Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Problem z mocą


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam :) i prosze o pomoc jak wiekszosc ludzi na tym forum :) a wiec tak jak w temacie moje auto to Audi A4 B6 1.9 TDI 130 KM AWX ktore jest bezsilne :P to jest do 2000 obrotow zbiera sie jak żółw , wymienilem przeplywomierz , N75 i zaworek cisnieniowy a samochod jak jezdzil tak jezdzi czyli czasami ciezko jest nim ruszyc , zauwazylem tez ze podczas gaszenia silnika troche nim szarpie , najlepsze ze po odpieciu przeplywomierza wszystkie problemy znikaja autko lepiej wchodzi na obroty lepiej jedzie i jak gasze silnik nie ma zadnego wstrzasu aleńie wieze ze w ASO sprzedali mi zepsuty przeplywomierz . i Teraz moje pytanie czy ktos mial juz taki problem czy to EGR , Turbo czy moze cos innego wezyki sprawdzone i raczej nic sie z nimi nie dzieje. Logi zrobie i wrzuce jak tylko dojde dlaczego nie moge ich zapisac

Opublikowano

weź no z ciekawości sprawdź kąt synchronizacji - jak będzie beznadziejny, to sprawdź rozrząd. Żadnego syczenia powietrza nie słychać?

Opublikowano

Zrób logi , bo tak bladzisz a wrozek tutaj nie ma

Opublikowano

Rozrzad jest perfekcyjnie ustawiony :) jutro jade do mechanika zobaczymy co magik powie , osobiscie mysle ze to turbo zapieczone ale zobaczymy

Opublikowano

bez diagnostyki VAG to wróżenie z fusów niestety

Opublikowano

To fakt staram sie zrobic logi ale nie wiem czemu Vag nie chce ich zapisac moge tylko zobaczyc w programie nie moge przerobic na EXcela , dzis bylem u magika i powiedzial mi ze jeden wtrysk troche pluje czy to moze byc zwiazane z tymi objawami ?

Opublikowano

Żadnego syczenia powietrza nie słychać?

dolanczam sie do watku.u mnie tez takie objawy i slychac syczenie.

Opublikowano

Witam Panow szanownych zrobilem dzis logi statyczne i dynamiczne prosze o ich analize

Log (0 - n/a)

Log (1 - 004,007,013)

Log (2 - 003)

Log (3 - 011)

Log (4 - 014,018,023)

Log (5 - 000,001,003)

Log (6 - 000,000)

i Dynamiczne

Log (0 - 000,001,003)

Log (1 - 004,008,010)

Log (2 - 011)

podczas logowania łapal tryb awaryjny

---------- Post dopisany at 15:14 ---------- Poprzedni post napisany at 15:02 ----------

Dodam jeszcze ze przeplywomierz nowy Boscha i N75 tez nowiutki oba z ASO

Opublikowano

a nie podpiołes odwrotnie wężyków podciśnieniowych? ja miałem takie objawy jak je zmieniałem i podpiołem odwrotnie na egr

Opublikowano

Raczej nie ale sprawdze to :)

---------- Post dopisany at 01:49 ---------- Poprzedni post napisany at 01:43 ----------

W sumie lipa była taka ze jak zmieniłem n75 to kierowałem sie schematem a wiem ze wcześnie były na odwrót podłączone także teraz mam dopiero dylemat czy teraz są dobrze podłączone czy były wcześniej

---------- Post dopisany at 01:52 ---------- Poprzedni post napisany at 01:49 ----------

Podlaczylem tak ze OUT z n75 idzie do gruszki turbo ? Według schematu tak jest ale może ktoś sie myli dodam ze ten n75 ma tylko 2 wezyki

Opublikowano
Podlaczylem tak ze OUT z n75 idzie do gruszki turbo ? Według schematu tak jest ale może ktoś sie myli dodam ze ten n75 ma tylko 2 wezyki

i tak właśnie ma być : OUT do gruchy, VAC do wężyka zasilającego w podciśnienie. Trzeciego króćca pewnie nie masz bo w jego miejscu jest kostka - zewnętrzny mikrofiltr - powinieneś go rozebrać i dokładnie wypłukać z syfu jego wkład bo zasyfiony będzie powodował przeładowanie turbo. Druga kwestia to źle wykonane logi dynamiczne - pedał gazu podczas jazdy musisz wcisnąć do oporu i to już od 1500 obrotów na 3 biegu i trzymać tak aż do 4000 obrotów (bez zmiany biegu) albo do trybu awaryjnego jeśli wcześniej się aktywuje. Poza tym wykonaj log statyczny grupy 010.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...