Skocz do zawartości
IGNOROWANY

SPOTY ŚLĄSKIE - każdy piątek, godz.18.00 - C.H. FORUM GLIWICE


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Gregor, Ty tu nie filozofuj, bo kiedyś będziesz wąchał moje spaliny :>

No i to jest stary pucek :good: Stary pucek do nas wrócił :decayed::kox:

nie bój nic rezacz...jak obiecałem to dotrzymuję słowa :kox:

Patrikos, Ty mnie nie pouczaj :polew:

no tak w koncu masz tytul rezaca roku :polew:

Łukasz, przecież Ty jesteś "R E Z A C Z E M"

prawda taka ,że to określenie nawet mi się nie podoba ,a nawet mi nie pasi :decayed:

Jasne :decayed:

  • Odpowiedzi 124.6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • miron78

    11982

  • Pucek

    11719

  • Guregoru

    10138

  • diman

    7415

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Nic się nie stało przez to. Po prostu jeśli faktycznie DV popuszczał to auto nie jechało i tyle :wink4:[br]Dopisany: 15 Marzec 2010, 20:06_________________________________________________Kamil powiedz kto tą mądrość napisał?

Opublikowano

Nic się nie stało przez to. Po prostu jeśli faktycznie DV popuszczał to auto nie jechało i tyle :wink4:[br]Dopisany: 15 Marzec 2010, 20:06_________________________________________________Kamil powiedz kto tą mądrość napisał?

ProRacingTechnology

Opublikowano

Nic się nie stało przez to. Po prostu jeśli faktycznie DV popuszczał to auto nie jechało i tyle :wink4:[br]Dopisany: 15 Marzec 2010, 20:06_________________________________________________Kamil powiedz kto tą mądrość napisał?

ProRacingTechnology

Może inaczej, co napędza wirnik turbosprężarki?

Opublikowano

Nic się nie stało przez to. Po prostu jeśli faktycznie DV popuszczał to auto nie jechało i tyle :wink4:[br]Dopisany: 15 Marzec 2010, 20:06_________________________________________________Kamil powiedz kto tą mądrość napisał?

ProRacingTechnology

Może inaczej, co napędza wirnik turbosprężarki?

ja wiem ja wiem :kox:
Opublikowano

Nic się nie stało przez to. Po prostu jeśli faktycznie DV popuszczał to auto nie jechało i tyle :wink4:[br]Dopisany: 15 Marzec 2010, 20:06_________________________________________________Kamil powiedz kto tą mądrość napisał?

ProRacingTechnology

Może inaczej, co napędza wirnik turbosprężarki?

spaliny

Opublikowano

Nic się nie stało przez to. Po prostu jeśli faktycznie DV popuszczał to auto nie jechało i tyle :wink4:[br]Dopisany: 15 Marzec 2010, 20:06_________________________________________________Kamil powiedz kto tą mądrość napisał?

ProRacingTechnology

Może inaczej, co napędza wirnik turbosprężarki?

spaliny

No więc co ma napędzić wirnik tej turbo sprężarki aż do takich obrotów że się mało co nie przekręci skoro tych spalin tam nie ma, bo nie ma powietrza w układzie i silnik nie spala mieszanki tak jak powinien. Trzeba by jeździć raczej dłużej niż 1 tydzień na niesprawnym DV żeby turbo się przekręciło.

Opublikowano

Nic się nie stało przez to. Po prostu jeśli faktycznie DV popuszczał to auto nie jechało i tyle :wink4:[br]Dopisany: 15 Marzec 2010, 20:06_________________________________________________Kamil powiedz kto tą mądrość napisał?

ProRacingTechnology

Może inaczej, co napędza wirnik turbosprężarki?

spaliny

No więc co ma napędzić wirnik tej turbo sprężarki aż do takich obrotów że się mało co nie przekręci skoro tych spalin tam nie ma, bo nie ma powietrza w układzie i silnik nie spala mieszanki tak jak powinien. Trzeba by jeździć raczej dłużej niż 1 tydzień na niesprawnym DV żeby turbo się przekręciło.

