twister13 Opublikowano 4 Lutego 2013 Opublikowano 4 Lutego 2013 Witam, przeglądałem sporo tematów o obniżeniu zawieszenia. W każdym temacie zostało napisane, że na fabrycznym amortyzatorze można założyć sprężynę do -30mm, niektórzy zakładali -40, ale nie został uwzględniony prześwit między oponą a nadkolem. Ktoś wrzucił fotkę z rzekomo -40mm View image: DSCF2995 dla mnie wygląda to raczej jak seria. Gleba jest wtedy jak opona minimalnie mija się z nadkolem, więc trzeba by było wstawić z -70 jak nie więcej z mojej obserwacji. Poradźcie coś ile mogę obniżyć samą sprężyną i nie mówcie że -30 maks, bo i owszem przy większym można wytłuc amory ale chyba jak się jeździ po dziurach. Jeśli są jakieś utrudnienia żeby zrobić na serii -40 i więcej to napiszcie czemu, trochę szkoda mi kasy na gwint, więc jeśli -40mm wygląda jak na tej fotce to wole dorzucić kilka stów do felg i kupić ładniejsze a z obniżeniem dać sobie spokój bo i tak pieje i tak pieje wg mnie. Pozdrawiam i przepraszam za wywód ale interesuje mnie prawdziwa gleba ;p
karol24 Opublikowano 5 Lutego 2013 Opublikowano 5 Lutego 2013 Jak Cię prawdziwa gleba interesuje to kup gwinta i nie dziaduj co z tego, że założysz na serię sprężyny -40 czy -70 jak na byle hopce dobije? Miałem na seryjnych amorach sprężyny 1BE (czyli -20) i była lipa i dlatego do -30 wsadziłem twardsze amortyzatory (KW). Szkoda kasy na eksperymenty (wiem z autopsji) bo i tak kupuje się w końcu gwinta (też czekam na wiosnę żeby wsadzić do avanta).
fafnasty Opublikowano 5 Lutego 2013 Opublikowano 5 Lutego 2013 dokladnie ja od tych kombinacji mam pol garazu amorkow i sprezyn ktore powoli wysprzedaje hehe tak sie zarzekalem a i tak gwin juz na wiosne czeka ojjj kazdego to czeka
karol24 Opublikowano 5 Lutego 2013 Opublikowano 5 Lutego 2013 Od tego się nie ucieknie no nie Grześku rok temu też mówiłem "nie, gwinta nie będę zakładał" i proszę....
fafnasty Opublikowano 5 Lutego 2013 Opublikowano 5 Lutego 2013 tez mowile ze szkoda zawiechy drogie wachacze szkoda miski itp a teraz jak przychacze to wiem ze jest tak jak ma byc hehe Pozdro dla gwinciarzy
twister13 Opublikowano 5 Lutego 2013 Autor Opublikowano 5 Lutego 2013 heh wiedziałem, że jak prawdziwe obniżenie to tylko gwint, aczkolwiek liczyłem po cichu że jednak się da coś wymodzić samymi sprężynami żeby było naprawdę nisko. Dzięki za podpowiedzi, chba gwint poczeka a kupię jakąś ładną felgę a ma może ktoś fotkę z -30 bądź -40 plus felga 17 ew 18
fafnasty Opublikowano 6 Lutego 2013 Opublikowano 6 Lutego 2013 zaraz dodam fotke ale na 16 zimowce na ori amorkach 1be i nowych springach veitec -50 jest nisko ale to na zime heh
twister13 Opublikowano 7 Lutego 2013 Autor Opublikowano 7 Lutego 2013 miała być fotka jestem bardzo ciekaw jak autko stoi
ADAM12 Opublikowano 10 Lutego 2013 Opublikowano 10 Lutego 2013 http://s11.postimage.org/sdd1ny35b/DSC00598.jpg30 w dol na 16 calach a mi to się wydaje w sam raz, nie będzie za twardo, jedynie 17" przydałyby się
fafnasty Opublikowano 10 Lutego 2013 Opublikowano 10 Lutego 2013 przykladowa fotka jak testowalem rozne zawieszenia a ta 16 juz dawno siedzi u kolego z forum
twister13 Opublikowano 11 Lutego 2013 Autor Opublikowano 11 Lutego 2013 hmm no niestety jak się chce żeby było nisko to musi być gwint dzięki za foto już wiem że nie będę się bawił w sprężyny ;p
Pawel_M Opublikowano 12 Lutego 2013 Opublikowano 12 Lutego 2013 hmm no niestety jak się chce żeby było nisko to musi być gwint dzięki za foto już wiem że nie będę się bawił w sprężyny ;p Żeby było nisko wcale nie musi być gwint, chyba że na fotce poniżej również przód jest za wysoko
twister13 Opublikowano 12 Lutego 2013 Autor Opublikowano 12 Lutego 2013 no prosze takie cos mnie satysfakcjonuje:ok2: co to za zestawik?
Pawel_M Opublikowano 12 Lutego 2013 Opublikowano 12 Lutego 2013 Amortyzator przód MTS + sprężyna katalogowo -55 ale w rzeczywistości na seryjnym amorku siada jak -40 -45 Samym amorkiem opuszczasz auto o jakieś 2-3cm ponieważ cały amorek MTS jest krótszy niż 1BA, 1BE i inne łącznie z wersja od S4
twister13 Opublikowano 12 Lutego 2013 Autor Opublikowano 12 Lutego 2013 orientacyjnie jak to cenowo wychodzi opłaca się kupić jakieś używki?
Pawel_M Opublikowano 13 Lutego 2013 Opublikowano 13 Lutego 2013 Aktualnie mam gwint bo chciałem posadzić auto niżej więc ja sprawne amorki sprzedałem za 100 lub 150zł za 2 szt. a sprężyny do ośki to spokojnie znajdziesz za 200zł/kpl
fafnasty Opublikowano 13 Lutego 2013 Opublikowano 13 Lutego 2013 mts sa mega twarde i nie wiem po co je wkladac jesli za to samo siano mamy gwint i to lepszej firmy na gwincie ustawisz jak chcesz a nie jak ci wyjdzie ---------- Post dopisany at 09:29 ---------- Poprzedni post napisany at 09:27 ---------- ja na zime tez mam nisko w hu..... amorki 1be i springi weitec -50 i jest nisko na 16 stalowce ale na wieksze kolo tylko gwint bo za miekko jest
twister13 Opublikowano 13 Lutego 2013 Autor Opublikowano 13 Lutego 2013 no to z jednej strony gwint spoczko można ustawić jak się chce ale z drugiej strony dla mnie wystarczająco nisko jest jak opona delikatnie będzie się chować w nadkole, ewentualnie żeby szpary nie było chyba zaraz zrobię ankietę czy gwint czy może jakieś sportowe zawieszenie, bądź opuszczenie na sprężynach, dziwne mam przeczucie że gwint by wygrał ale troszkę brak siana jest bo w planach jest felga 18" z opną a póki co 2tys jest więc na oba nie wystarczy a najpierw musi być felga mam 15 stalówki porażka:facepalm: poszperałem popytałem na szybko mam okazję kupić nowy gwint supersport czy jednak się nie nada szczerze to jestem ciemny w tym temacie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się