SebaMC Opublikowano 10 Stycznia 2013 Opublikowano 10 Stycznia 2013 Ja mam analogowy z cyferkami, mam jeszcze przedliftowy licznik, kurde to troche roboty z tym jest, odpuszcze sobie, najbardziej mi zależy na 2 dodatkowych licznikach (volt i temp oleju) i białym podświetleniu. Voltomierz to pikuś, zadziała od razu jak założysz licznik, ostatnio Grzesiek z Żor zakładał taki licznik do siebie więc posiada świeże informacje, ja jakoś 3 miesiące temu też to robiłem i nieco jeszcze pamiętam, dodam że nie zawsze i nie wszystkim działa temperatura oleju - mi nie działa a mam ori czujnik w misce Ale nikt jak dotąd nie dowiedział się dlaczego tak jest, niby to wina samego licznika czyli jego wsadu, ale to też nie skutkowało więc ruletka Aaa, no to nieźle, może czujnik padnięty masz? ciekaw jestem jak jest to rozwiązane z tym czujnikiem, jaki to jest czujnik (czy podaje wartości poprzez opór). A nie myślałeś żeby dorezać czujnik oleju i podłączyć?mi tam z kolei na fisie nie zależy bo jakbym zobaczył spalanie to:shock3: a tak serio to teraz tankowałem i na 1160 km (3/4 jazdy w mieście) i 5.9 litra, więc jest okej:kox: co do licznika to poczekam, może ktoś z forum będzie sprzedawał poliftowy z dodatkowymi zegarami z elektronicznym zegarkiem, może być bez fisa, albo półfis, tylko mam już manetke do fisa i trochę jej szkoda żeby się kurzyła Czujnik jest chyba dobry bo ma też sygnalizować że jest mało oleju i sygnalizuje - nie tylko ja mam taki problem, ale jak się ociepli to założę taki inny no więc u mnie już wszystko działa w liczniku a6:decayed: prędkość, obrotomierz, temp. silnika, voltomierz, temp. oleju (ja miałem ori już zamontowany czujnik w misce) i poziom paliwa działał na odwrót. Tzn. pełny bak to pusty i vice versa:facepalm:, ale opanowane już i dobrze pokazuje. Alternatywa taka...albo pływak z a6 ( odwrotną rezystancję ma) albo pomodzić z a4. Sygnał ze spalania również miałem ori już zamontowane nie trzebabyło ciągnąć "druta":decayed: tylko podstawowe kable do manetki podpiąć. Jedynym wQrzającym problemem były ostrzeżenia spalonych żarówek i poziomu spryskiwaczy...wszystko ładne zmasowane i zapanowała ciemność na górnej części fisa:kox:. Chociaż kolega z forum już śle mi czujnik poziomu sprysków i se pomodzę, aby ładne pokazywało. Kable pod radio pociągnięte, aby pokazywało RDS na fisie, lecz na dzień dzisiejszy brak kluczyków do wyciągania:wink:. Jedyna różnica, która może flustrować, to brak info o otwartych drzwiach, ale też to jest do opanowania ( tylko trochę czasu potrzebuję a najbardziej wyższej temp.). Pociągnąc kabelki z krancówek do pewnego kabla w kostce od fisa, lecz osobiście to chyba zrobię z nudów, bo :wink:mnie to nie przeszkadza A w starym liczniku miałeś wskaźnik temperatury oleju? ładnie zabawy z tym jest, chyba oleję temat ( no chyba że trafi się okazja ) A sam przerabiałeś sygnały?np z paliwa? dobry
Guregoru Opublikowano 10 Stycznia 2013 Opublikowano 10 Stycznia 2013 Seba mówiliśmy ostatnio na spocie, że w poliftach jest sporo grzebaniny z tym
horny devil Opublikowano 10 Stycznia 2013 Opublikowano 10 Stycznia 2013 Sporo zabawy to jest z licznikami z A6. W sumie najłatwiej jest w licznikach przedlift-przedlift. przedlift - polift trzeba zrbić sobie przejściówkę. auto Polift - licznik przedlift - chyba niemożliwy do realizacji
