ROBERCIK7777777 Opublikowano 2 Lutego 2013 Opublikowano 2 Lutego 2013 Witam Od nie dawna jestem szczęśliwym posiadaczem AFN,a. Mam problem ponieważ jak go kupiłem to czułem że ciągnie. Aż do momentu wywalenia kata który się tłukł ale ku zaskoczeniu byla tylko malutka część i podejżewam że reszta siedzi mi w środkowym tlumiku ale jest on zespolony z tylnym i nie chciałem go na razie rozcinać.Auto nie ciągnie tak jak przedtem .Moglibyście looknąć na moje logi i powiedzieć mi o co nie co na temat stanu silnika. pozdro. Logi Dynamiczne: Log (0 - 003) Log (1 - 004) Log (2 - 005) Log (3 - 008) Log (4 - 010) Log (5 - 011) Log (6 - 000) To mój pierwszy temat więc proszę o wyrozumiałość.
german81 Opublikowano 2 Lutego 2013 Opublikowano 2 Lutego 2013 masz nieszczelnosc miedzy turbo a kolektorem
ROBERCIK7777777 Opublikowano 2 Lutego 2013 Autor Opublikowano 2 Lutego 2013 Możliwe ,ale jest jeszcze tak że jak stoje za autem to słysze syczenie z tłumika może to kawałki kata blokują wylot. Bo raz ciągnie lepiej a raz gożej
grzes1150 Opublikowano 4 Lutego 2013 Opublikowano 4 Lutego 2013 Szukaj nieszczelności w wężach / wężykach . Logi na nic innego nie wskazują.
ROBERCIK7777777 Opublikowano 9 Lutego 2013 Autor Opublikowano 9 Lutego 2013 dzięki za wypowiedzi jutro przepaczę cały dolot ---------- Post dopisany 06-02-2013 at 21:33 ---------- Poprzedni post napisany 04-02-2013 at 17:56 ---------- cały dolot prześwietlony wężyki wymienione n 75 podmieniony z tym od EGRa .I zaślepiłem go trochę mocy mu przybyło ale to nie jest to ---------- Post dopisany 09-02-2013 at 17:46 ---------- Poprzedni post napisany 06-02-2013 at 21:33 ---------- dziwne łapie tryb awaryjny i błąd 575 a na logach ma niedoładowanie , to może n75 nie steruje dobrze co myślicie
medman Opublikowano 11 Lutego 2013 Opublikowano 11 Lutego 2013 Sprawdź czy na złączce elektrycznej do n75 pod gumką nie są przełamane przewody. Rozruszaj sztangę przy turbinie i pojeździj trochę z nogą w podłodze. Po spalaniu widzę że jeździsz jak emeryt a przy takiej jeździe często się zapiekają żaluzje w turbinie.
ROBERCIK7777777 Opublikowano 11 Lutego 2013 Autor Opublikowano 11 Lutego 2013 problem rozwiązany powodem był przerwany łącznik Postaram się w tym tygodniu wrzucić logi . zmieniłem jeszcze dawkę na 3mg a była 3.6 będzie różnica w spalaniu i w mocy
spanky Opublikowano 11 Lutego 2013 Opublikowano 11 Lutego 2013 Mowione bylo od samego poczatku ze dziura w dolocie
ROBERCIK7777777 Opublikowano 12 Lutego 2013 Autor Opublikowano 12 Lutego 2013 spanky powiedz mi coś o tej dawce przelot mam 360000
spanky Opublikowano 12 Lutego 2013 Opublikowano 12 Lutego 2013 spanky powiedz mi coś o tej dawce przelot mam 360000 co o dawce ?
ROBERCIK7777777 Opublikowano 12 Lutego 2013 Autor Opublikowano 12 Lutego 2013 3mg jest dobra czy wrócić na 3.6 taka jak była wcześniej moc i spalanie mnie interesue
spanky Opublikowano 12 Lutego 2013 Opublikowano 12 Lutego 2013 jak nie zaobserwowales zadnych anomalii [narywanie,falowanie obrotów] to zostaw na 3 mg .
ROBERCIK7777777 Opublikowano 16 Lutego 2013 Autor Opublikowano 16 Lutego 2013 Auto doprowadzone śmiga jak przy zakupie. Mam zamiar zrobić program ,powiedzcie w jakim stanie mam pompe i wtryski i ogólnie .Mógłby ktoś zerknąć na logi dynamiczne: Log (0 - 015) Log (1 - 000) Log (2 - 011) Log (3 - 011) Log (4 - 013) Log (5 - 023) Log (6 - 008) Log (7 - 010) Log (8 - 020) Log (9 - 005) Log (10 - 001) Log (11 - 003) Log (12 - 004)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się