mirek31071977 Opublikowano 5 Maja 2016 Opublikowano 5 Maja 2016 Nie wiem czemu ale częściej widzę Vagi na lawetach Bo VAGÓW jest od groma więcej niż Alf więc siłą rzeczy więcej widzisz na lawecie .A oprócz tego napędu co mówi Stanley te 3,2 czasem nie lubią oleju za bardzo ponad granice rozsądku
Marcin6 Opublikowano 5 Maja 2016 Opublikowano 5 Maja 2016 (edytowane) Będzie ktoś jutro w Bielsku Białej? Potrzebuje pomocy przy odbiorze fantów Ja jestem wcześnie rano w BB, a poza tym mam dzień trasy, tj. ok. godz. 8 ruszam do Jaworzna, a potem pewnie koło 11-12 stamtąd do Rybnika.... to jakby Ci pasowało gdzieś po drodze Ci to zrzucić to mogę zabrać Edytowane 5 Maja 2016 przez Marcin6
tomaszstn Opublikowano 5 Maja 2016 Opublikowano 5 Maja 2016 Ja tam nikogo do niczego nie będę przekonywać ale w dzisiejszych czasach chyba nie ma już różnicy pomiędzy kia, ford, audi czy coś innego, wskazują na to testy różnych ludzi którzy jeżdżąc różnymi autami czy tam np. Audi wybierają Kia bo zdecydowanie lepiej im się tym jeździ, my mamy poryte berety przez forum ale dużo ludzi wybiera z pełną premedytacją Dacię a Audi złomuje. Taka prawda.
A4-Tomek Opublikowano 5 Maja 2016 Opublikowano 5 Maja 2016 (edytowane) Ale spamu w robocie nadrobilem bo jak zawsze chcą produkować a nie ma z czego Co do auta to nadal mam mieszane uczucia. Tak jak Hamer pisał to ja jestem spokojny chłop. Jedynie miejsce gdzie jadę szybciej to dts albo autobana. Nie miałem okazji porządnie się przejechać quattro więc tak naprawdę nie wiem jak to jeździ. Od Sebola autem jechałem raz i jakoś nie zbyt odczułem bo się bałem ze nie ogarne i mu to rozbije. Skoro wszyscy tacy znawcy to jaka jest różnica spalania óska a quattro? Edytowane 5 Maja 2016 przez A4-Tomek
A4-Tomek Opublikowano 5 Maja 2016 Opublikowano 5 Maja 2016 (edytowane) No to już nie mała różnica. Jechałem dwoma bpw i całkiem spoko się to odpycha w porównaniu do mojego czy skody od ojca Co do 2.0 to jest tyle opisów i opinii ze zglupiec idzie a ja bym chciał jak najmłodsze B7. Czytałem ze w 16v częściej pękają głowice niż w 8v Edytowane 5 Maja 2016 przez A4-Tomek
Arturoo Opublikowano 5 Maja 2016 Opublikowano 5 Maja 2016 Nawet 2L ropy na setkę... Panie ...nie strasz go...przecież 17l nie przekroczy
H4mm3R Opublikowano 5 Maja 2016 Opublikowano 5 Maja 2016 No to już nie mała różnica. Jechałem dwoma bpw i całkiem spoko się to odpycha w porównaniu do mojego czy skody od ojca Co do 2.0 to jest tyle opisów i opinii ze zglupiec idzie a ja bym chciał jak najmłodsze B7. Czytałem ze w 12v częściej pękają głowice niż w 8v Nie ma 12V tylko 16V tu i tu pęka głowica, 16V jest lepsza bo nie wycierają się wałki rozrządu jak w 8V, jest dwypunktowe mocowanie PD a w 8V tylko jedno i z czasem wyrabia się gniazdo PD. Prościej wrzucić turbo CAHA. Lepsza kultura pracy silnika w 16V. W razie W można poszukać młody silnik na podmiankę z mitsubishi
horny devil Opublikowano 5 Maja 2016 Opublikowano 5 Maja 2016 Tomek zaden nie spali ci juz tyle co 1z. Musisz się liczyć z większym spalaniem. Auta są cięższe i wieksze a silniki bardziej ekologiczne przez co dziwnie wiecej pala
A4-Tomek Opublikowano 5 Maja 2016 Opublikowano 5 Maja 2016 No to już nie mała różnica. Jechałem dwoma bpw i całkiem spoko się to odpycha w porównaniu do mojego czy skody od ojca Co do 2.0 to jest tyle opisów i opinii ze zglupiec idzie a ja bym chciał jak najmłodsze B7. Czytałem ze w 12v częściej pękają głowice niż w 8v Nie ma 12V tylko 16V tu i tu pęka głowica, 16V jest lepsza bo nie wycierają się wałki rozrządu jak w 8V, jest dwypunktowe mocowanie PD a w 8V tylko jedno i z czasem wyrabia się gniazdo PD. Prościej wrzucić turbo CAHA. Lepsza kultura pracy silnika w 16V. W razie W można poszukać młody silnik na podmiankę z mitsubishi Tylko chodzi też o pompę oleju bo ta na łańcuchu generuje dodatkowe koszty a ta na przekładni zębatej jest już lepsza.