Pucek Opublikowano 10 Stycznia 2013 Opublikowano 10 Stycznia 2013 Ja mam analogowy z cyferkami, mam jeszcze przedliftowy licznik, kurde to troche roboty z tym jest, odpuszcze sobie, najbardziej mi zależy na 2 dodatkowych licznikach (volt i temp oleju) i białym podświetleniu. Voltomierz to pikuś, zadziała od razu jak założysz licznik, ostatnio Grzesiek z Żor zakładał taki licznik do siebie więc posiada świeże informacje, ja jakoś 3 miesiące temu też to robiłem i nieco jeszcze pamiętam, dodam że nie zawsze i nie wszystkim działa temperatura oleju - mi nie działa a mam ori czujnik w misce Ale nikt jak dotąd nie dowiedział się dlaczego tak jest, niby to wina samego licznika czyli jego wsadu, ale to też nie skutkowało więc ruletka Aaa, no to nieźle, może czujnik padnięty masz? ciekaw jestem jak jest to rozwiązane z tym czujnikiem, jaki to jest czujnik (czy podaje wartości poprzez opór). A nie myślałeś żeby dorezać czujnik oleju i podłączyć?mi tam z kolei na fisie nie zależy bo jakbym zobaczył spalanie to:shock3: a tak serio to teraz tankowałem i na 1160 km (3/4 jazdy w mieście) i 5.9 litra, więc jest okej:kox: co do licznika to poczekam, może ktoś z forum będzie sprzedawał poliftowy z dodatkowymi zegarami z elektronicznym zegarkiem, może być bez fisa, albo półfis, tylko mam już manetke do fisa i trochę jej szkoda żeby się kurzyła Czujnik jest chyba dobry bo ma też sygnalizować że jest mało oleju i sygnalizuje - nie tylko ja mam taki problem, ale jak się ociepli to założę taki inny no więc u mnie już wszystko działa w liczniku a6:decayed: prędkość, obrotomierz, temp. silnika, voltomierz, temp. oleju (ja miałem ori już zamontowany czujnik w misce) i poziom paliwa działał na odwrót. Tzn. pełny bak to pusty i vice versa:facepalm:, ale opanowane już i dobrze pokazuje. Alternatywa taka...albo pływak z a6 ( odwrotną rezystancję ma) albo pomodzić z a4. Sygnał ze spalania również miałem ori już zamontowane nie trzebabyło ciągnąć "druta":decayed: tylko podstawowe kable do manetki podpiąć. Jedynym wQrzającym problemem były ostrzeżenia spalonych żarówek i poziomu spryskiwaczy...wszystko ładne zmasowane i zapanowała ciemność na górnej części fisa:kox:. Chociaż kolega z forum już śle mi czujnik poziomu sprysków i se pomodzę, aby ładne pokazywało. Kable pod radio pociągnięte, aby pokazywało RDS na fisie, lecz na dzień dzisiejszy brak kluczyków do wyciągania:wink:. Jedyna różnica, która może flustrować, to brak info o otwartych drzwiach, ale też to jest do opanowania ( tylko trochę czasu potrzebuję a najbardziej wyższej temp.). Pociągnąc kabelki z krancówek do pewnego kabla w kostce od fisa, lecz osobiście to chyba zrobię z nudów, bo :wink:mnie to nie przeszkadza A w starym liczniku miałeś wskaźnik temperatury oleju? ładnie zabawy z tym jest, chyba oleję temat ( no chyba że trafi się okazja ) A sam przerabiałeś sygnały?np z paliwa? dobry Spalanie i tego typu pierdoły już ma polift w oryginale, więc jak podłączysz licznik full fis to musisz tylko ogarnąć immo i zmasować 2 albo 3 czujniki no i śmigasz, nie wszystkim działa ta nieszczęsna temperatura oleju ale można się przyzwyczaić i jest, więc to nie tak dużo roboty, założenie manetki to też pikuś Powoli szykuję się do tempomatu - w dieslu prosta sprawa, ale nikt nie wie jak to w benzynie, myślę że będzie bardzo podobnie bo też mam elektroniczny pedał gazu więc jest jak w dieslu
