcielibyście później wrócić do standardowych ustawień

- teraz wpisujemy nową watrość 00032 i klikamy na przycisk "DO-IT"

- sprawdzamy czy sterownik przyjął nowe kodowanie (nie widzę powodów, dla których miałby nie przyjąć )

- wyłączamy Vaga, wyjmujemy kluczyk, pakujemy notebooka, zapalamy samochód i jedziemy na cudowną przejażdzkę ulepszonym Tiptroniciem"

Zastanawiam sie czy moglbym cos takiego zrobic w swoim aucie. Czy jest to bezpieczne dla skrzyni i auta? Robil ktorys z Was koledzy tak u siebie?

To żaden problem. Nie wiem czy w/s instrukcja jest akurat dla Tipa z Twojego rocznika (różne wersje softu = różne wersje kodowania) ale taki zabieg to żaden problem dla skrzyni.

W multi to chyba nie przejdzie? Fajne by to było :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dźwięk V8 to muzyka dla mych uszu :naughty: czerwony kolor - wiadomo - czerwone jest szybkie...

życzę bezawaryjności i zawsze pełnego baku :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Troche sie wtrace z tematem. Ostatnio przwgladalem intrnet i znalazlem cos takiego:

" OPIS JAK USTAWIĆ TIPTRONICA W TEN SPOSÓB, ABY PODCZAS JAZDY NA D lub S NADAL DZIAŁAŁY PRZYCISKI ZMIANY BIEGÓW NA KIEROWNICY

Ta modyfikacja jest w pełni odwracalna, bezpieczna, a do tego banalnie prosta do wykonania. Polega na zmianie kodowania sterownika skrzyni biegów.

Dzięki temu jadąc w trybie automatycznym będziecie mieli możliwość zmiany biegów za pomocą przycisków na kierownicy. Skrzynia po naciśnięcu przycisku zmiany biegu przełączy się w tryb Tiptronic na około 30 sekund. Bardzo fajna sprawa - używam tego na codzień i nie umiałbym jeżdzić inaczej...

Potrzebujemy:

- Vaga

- 5 minut

- kartkę i długopis/telefon - do zanotowania kilku cyferek

- umiejętność obsługi najprostszych funkcji Vaga...

Opis krok po kroku:

- podpinamy interface do auta

- włączamy zapłon

- wybieramy sterownik skrzyni biegów 02

- wciskamy przycisk recode 07

- zapisujemy na kartce wartość znajdującą się w okienku "software coding" - to na wszelki wypadek, gdyby skrzynia nie chciała przyjąć nowej watrości, lub chcielibyście później wrócić do standardowych ustawień

- teraz wpisujemy nową watrość 00032 i klikamy na przycisk "DO-IT"

- sprawdzamy czy sterownik przyjął nowe kodowanie (nie widzę powodów, dla których miałby nie przyjąć )

- wyłączamy Vaga, wyjmujemy kluczyk, pakujemy notebooka, zapalamy samochód i jedziemy na cudowną przejażdzkę ulepszonym Tiptroniciem"

Zastanawiam sie czy moglbym cos takiego zrobic w swoim aucie. Czy jest to bezpieczne dla skrzyni i auta? Robil ktorys z Was koledzy tak u siebie?

To żaden problem. Nie wiem czy w/s instrukcja jest akurat dla Tipa z Twojego rocznika (różne wersje softu = różne wersje kodowania) ale taki zabieg to żaden problem dla skrzyni.

W multi to chyba nie przejdzie? Fajne by to było :decayed:

Jeden czort.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To żaden problem. Nie wiem czy w/s instrukcja jest akurat dla Tipa z Twojego rocznika (różne wersje softu = różne wersje kodowania) ale taki zabieg to żaden problem dla skrzyni.

W wolnej chwili sprobuje to zrobic. Dla mnie ekstra sprawa. Automat czasem lubi przeciagac biegi na D, przy spokojnej jezdzie i szybka redukcja rowniez sie przyda na D.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Silnik , test elementów wykonawczych ( jak dobrze pamiętam kanał 03) i lecimy po kolei aż pojawi się EVAP , uruchamiamy i nasłuc**jemy czy sobie cyka , jak cyka , to odłączamy od przewodów i spr. czy odłączony jest zamknięty itd.

On się raczej przy montażu nie uszkodził , starość mogła go dopaść , spalanie może być większe jak jest cały czas otwarty - ssie za dużo powietrza , jak się nie otwiera to nie dostaje oparów PB , a one są uwzględnione w mapie , wiec musi dolać paliwka , tak źle i tak nie dobrze :wink:

Wymieniłem górny zaworek EVAP na inny, ale nadal to samo.

W VAG, SILNIK, PODSTAWOWE NASTAWY daję EVAP VALVE TEST i nieważne czy silnik pracuje czy nie wszystko jest na zero?

---------- Post dopisany at 21:07 ---------- Poprzedni post napisany at 19:08 ----------

A po tych wszystkich kłodach pod nogami, dzisiaj doszło coś takiego:

tuby3e5a.jpg

pysybyge.jpg

Już umyte i gotowe do malowania. Chyba będzie niebieski, bo koła czarne?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Księciuniu, jak koła czarne to heble smaruj na srebrno/czarno/czerwono.

Niebieski nijak nie pasuje do czerwonego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ksiądz współczuję Ci tych problemów jakie masz. Dobrze, że u mnie wszystko w miarę na razie dobrze chodzi. Nie miałbym tyle czasu co Ty do poświęcenia dla samochodu...