H4mm3R Opublikowano 5 Maja 2016 Opublikowano 5 Maja 2016 No to już nie mała różnica. Jechałem dwoma bpw i całkiem spoko się to odpycha w porównaniu do mojego czy skody od ojca Co do 2.0 to jest tyle opisów i opinii ze zglupiec idzie a ja bym chciał jak najmłodsze B7. Czytałem ze w 12v częściej pękają głowice niż w 8v Nie ma 12V tylko 16V tu i tu pęka głowica, 16V jest lepsza bo nie wycierają się wałki rozrządu jak w 8V, jest dwypunktowe mocowanie PD a w 8V tylko jedno i z czasem wyrabia się gniazdo PD. Prościej wrzucić turbo CAHA. Lepsza kultura pracy silnika w 16V. W razie W można poszukać młody silnik na podmiankę z mitsubishi Tylko chodzi też o pompę oleju bo ta na łańcuchu generuje dodatkowe koszty a ta na przekładni zębatej jest już lepsza.Napęd swoją drogą, a pompa i wałki wyrównawcze są takie same, więc i tak tam trzeba zajrzeć i poczynić jakieś kroki. Silnik z mitsubishi miał napęd na kołach, wyrzuciłem to i wstawiłem na łańcuchu pompe z 1.9. Tomaszu wszystko do zrobienia. A to akurat najmniejszy problem.
A4-Tomek Opublikowano 5 Maja 2016 Opublikowano 5 Maja 2016 (edytowane) No to już nie mała różnica. Jechałem dwoma bpw i całkiem spoko się to odpycha w porównaniu do mojego czy skody od ojca Co do 2.0 to jest tyle opisów i opinii ze zglupiec idzie a ja bym chciał jak najmłodsze B7. Czytałem ze w 12v częściej pękają głowice niż w 8v Nie ma 12V tylko 16V tu i tu pęka głowica, 16V jest lepsza bo nie wycierają się wałki rozrządu jak w 8V, jest dwypunktowe mocowanie PD a w 8V tylko jedno i z czasem wyrabia się gniazdo PD. Prościej wrzucić turbo CAHA. Lepsza kultura pracy silnika w 16V. W razie W można poszukać młody silnik na podmiankę z mitsubishi Tylko chodzi też o pompę oleju bo ta na łańcuchu generuje dodatkowe koszty a ta na przekładni zębatej jest już lepsza.Napęd swoją drogą, a pompa i wałki wyrównawcze są takie same, więc i tak tam trzeba zajrzeć i poczynić jakieś kroki. Silnik z mitsubishi miał napęd na kołach, wyrzuciłem to i wstawiłem na łańcuchu pompe z 1.9. Tomaszu wszystko do zrobienia. A to akurat najmniejszy problem.Ja wiem ze wszystko da się zrobić ino otwieranie portfela potem boli. Nie ważne jakie by to nie było auto.Ja to dobrze rozumiem że 2.0 to już nie to samo co moje stare łopatologicznie 1.9 Edytowane 5 Maja 2016 przez A4-Tomek
H4mm3R Opublikowano 5 Maja 2016 Opublikowano 5 Maja 2016 Tomasz napęd na kołach w niczym nie chroni przed wyrobieniem gniazda w wałku wyrównającym. Prędzej czy później trzeba tam zajrzeć. Można kupić poprawiony wałek za ok 700zl i jest spokój..
A4-Tomek Opublikowano 5 Maja 2016 Opublikowano 5 Maja 2016 Tomasz napęd na kołach w niczym nie chroni przed wyrobieniem gniazda w wałku wyrównającym. Prędzej czy później trzeba tam zajrzeć. Można kupić poprawiony wałek za ok 700zl i jest spokój..Na ten temat mam już wiedzę. Chodzi mi o to ze łańcuch się zuzyje a tryby przekładni mogą się wydrzeć co pewnie jest mało prawdopodobne
Arturoo Opublikowano 5 Maja 2016 Opublikowano 5 Maja 2016 Dobrze ,że auto ktoś chce zmienić bo wątek odżyje
A4-Tomek Opublikowano 5 Maja 2016 Opublikowano 5 Maja 2016 Jak ktoś się mało zna to potem tak jest i stracha się ma kupić cokolwiek innego
Polko_V Opublikowano 6 Maja 2016 Opublikowano 6 Maja 2016 ...te Lon wyżyj...lygej !! Je 02.25 a Ty dali lukosz na forum.
A4-Tomek Opublikowano 6 Maja 2016 Opublikowano 6 Maja 2016 ...te Lon wyżyj...lygej !! Je 02.25 a Ty dali lukosz na forum. Nocka mom [emoji14]
Mario22 Opublikowano 6 Maja 2016 Opublikowano 6 Maja 2016 Siema zakup kontrolowany :-) Naciapane z Z2
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się