horny devil Opublikowano 10 Stycznia 2013 Opublikowano 10 Stycznia 2013 Ja mam analogowy z cyferkami, mam jeszcze przedliftowy licznik, kurde to troche roboty z tym jest, odpuszcze sobie, najbardziej mi zależy na 2 dodatkowych licznikach (volt i temp oleju) i białym podświetleniu. Voltomierz to pikuś, zadziała od razu jak założysz licznik, ostatnio Grzesiek z Żor zakładał taki licznik do siebie więc posiada świeże informacje, ja jakoś 3 miesiące temu też to robiłem i nieco jeszcze pamiętam, dodam że nie zawsze i nie wszystkim działa temperatura oleju - mi nie działa a mam ori czujnik w misce Ale nikt jak dotąd nie dowiedział się dlaczego tak jest, niby to wina samego licznika czyli jego wsadu, ale to też nie skutkowało więc ruletka Aaa, no to nieźle, może czujnik padnięty masz? ciekaw jestem jak jest to rozwiązane z tym czujnikiem, jaki to jest czujnik (czy podaje wartości poprzez opór). A nie myślałeś żeby dorezać czujnik oleju i podłączyć?mi tam z kolei na fisie nie zależy bo jakbym zobaczył spalanie to:shock3: a tak serio to teraz tankowałem i na 1160 km (3/4 jazdy w mieście) i 5.9 litra, więc jest okej:kox: co do licznika to poczekam, może ktoś z forum będzie sprzedawał poliftowy z dodatkowymi zegarami z elektronicznym zegarkiem, może być bez fisa, albo półfis, tylko mam już manetke do fisa i trochę jej szkoda żeby się kurzyła Czujnik jest chyba dobry bo ma też sygnalizować że jest mało oleju i sygnalizuje - nie tylko ja mam taki problem, ale jak się ociepli to założę taki inny no więc u mnie już wszystko działa w liczniku a6:decayed: prędkość, obrotomierz, temp. silnika, voltomierz, temp. oleju (ja miałem ori już zamontowany czujnik w misce) i poziom paliwa działał na odwrót. Tzn. pełny bak to pusty i vice versa:facepalm:, ale opanowane już i dobrze pokazuje. Alternatywa taka...albo pływak z a6 ( odwrotną rezystancję ma) albo pomodzić z a4. Sygnał ze spalania również miałem ori już zamontowane nie trzebabyło ciągnąć "druta":decayed: tylko podstawowe kable do manetki podpiąć. Jedynym wQrzającym problemem były ostrzeżenia spalonych żarówek i poziomu spryskiwaczy...wszystko ładne zmasowane i zapanowała ciemność na górnej części fisa:kox:. Chociaż kolega z forum już śle mi czujnik poziomu sprysków i se pomodzę, aby ładne pokazywało. Kable pod radio pociągnięte, aby pokazywało RDS na fisie, lecz na dzień dzisiejszy brak kluczyków do wyciągania:wink:. Jedyna różnica, która może flustrować, to brak info o otwartych drzwiach, ale też to jest do opanowania ( tylko trochę czasu potrzebuję a najbardziej wyższej temp.). Pociągnąc kabelki z krancówek do pewnego kabla w kostce od fisa, lecz osobiście to chyba zrobię z nudów, bo :wink:mnie to nie przeszkadza A w starym liczniku miałeś wskaźnik temperatury oleju? ładnie zabawy z tym jest, chyba oleję temat ( no chyba że trafi się okazja ) A sam przerabiałeś sygnały?np z paliwa? dobry Spalanie i tego typu pierdoły już ma polift w oryginale, więc jak podłączysz licznik full fis to musisz tylko ogarnąć immo i zmasować 2 albo 3 czujniki no i śmigasz, nie wszystkim działa ta nieszczęsna temperatura oleju ale można się przyzwyczaić i jest, więc to nie tak dużo roboty, założenie manetki to też pikuś Powoli szykuję się do tempomatu - w dieslu prosta sprawa, ale nikt nie wie jak to w benzynie, myślę że będzie bardzo podobnie bo też mam elektroniczny pedał gazu więc jest jak w dieslu Właśnie też kiedyś to rozeznawałem na AKP i odradzali mi. W C4 2.0E miałem tempomat i super sprawa. Niestety nie ma przełożenia do A4. Inne układy
