Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B6] Czerwony Szatan - Ksiadz i S4 :-)


Ksiadz

Rekomendowane odpowiedzi

No cóż ceny nie rozpieszczają , ale czego się nie robi dla S4 V8 :grin: Jak ja sobie pomyślę co bym jeszcze zrobił to czasami szlak mnie trafia , ale wystarczy dobra rundka i wszystko jej wybaczam :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tak, coś za coś.

Ja natomiast wczoraj jeździłem tą czarną S4 B5 co znajomek miał na sprzedaż. Kupił ją inny funfel, zrobił przelot, stożek i jakieś zaworki założył.

Jak ona zapier... masakra, wgniata w fotel i to zdrowo :grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tam jest BT więc jak się obudzą to po kręgosłupie czuć , w naszych moment idzie od dołu , a jak sprzęgło trzyma to też potrafi .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tam jest BT więc jak się obudzą to po kręgosłupie czuć , w naszych moment idzie od dołu , a jak sprzęgło trzyma to też potrafi .

otóż to ;-). Każde turbo zawsze będzie subiektywnie bardziej wgniatało, wez np takiego 285 konnego diesla - wrazenia subiektywne sa przestraszne, ale i tak jedzie to summa summarum dużo gorzej od naszych fałek ;).

Co do inweastycji w eSę... u mnie kolejna piątka pyka obecnie. No ale tak jak waskivw pisze, jak odpalam i wciskam gaz, to natychmiast jej wszystko wybaczam ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tak, z tym się zgodzę, nie ma porównania do takiej na przykład poprzedniej 1.8 T ;-)

Dzisiaj dostałem info że ponoć w B5 budzie ta głupia pompka siedzi w tylnim prawym nadkolu, gdzieś jakoś przy wlewie.

Ale jak ja patrzyłem u siebie to nic takiego nie wpadło mi w oko... Właśnie takie drobne "rzeczy" wkurw... na maksa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety mam złe wieści , w moim wężyki są tak samo 3 podłączone , 1 ucięty .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czemu złe? Znaczy się że jest u mnie dobrze, dzięki wielkie.

Jestem już prawie pewny że mam po prostu uruchomiony EVAP w ECU a nie powinienem. Stąd te problemy. Nie wiem czy przez to też mam skakanie obrotów, ale to całkiem chyba możliwe?

---------- Post dopisany 25-01-2014 at 17:49 ---------- Poprzedni post napisany 12-01-2014 at 22:27 ----------

Dzisiaj była wizyta u Dawida (EUROCHIP).

Wrzuciliśmy ori mapę z mojego modelu, do tego usunięcie drugich sond i zdjęcie blokady prędkości :whistling:

Na liczniku jakby mi brakuje czegoś... pewnej lampki :whistling::banan:

Co do skaczących obrotów, zastanawialiśmy się czy to może świrować przepustnica, mimo że czysta. Zdarzyło mi się kilka razy, na postoju podczas lekkiego naciśnięcia pedału gazu i puszczeniu obrotu jakby się zawiesiły i leciały do samego końca, gdzie ja już dawno nie trzymałem nogi na gazie...?

A hamulec... chyba jeszcze trzeba wrzucić stalowy oplot, może dlatego jest jeszcze taki lekko lipny, nie taki jak miałem w 1.8 T ?

---------- Post dopisany 26-01-2014 at 21:02 ---------- Poprzedni post napisany 25-01-2014 at 17:49 ----------

Ma ktoś dobrą przepustnicę na zbyciu i chciałby podesłać na testy? ;-)

Numer: 077133062A

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ksieze a ją bym sondy przetrzepal regulacyjne. Ja walczyłem z falujacymi obrotami na różne sposoby. Przeplywki szukanie nieszczelności itp. Wymieniłem sondę i jak ręką odjął. Fakt silniki trochę inne ale warto spróbować:wink: sonda oczywiście tylko dedykowana

Wysyłane z mojego HTC One X za pomocą Tapatalk 2

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tak, wymienić sondy, nie problem. Tak jak i tą przepustnice. Ale to są koszta, a strzelać w ciemno?

Według vcds obie pracują dobrze.

Wiem że muszę zmienić świece, właśnie się przymierzam do zakupu, ale to nie jest problem z gazem i obrotami.

Tam jakby wyraźnie coś się blokowało, tak mi się wydaje.

Zełaszcza jak kilka razy obroty same sobie skoczyły na maksa gdzie ja tylko nacisnąłem lekko gaz.

BTW - ma ktoś jakieś zniżki by taniej zakupić walizkę narzędziową?

Myślałem nad tą:

http://allegro.pl/zestaw-kluczy-nasadowe-mannesmann-215-narzedzi-i3918272740.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No te 2 drugie to nie wpływają na pracę silnika:wink:Ją kupowałem regulacyjna za 280zl bosch:wink:

Wysyłane z mojego HTC One X za pomocą Tapatalk 2

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wolałbym zapodać do gazu denso iridium power:whistling:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Denso przez to że jest tańsza:decayed: Obydwie są irydowie 1 elektrodowe. Do S4 dedykowane są chyba 4 elektrody:mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja śmigam na Denso K20TT z przerwą 0.9 i nowe ceki i jeździ , świec 14pln - mogę co roku wieniać:decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może i do S4 dedykowane 4 elektrody ale chyba jak jest bez LPG?

Fakt te NGK są drogie w porównaniu do tych co WASKIVW zakupiłeś, ale nie chcę oszczędzać na moim aucie i próbować, tym bardziej przy tym silniku i Lpg jeśli nie muszę ;-P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie bardzo widze BBK na LPG1

lepiej daj to co powinno tam trafic czyli BKR6EQUA

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No bo ponoć do gazu ma być jednoelektrodowa.

Jeszcze dwie polecane do modelu to

DENSO IK20 i DENSO VK20 z przerwą 0.8 mm.

Także już sam nie wiem które zakupić, hahaha.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...