danielom Opublikowano 4 Lutego 2013 Opublikowano 4 Lutego 2013 w środku dalej plastykowe wozidlo No środek środkiem ale zewnatrz jest ok i cena tez OK ... kumpel kupił Exeo tez ladne a cena do audi .... bez porówenania Tak jak to bedzie mialo 10-12 lat to wtedy mozna bedzie okreslic jakie sa materialy, Mój ojciec ma prawie 11 letnią Octavie I po lifcie, no nie ma nawet 100 000 km na blacie ale nic w niej nie skrzypie ani nie trzeszczy ojciec dba o nią aż do przesady tak że w środku wygląda jak nowa Nie dopisalem, ze niech ma wtedy jeszcze 300tys km. Panowie, nie opszukujmy sie, te auta sa i beda gorzej wykonane
stanley Opublikowano 4 Lutego 2013 Opublikowano 4 Lutego 2013 Różnica między Octavią I a B5 dla mnie jest kolosalna na korzyść Audi - jeżeli dla kogoś jest inaczej to CO nie oznacza, że Skoda jest złym samochodem, bo tak nie jest
SebaMC Opublikowano 4 Lutego 2013 Opublikowano 4 Lutego 2013 CO nie oznacza, że Skoda jest złym samochodem, bo tak nie jest Ktoś kiedyś ładnie napisał na tym forum (już nie pamiętam dokładnie jak to brzmiało), że jeżeli ktoś dobrze czuje się jeżdżąc skodą to nie zasługuje na audi:naughty:
horny devil Opublikowano 5 Lutego 2013 Opublikowano 5 Lutego 2013 :hi: Pany szybkie pytanie. Bo mam 210tyś na blacie i olej 5w40 castrol zmienić na 10w40 czy zostać przy starym??
Arturoo Opublikowano 5 Lutego 2013 Opublikowano 5 Lutego 2013 zostań ....jak będziesz miał 2 000 000 to możesz wrzucać ankietę z takim zapytaniem
H4mm3R Opublikowano 5 Lutego 2013 Opublikowano 5 Lutego 2013 :hi:Pany szybkie pytanie. Bo mam 210tyś na blacie i olej 5w40 castrol zmienić na 10w40 czy zostać przy starym?? Przy 210kkm Ci się silnik rozcieknie a tak serio, O curwa zalej Liqiu Moly albo Millers Oil albo Valvoline i tylko 5W40 a nie jakieś półśrodki!
horny devil Opublikowano 5 Lutego 2013 Opublikowano 5 Lutego 2013 No właśnie tak myślałem nad tym VALVOLINE SYNPOWER 5W40 4L+1l. Moje przebiegi to tak średni 1kkm/miesiąc. A od sierpnia na ok 4tyś km dolałem 0,5l oleju. co do castrola to na forum różnie piszą ;p LPG niet i turbo też niestety brak. Tak myślę że taki olej by się przysłużył autku
H4mm3R Opublikowano 5 Lutego 2013 Opublikowano 5 Lutego 2013 No właśnie tak myślałem nad tym VALVOLINE SYNPOWER 5W40 4L+1l. Moje przebiegi to tak średni 1kkm/miesiąc. A od sierpnia na ok 4tyś km dolałem 0,5l oleju.co do castrola to na forum różnie piszą ;p LPG niet i turbo też niestety brak. Tak myślę że taki olej by się przysłużył autku Ja myślę jeszcze o tym Dwusiarczek Molibdenu w Płynie 1L - Molykote A (2969943838) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.
horny devil Opublikowano 5 Lutego 2013 Opublikowano 5 Lutego 2013 No właśnie tak myślałem nad tym VALVOLINE SYNPOWER 5W40 4L+1l. Moje przebiegi to tak średni 1kkm/miesiąc. A od sierpnia na ok 4tyś km dolałem 0,5l oleju.co do castrola to na forum różnie piszą ;p LPG niet i turbo też niestety brak. Tak myślę że taki olej by się przysłużył autku Ja myślę jeszcze o tym Dwusiarczek Molibdenu w Płynie 1L - Molykote A (2969943838) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. Ciekawe jak to się ma do stosowania w aucie i czy się jakiś "kwas" z tego nie zrobi. Mam też dylemat czy wymienić olej w skrzyni. Istnieje szansa że był wymieniany jak było robione sprzęgło z jakieś 20tyś temu ale pewności nie ma.
SebaMC Opublikowano 5 Lutego 2013 Opublikowano 5 Lutego 2013 Też bym wymienił olej w skrzyni, dużo jest z tym roboty? bo w skrzyni jeszcze nigdy nie wymieniałem
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się