danielom Opublikowano 10 Stycznia 2013 Opublikowano 10 Stycznia 2013 Ja mam analogowy z cyferkami, mam jeszcze przedliftowy licznik, kurde to troche roboty z tym jest, odpuszcze sobie, najbardziej mi zależy na 2 dodatkowych licznikach (volt i temp oleju) i białym podświetleniu. Voltomierz to pikuś, zadziała od razu jak założysz licznik, ostatnio Grzesiek z Żor zakładał taki licznik do siebie więc posiada świeże informacje, ja jakoś 3 miesiące temu też to robiłem i nieco jeszcze pamiętam, dodam że nie zawsze i nie wszystkim działa temperatura oleju - mi nie działa a mam ori czujnik w misce Ale nikt jak dotąd nie dowiedział się dlaczego tak jest, niby to wina samego licznika czyli jego wsadu, ale to też nie skutkowało więc ruletka Aaa, no to nieźle, może czujnik padnięty masz? ciekaw jestem jak jest to rozwiązane z tym czujnikiem, jaki to jest czujnik (czy podaje wartości poprzez opór). A nie myślałeś żeby dorezać czujnik oleju i podłączyć?mi tam z kolei na fisie nie zależy bo jakbym zobaczył spalanie to:shock3: a tak serio to teraz tankowałem i na 1160 km (3/4 jazdy w mieście) i 5.9 litra, więc jest okej:kox: co do licznika to poczekam, może ktoś z forum będzie sprzedawał poliftowy z dodatkowymi zegarami z elektronicznym zegarkiem, może być bez fisa, albo półfis, tylko mam już manetke do fisa i trochę jej szkoda żeby się kurzyła Czujnik jest chyba dobry bo ma też sygnalizować że jest mało oleju i sygnalizuje - nie tylko ja mam taki problem, ale jak się ociepli to założę taki inny no więc u mnie już wszystko działa w liczniku a6:decayed: prędkość, obrotomierz, temp. silnika, voltomierz, temp. oleju (ja miałem ori już zamontowany czujnik w misce) i poziom paliwa działał na odwrót. Tzn. pełny bak to pusty i vice versa:facepalm:, ale opanowane już i dobrze pokazuje. Alternatywa taka...albo pływak z a6 ( odwrotną rezystancję ma) albo pomodzić z a4. Sygnał ze spalania również miałem ori już zamontowane nie trzebabyło ciągnąć "druta":decayed: tylko podstawowe kable do manetki podpiąć. Jedynym wQrzającym problemem były ostrzeżenia spalonych żarówek i poziomu spryskiwaczy...wszystko ładne zmasowane i zapanowała ciemność na górnej części fisa:kox:. Chociaż kolega z forum już śle mi czujnik poziomu sprysków i se pomodzę, aby ładne pokazywało. Kable pod radio pociągnięte, aby pokazywało RDS na fisie, lecz na dzień dzisiejszy brak kluczyków do wyciągania:wink:. Jedyna różnica, która może flustrować, to brak info o otwartych drzwiach, ale też to jest do opanowania ( tylko trochę czasu potrzebuję a najbardziej wyższej temp.). Pociągnąc kabelki z krancówek do pewnego kabla w kostce od fisa, lecz osobiście to chyba zrobię z nudów, bo :wink:mnie to nie przeszkadza A w starym liczniku miałeś wskaźnik temperatury oleju? ładnie zabawy z tym jest, chyba oleję temat ( no chyba że trafi się okazja ) A sam przerabiałeś sygnały?np z paliwa? dobry Spalanie i tego typu pierdoły już ma polift w oryginale, więc jak podłączysz licznik full fis to musisz tylko ogarnąć immo i zmasować 2 albo 3 czujniki no i śmigasz, nie wszystkim działa ta nieszczęsna temperatura oleju ale można się przyzwyczaić i jest, więc to nie tak dużo roboty, założenie manetki to też pikuś Powoli szykuję się do tempomatu - w dieslu prosta sprawa, ale nikt nie wie jak to w benzynie, myślę że będzie bardzo podobnie bo też mam elektroniczny pedał gazu więc jest jak w dieslu Sprawa ta sama, tylko znaleźć rozpiske kabli manetki najlepiej od kogos kto ogarnia else. Kodowanie i fizyczne podlaczenie bedzie takie samo.
