krzysieksobor Opublikowano 5 Lutego 2013 Opublikowano 5 Lutego 2013 Witam wszystkich. Tytułem dodatkowego wstępu silnik 1.6 benzyna.mój problem polega na tym, że falują obroty i silnik dlawi(przerywa) przy gwałtownym przyspieszaniu-na 1,2,3,4 biegu. Usterka rozpoczęła się po wymianie rozrządu. Byłem już u różnych mechaników-ale jak narazie efektów brak. w związku z usterką wymieniłem następujące czesci: -świece i przewody WN.(Przewody oryginalne BERU) -Filtr powietrza i filtr paliwa -sprawdzenie(wymiana) węży podcisnieniowych+adaptacja i czyszczenie przepływomierza -sprawdzenie VAG'iem -nie wykrywa żadnych błędów. Koledzy pomocy- czytałem troche na forum, że może być to odma-ze łapie jakieś lewe powietrze;/ Na co mam jeszcze zwrócić uwage? ---------- Post dopisany at 11:04 ---------- Poprzedni post napisany at 10:59 ---------- Silnik ADP.przepraszam za błąd a nie AEB;/
kkrawat Opublikowano 5 Lutego 2013 Opublikowano 5 Lutego 2013 Jak stało się to po wymianie rozrządu to może źle go poskładali ?? Odma jak najbardziej do sprawdzenia. Na wolnych obrotach też faluje? Zapala dobrze na zimnym i na ciepłym?
ja74687 Opublikowano 5 Lutego 2013 Opublikowano 5 Lutego 2013 w 1,6 masz u siebie bodajże kopułkę i palec posprawdzaj to w jakim jest stanie
krzysieksobor Opublikowano 5 Lutego 2013 Autor Opublikowano 5 Lutego 2013 więc tak-odpala idealnie na ciepłym i zimnym-nawet w najwieksze mrozy nie ma problemów. na wolnych obrotach zdarza się, że też potrafi "zafalować" tzn pk uruchomieniu-podbije do ok 1100 pozniej spadnie poniżej 900, i tak raz lub dwa i później normuje na 900. a co to ta "kopułka i palec"?? a co do rozrządu-możliwe, że go źle poskładali-ale robilem to w jednym z bardziej"renomowanych" warsztatów.
ja74687 Opublikowano 5 Lutego 2013 Opublikowano 5 Lutego 2013 kopułka i palec to to w co przewody wysokiego napięcia wpinasz jeden koniec do świecy drugi do kopułki (w środku której kręci się palec "odpalając" odpowiednią świecę) lub modułu, a jak napisałeś to czyściłeś i adoptowałeś przepływomierz czy przepustnicę ?? Zobacz jeszcze odmę bo pisałeś że wężyki sprawdzałeś ale całą szczelność dolotu też sprawdziłeś czy na 100 % nie łapie lewego powietrza
waskivw Opublikowano 5 Lutego 2013 Opublikowano 5 Lutego 2013 Jak przed rozrządem było ok ,to jechać niech poprawiają , pewnie źle ustawili rozrząd i przy okazji skopali zapłon, tak wo gule to podziwiam Cię, ktoś Ci zepsuł auto, a ty to odpuszczasz.
krzysieksobor Opublikowano 5 Lutego 2013 Autor Opublikowano 5 Lutego 2013 właśnie nie odpuszczam:) sprawa nawet otarla się o UOKIK:) ale tamci ida w zaparte:) poprostu spieprzyli coś i sami nie wiedzą co-ale ja im nie odpuszcze:]
motor144 Opublikowano 5 Lutego 2013 Opublikowano 5 Lutego 2013 To może podjedź do kogoś mądrego z grupy AudiVW na samo sprawdzenie ustawienia rozrządu ( może do kogoś z forum z Twojej okolicy). Łatwe i szybkie do sprawdzenia ( nawet jakbyś coś miał zapłacić to nie powinno być wiele kasy za to). Tylko jak byś jechał do jakiegoś warsztatu to nie mów że miałeś robiony gdzie indziej rozrząd (mechanicy nieraz lubią trzymać swoją stronę a nie klienta). Powiedz tylko, że chcesz sprawdzić czy dobrze ustawiony rozrząd , czy przypadkiem nie przeskoczył, bo silnik dziwnie chodzi od jakiegoś czasu.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się