Skocz do zawartości
IGNOROWANY

falowanie obrotów/dławienie przy przyspieszaniu.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich. Tytułem dodatkowego wstępu silnik 1.6 benzyna.mój problem polega na tym, że falują obroty i silnik dlawi(przerywa) przy gwałtownym przyspieszaniu-na 1,2,3,4 biegu. Usterka rozpoczęła się po wymianie rozrządu. Byłem już u różnych mechaników-ale jak narazie efektów brak. w związku z usterką wymieniłem następujące czesci:

-świece i przewody WN.(Przewody oryginalne BERU)

-Filtr powietrza i filtr paliwa

-sprawdzenie(wymiana) węży podcisnieniowych+adaptacja i czyszczenie przepływomierza

-sprawdzenie VAG'iem -nie wykrywa żadnych błędów.

Koledzy pomocy- czytałem troche na forum, że może być to odma-ze łapie jakieś lewe powietrze;/ Na co mam jeszcze zwrócić uwage?

---------- Post dopisany at 11:04 ---------- Poprzedni post napisany at 10:59 ----------

Silnik ADP.przepraszam za błąd a nie AEB;/

Opublikowano

Jak stało się to po wymianie rozrządu to może źle go poskładali ?? Odma jak najbardziej do sprawdzenia. Na wolnych obrotach też faluje? Zapala dobrze na zimnym i na ciepłym?

Opublikowano

w 1,6 masz u siebie bodajże kopułkę i palec posprawdzaj to w jakim jest stanie :)

Opublikowano

więc tak-odpala idealnie na ciepłym i zimnym-nawet w najwieksze mrozy nie ma problemów. na wolnych obrotach zdarza się, że też potrafi "zafalować" tzn pk uruchomieniu-podbije do ok 1100 pozniej spadnie poniżej 900, i tak raz lub dwa i później normuje na 900. a co to ta "kopułka i palec"?? a co do rozrządu-możliwe, że go źle poskładali-ale robilem to w jednym z bardziej"renomowanych" warsztatów.

Opublikowano

kopułka i palec to to w co przewody wysokiego napięcia wpinasz jeden koniec do świecy drugi do kopułki (w środku której kręci się palec "odpalając" odpowiednią świecę) lub modułu, a jak napisałeś to czyściłeś i adoptowałeś przepływomierz czy przepustnicę ?? Zobacz jeszcze odmę bo pisałeś że wężyki sprawdzałeś ale całą szczelność dolotu też sprawdziłeś czy na 100 % nie łapie lewego powietrza :)

Opublikowano

Jak przed rozrządem było ok ,to jechać niech poprawiają , pewnie źle ustawili rozrząd i przy okazji skopali zapłon, tak wo gule to podziwiam Cię, ktoś Ci zepsuł auto, a ty to odpuszczasz.

Opublikowano

właśnie nie odpuszczam:) sprawa nawet otarla się o UOKIK:) ale tamci ida w zaparte:) poprostu spieprzyli coś i sami nie wiedzą co-ale ja im nie odpuszcze:]

Opublikowano

To może podjedź do kogoś mądrego z grupy AudiVW na samo sprawdzenie ustawienia rozrządu ( może do kogoś z forum z Twojej okolicy).

Łatwe i szybkie do sprawdzenia ( nawet jakbyś coś miał zapłacić to nie powinno być wiele kasy za to).

Tylko jak byś jechał do jakiegoś warsztatu to nie mów że miałeś robiony gdzie indziej rozrząd (mechanicy nieraz lubią trzymać swoją stronę

a nie klienta).

Powiedz tylko, że chcesz sprawdzić czy dobrze ustawiony rozrząd , czy przypadkiem nie przeskoczył, bo silnik dziwnie chodzi od jakiegoś czasu.:wink:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...