Polko_V Opublikowano 10 Stycznia 2013 Opublikowano 10 Stycznia 2013 A w starym liczniku miałeś wskaźnik temperatury oleju? nie...zwykły 4 zegarowy jeager a teraz mam vdo:wink: kapelonem trza zarzucić
SebaMC Opublikowano 10 Stycznia 2013 Opublikowano 10 Stycznia 2013 Ja mam analogowy z cyferkami, mam jeszcze przedliftowy licznik, kurde to troche roboty z tym jest, odpuszcze sobie, najbardziej mi zależy na 2 dodatkowych licznikach (volt i temp oleju) i białym podświetleniu. Voltomierz to pikuś, zadziała od razu jak założysz licznik, ostatnio Grzesiek z Żor zakładał taki licznik do siebie więc posiada świeże informacje, ja jakoś 3 miesiące temu też to robiłem i nieco jeszcze pamiętam, dodam że nie zawsze i nie wszystkim działa temperatura oleju - mi nie działa a mam ori czujnik w misce Ale nikt jak dotąd nie dowiedział się dlaczego tak jest, niby to wina samego licznika czyli jego wsadu, ale to też nie skutkowało więc ruletka Aaa, no to nieźle, może czujnik padnięty masz? ciekaw jestem jak jest to rozwiązane z tym czujnikiem, jaki to jest czujnik (czy podaje wartości poprzez opór). A nie myślałeś żeby dorezać czujnik oleju i podłączyć?mi tam z kolei na fisie nie zależy bo jakbym zobaczył spalanie to:shock3: a tak serio to teraz tankowałem i na 1160 km (3/4 jazdy w mieście) i 5.9 litra, więc jest okej:kox: co do licznika to poczekam, może ktoś z forum będzie sprzedawał poliftowy z dodatkowymi zegarami z elektronicznym zegarkiem, może być bez fisa, albo półfis, tylko mam już manetke do fisa i trochę jej szkoda żeby się kurzyła Czujnik jest chyba dobry bo ma też sygnalizować że jest mało oleju i sygnalizuje - nie tylko ja mam taki problem, ale jak się ociepli to założę taki inny no więc u mnie już wszystko działa w liczniku a6:decayed: prędkość, obrotomierz, temp. silnika, voltomierz, temp. oleju (ja miałem ori już zamontowany czujnik w misce) i poziom paliwa działał na odwrót. Tzn. pełny bak to pusty i vice versa:facepalm:, ale opanowane już i dobrze pokazuje. Alternatywa taka...albo pływak z a6 ( odwrotną rezystancję ma) albo pomodzić z a4. Sygnał ze spalania również miałem ori już zamontowane nie trzebabyło ciągnąć "druta":decayed: tylko podstawowe kable do manetki podpiąć. Jedynym wQrzającym problemem były ostrzeżenia spalonych żarówek i poziomu spryskiwaczy...wszystko ładne zmasowane i zapanowała ciemność na górnej części fisa:kox:. Chociaż kolega z forum już śle mi czujnik poziomu sprysków i se pomodzę, aby ładne pokazywało. Kable pod radio pociągnięte, aby pokazywało RDS na fisie, lecz na dzień dzisiejszy brak kluczyków do wyciągania:wink:. Jedyna różnica, która może flustrować, to brak info o otwartych drzwiach, ale też to jest do opanowania ( tylko trochę czasu potrzebuję a najbardziej wyższej temp.). Pociągnąc kabelki z krancówek do pewnego kabla w kostce od fisa, lecz osobiście to chyba zrobię z nudów, bo :wink:mnie to nie przeszkadza A w starym liczniku miałeś wskaźnik temperatury oleju? ładnie zabawy z tym jest, chyba oleję temat ( no chyba że trafi się okazja ) A sam przerabiałeś sygnały?np z paliwa? dobry Spalanie i tego typu pierdoły już ma polift w oryginale, więc jak podłączysz licznik full fis to musisz tylko ogarnąć immo i zmasować 2 albo 3 czujniki no i śmigasz, nie wszystkim działa ta nieszczęsna temperatura oleju ale można się przyzwyczaić i jest, więc to nie tak dużo roboty, założenie manetki to też pikuś Powoli szykuję się do tempomatu - w dieslu prosta sprawa, ale nikt nie wie jak to w benzynie, myślę że będzie bardzo podobnie bo też mam elektroniczny pedał gazu więc jest jak w dieslu Aa no tak, co do tempomatu to nie umiem wyrwać jakiejś dobrej sztuki, w przyszłym miesiącu jeszcze poszukam, co do podłączenia to tak jak piszesz w dieslu jest spoko, kilka kabelków i działa, ale jak masz też elektroniczny pedał gazu to chyba jakiejś rewolucji z tempomatem nie powinno być
horny devil Opublikowano 10 Stycznia 2013 Opublikowano 10 Stycznia 2013 Pany da radę ktoś to ogarnąć http://a4-klub.pl/nadwozie-14/b5-szybkie-pytanie-zderzak-257570/ ??
egon47 Opublikowano 10 Stycznia 2013 Opublikowano 10 Stycznia 2013 Pany da radę ktoś to ogarnąć http://a4-klub.pl/nadwozie-14/b5-szybkie-pytanie-zderzak-257570/ ?? wydaje mi sie ze przedlift bo niema przetłoczenia
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się