Dziś spróbowałem przekodować sobie sterownik skrzyni biegów i nie wyszło. Przy wpisywaniu nowej wartości kodowania 00032 system wyrzucił komunikat że liczba musi być siedmiocyfrowa. Kiedy spróbowałem 0000032 sterownik nie przyjął nowej wartości i pozostał przy starej. Chyba sobie odpuszczę to przekodowanie. Oto dane mojego sterownika skrzyni, może coś podpowiecie. Jaką wartość wpisać w moim aucie żeby to zadziałało?:

02_Auto_Trans.jpg

Jak już podłączyłem VAG-a to sprawdziłem sobie czy jakiś sterownik nie zanotował błędów i tak w sterowniku skrzyni chyba zalazłem takie błędy:

Auto Trans:
VAG-COM Version: Release  311.2-N

Control Module Part Number: 8E0 910 156    
 Component and/or Version: AG6 09L 4.2L5V RdW  0040
          Software Coding: 0000001
           Work Shop Code: WSC 63251
3 Faults Found:
18258 - Powertrain Data Bus: Missing Message from ECU
       P1850 - 000 -  - - Intermittent
18289 - Powertrain Data Bus: Missing Message: Acceleration Request
       P1881 - 000 -  - - Intermittent
18265 - Load Signal: Error Message from ECU
       P1857 - 000 -  - - Intermittent

Możecie pomóc?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Silnik , test elementów wykonawczych ( jak dobrze pamiętam kanał 03) i lecimy po kolei aż pojawi się EVAP , uruchamiamy i nasłuc**jemy czy sobie cyka , jak cyka , to odłączamy od przewodów i spr. czy odłączony jest zamknięty itd.

On się raczej przy montażu nie uszkodził , starość mogła go dopaść , spalanie może być większe jak jest cały czas otwarty - ssie za dużo powietrza , jak się nie otwiera to nie dostaje oparów PB , a one są uwzględnione w mapie , wiec musi dolać paliwka , tak źle i tak nie dobrze :wink:

Wymieniłem górny zaworek EVAP na inny, ale nadal to samo.

W VAG, SILNIK, PODSTAWOWE NASTAWY daję EVAP VALVE TEST i nieważne czy silnik pracuje czy nie wszystko jest na zero?

---------- Post dopisany at 21:07 ---------- Poprzedni post napisany at 19:08 ----------

A po tych wszystkich kłodach pod nogami, dzisiaj doszło coś takiego:

http://img.tapatalk.com/d/13/12/14/tuby3e5a.jpg

http://img.tapatalk.com/d/13/12/14/pysybyge.jpg

Już umyte i gotowe do malowania. Chyba będzie niebieski, bo koła czarne?

A wymiarów jak nie ma tak nie ma.

Bedziesz gwizdał a nie jeździł. :grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ksiądz współczuję Ci tych problemów jakie masz. Dobrze, że u mnie wszystko w miarę na razie dobrze chodzi. Nie miałbym tyle czasu co Ty do poświęcenia dla samochodu...

Dziś spróbowałem przekodować sobie sterownik skrzyni biegów i nie wyszło. Przy wpisywaniu nowej wartości kodowania 00032 system wyrzucił komunikat że liczba musi być siedmiocyfrowa. Kiedy spróbowałem 0000032 sterownik nie przyjął nowej wartości i pozostał przy starej. Chyba sobie odpuszczę to przekodowanie. Oto dane mojego sterownika skrzyni, może coś podpowiecie. Jaką wartość wpisać w moim aucie żeby to zadziałało?:

http://s23.postimg.org/62bv8en6f/02_Auto_Trans.jpg

Jak już podłączyłem VAG-a to sprawdziłem sobie czy jakiś sterownik nie zanotował błędów i tak w sterowniku skrzyni chyba zalazłem takie błędy:

Auto Trans:
VAG-COM Version: Release  311.2-N

Control Module Part Number: 8E0 910 156    
 Component and/or Version: AG6 09L 4.2L5V RdW  0040
          Software Coding: 0000001
           Work Shop Code: WSC 63251
3 Faults Found:
18258 - Powertrain Data Bus: Missing Message from ECU
       P1850 - 000 -  - - Intermittent
18289 - Powertrain Data Bus: Missing Message: Acceleration Request
       P1881 - 000 -  - - Intermittent
18265 - Load Signal: Error Message from ECU
       P1857 - 000 -  - - Intermittent

Możecie pomóc?

Przypomnij mi się jutro na PW około południa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hehe, zaciski czerwone będą wobec tego. A alusy czarny dip, jak będzie d*pa to zmienim.

Dev, śruba maks 50 mm, z łebkiem 60 mm ma.

---------- Post dopisany 15-12-2013 at 17:54 ---------- Poprzedni post napisany 13-12-2013 at 23:36 ----------

Mały update:

Wczoraj od rana mycie, mycie i jeszcze raz mycie...autka oczywiście ;-)

8u7ete3e.jpg

Nie mam za dużo zdjęć bo czasu nie było na fotki.

Później zacząłem się bawić polerką, pierwszy raz ;-P

Efekt całkiem niezły ale nie jestem do końca zadowolony, za mało czasu poświęciłem, można znaleźć jeszcze drobne ryski.

ysy6utup.jpg

jupahedu.jpg

Dzisiaj siadł wosk.

9ypeda3e.jpg

nahe6ype.jpg

benuveqa.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

miałeś mi podać wymiary oczek (średnica i grubosc) w zacisku i w jarzmie Czereśniaku, a nie wymiary śruby :facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...