Dlaczego nie ma? Jest. :decayed:

Opublikowano

spadam po moja bede pozniej :witch:

Opublikowano

http://www.youtube.com/watch?v=vwAtu6uJ_Sc&rel=0&color1=0xb1b1b1&color2=0xcfcfcf&hl=en_US&feature=player_embedded&fs=1

zobaczcie sobie ten filmik ci ludzie chyba sie naogladali paranormal activity :polew: :polew:

Ja p.....le :polew: Co za zjawa.... :decayed: A kobitka normalnie se stoi :>[br]Dopisany: 15 Marzec 2010, 20:33_________________________________________________Silników 1.8T jest dość i sprawa nie zawsze ma się tak samo, bo nowsze z map sensorem będą faktycznie sterować tak N75 żeby uzyskać te zadane doładowanie i turbo będzie po prostu robiło syzyfową pracę bo to co wyjdzie z turbo będzie od razu zasysane(czyli masa energi psu w d**e), ale w kosmos nie wyleci bo nie będzie za tyle spalin. Stare AEB..... o nie, nie masz się co martwić bo sterownik jest gupi jak but :decayed: Czegoś mu będzie brakowało, ale się aż tak szybko nie zorientuje jak te nowsze z map-sensorem i nie będzie na siłe starał się uzyskać to doładowanie:wink4:

Opublikowano

ludzie, może najwyższy czas pomyśleć nad wyjazdem ?

:gwizdanie:

bo jak będziemy tak zlewali temat to pojedziemy ale każdy osobno :disgust:

Opublikowano

http://www.youtube.com/watch?v=vwAtu6uJ_Sc&rel=0&color1=0xb1b1b1&color2=0xcfcfcf&hl=en_US&feature=player_embedded&fs=1

zobaczcie sobie ten filmik ci ludzie chyba sie naogladali paranormal activity :polew: :polew:

Ja p.....le :polew: Co za zjawa.... :decayed: A kobitka normalnie se stoi :>[br]Dopisany: 15 Marzec 2010, 20:33_________________________________________________Silników 1.8T jest dość i sprawa nie zawsze ma się tak samo, bo nowsze z map sensorem będą faktycznie sterować tak N75 żeby uzyskać te zadane doładowanie i turbo będzie po prostu robiło syzyfową pracę bo to co wyjdzie z turbo będzie od razu zasysane(czyli masa energi psu w d**e), ale w kosmos nie wyleci bo nie będzie za tyle spalin. Stare AEB..... o nie, nie masz się co martwić bo sterownik jest gupi jak but :decayed: Czegoś mu będzie brakowało, ale się aż tak szybko nie zorientuje jak te nowsze z map-sensorem i nie będzie na siłe starał się uzyskać to doładowanie :wink4:

Całkiem możliwe, że akurat AEB nie jest w stanie prawidłowo działać w tej sytuacji (według powyższego przykładu), ale skądś ten dźwięk wytrącającej prędkość turbiny wielkości wiadra musi się brać, prawda? :)

Opublikowano

Pucek się obudził :> Jeszcze przed chwilą pisał że nie ma ochoty na wyjazd, spoko ja nie ma co przygotowywać, transport mam :wink4: no i coś tam do taszy wrzucę i jazda. Zresztą włóczykij ze mnie niezły więc jestem przyzwyczajony ostatnio do podróży i przemieszczania :)

Opublikowano

Pucek się obudził :> Jeszcze przed chwilą pisał że nie ma ochoty na wyjazd, spoko ja nie ma co przygotowywać, transport mam :wink4: no i coś tam do taszy wrzucę i jazda. Zresztą włóczykij ze mnie niezły więc jestem przyzwyczajony ostatnio do podróży i przemieszczania :)

to jak jedziemy? chociaż może to ustalimy...jedziesz sam czy APU? :naughty:

Opublikowano

http://www.youtube.com/watch?v=vwAtu6uJ_Sc&rel=0&color1=0xb1b1b1&color2=0xcfcfcf&hl=en_US&feature=player_embedded&fs=1

zobaczcie sobie ten filmik ci ludzie chyba sie naogladali paranormal activity :polew: :polew:

Ja p.....le :polew: Co za zjawa.... :decayed: A kobitka normalnie se stoi :>[br]Dopisany: 15 Marzec 2010, 20:33_________________________________________________Silników 1.8T jest dość i sprawa nie zawsze ma się tak samo, bo nowsze z map sensorem będą faktycznie sterować tak N75 żeby uzyskać te zadane doładowanie i turbo będzie po prostu robiło syzyfową pracę bo to co wyjdzie z turbo będzie od razu zasysane(czyli masa energi psu w d**e), ale w kosmos nie wyleci bo nie będzie za tyle spalin. Stare AEB..... o nie, nie masz się co martwić bo sterownik jest gupi jak but :decayed: Czegoś mu będzie brakowało, ale się aż tak szybko nie zorientuje jak te nowsze z map-sensorem i nie będzie na siłe starał się uzyskać to doładowanie :wink4:

Całkiem możliwe, że akurat AEB nie jest w stanie prawidłowo działać w tej sytuacji (według powyższego przykładu), ale skądś ten dźwięk wytrącającej prędkość turbiny wielkości wiadra musi się brać, prawda? :)

Ten dźwięk to dźwięk nie nieszczelnego DV, a zablokowanego DV, bo DV nie upuszcza i powietrze po zamknięciu przepustnicy w tej sytuacji wraca się przez wirnik do wej. turbiny i stąd ten "furkot"[br]Dopisany: 15 Marzec 2010, 20:57_________________________________________________

Pucek się obudził :> Jeszcze przed chwilą pisał że nie ma ochoty na wyjazd, spoko ja nie ma co przygotowywać, transport mam :wink4: no i coś tam do taszy wrzucę i jazda. Zresztą włóczykij ze mnie niezły więc jestem przyzwyczajony ostatnio do podróży i przemieszczania :)

to jak jedziemy? chociaż może to ustalimy...jedziesz sam czy APU? :naughty:

Tak jak było gadane APU :wink4:

Opublikowano

a dostałem energii bo wdupiłem 2 tablety magnezu :decayed:

Opublikowano

Ten dźwięk to dźwięk nie nieszczelnego DV, a zablokowanego DV, bo DV nie upuszcza i powietrze po zamknięciu przepustnicy w tej sytuacji wraca się przez wirnik do wej. turbiny i stąd ten "furkot"

No dokładnie. :) Nie pisałem o nieszczelnym DV tylko niesprawnym, gdzie membrana nie reaguje na pod/nadciśnienie z kolektora.

A DV jest w pozycji domkniętej. U mnie w każdym razie. Możliwe, że w takiej pozycji się zablokował.

Opublikowano

Ten dźwięk to dźwięk nie nieszczelnego DV, a zablokowanego DV, bo DV nie upuszcza i powietrze po zamknięciu przepustnicy w tej sytuacji wraca się przez wirnik do wej. turbiny i stąd ten "furkot"

No dokładnie. :) Nie pisałem o nieszczelnym DV tylko niesprawnym, gdzie membrana nie reaguje na pod/nadciśnienie z kolektora.

A DV jest w pozycji domkniętej. U mnie w każdym razie. Możliwe, że w takiej pozycji się zablokował.

Kamil no to najlepiej to usuń, bo to chyba nawet jeszcze gorsze jest jak nieszczelny, bo powietrze wraca wej. turba i spowalnia nagle wirnik co nie służy za bardzo łopatkom wirnika.[br]Dopisany: 15 Marzec 2010, 21:12_________________________________________________Po to jest właśnie DV stworzony, żeby nie spowalniać wirnika, nie po to żeby se tam coś syczało. Co niektórzy montują blow off łącząc dwa zadania w sobie, lans + użyteczność. To tak jak z seksem. Na początku ludzkości był używany do rozmnażania się wyłącznie, a teraz to wiadomo.....

:polew: :polew:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...