Skocz do zawartości
IGNOROWANY

SPOTY ŚLĄSKIE - każdy piątek, godz.18.00 - C.H. FORUM GLIWICE


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

:hi:

Nie wiem czemu ale częściej widzę Vagi na lawetach :wink:

Bo VAGÓW jest od groma więcej niż Alf więc siłą rzeczy więcej widzisz na lawecie :grin::) .A oprócz tego napędu co mówi Stanley te 3,2 czasem nie lubią oleju za bardzo ponad granice rozsądku ;):(

  • Odpowiedzi 124.6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • miron78

    11982

  • Pucek

    11719

  • Guregoru

    10138

  • diman

    7415

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano (edytowane)

Będzie ktoś jutro w Bielsku Białej? Potrzebuje pomocy przy odbiorze fantów

Ja jestem wcześnie rano w BB, a poza tym mam dzień trasy, tj.

ok. godz. 8 ruszam do Jaworzna, a potem pewnie koło 11-12 stamtąd do Rybnika....

to jakby Ci pasowało gdzieś po drodze Ci to zrzucić to mogę zabrać ;)

Edytowane przez Marcin6
Opublikowano

Marcin PW :hi:

Opublikowano

Ja tam nikogo do niczego nie będę przekonywać ale w dzisiejszych czasach chyba nie ma już różnicy pomiędzy kia, ford, audi czy coś innego, wskazują na to testy różnych ludzi którzy jeżdżąc różnymi autami czy tam np. Audi wybierają Kia bo zdecydowanie lepiej im się tym jeździ, my mamy poryte berety przez forum ale dużo ludzi wybiera z pełną premedytacją Dacię a Audi złomuje. Taka prawda.

Opublikowano (edytowane)

:hi: Ale spamu w robocie nadrobilem bo jak zawsze chcą produkować a nie ma z czego :decayed:

Co do auta to nadal mam mieszane uczucia. Tak jak Hamer pisał to ja jestem spokojny chłop. Jedynie miejsce gdzie jadę szybciej to dts albo autobana. Nie miałem okazji porządnie się przejechać quattro więc tak naprawdę nie wiem jak to jeździ. Od Sebola autem jechałem raz i jakoś nie zbyt odczułem bo się bałem ze nie ogarne i mu to rozbije.

Skoro wszyscy tacy znawcy to jaka jest różnica spalania óska a quattro?

Edytowane przez A4-Tomek
Opublikowano

Nawet 2L ropy na setkę...

Opublikowano (edytowane)

No to już nie mała różnica. Jechałem dwoma bpw i całkiem spoko się to odpycha w porównaniu do mojego czy skody od ojca

Co do 2.0 to jest tyle opisów i opinii ze zglupiec idzie a ja bym chciał jak najmłodsze B7. Czytałem ze w 16v częściej pękają głowice niż w 8v

Edytowane przez A4-Tomek
Opublikowano

Nawet 2L ropy na setkę...

Panie ...nie strasz go...przecież 17l nie przekroczy :D

Opublikowano

No to już nie mała różnica. Jechałem dwoma bpw i całkiem spoko się to odpycha w porównaniu do mojego czy skody od ojca

Co do 2.0 to jest tyle opisów i opinii ze zglupiec idzie a ja bym chciał jak najmłodsze B7. Czytałem ze w 12v częściej pękają głowice niż w 8v

Nie ma 12V tylko 16V tu i tu pęka głowica, 16V jest lepsza bo nie wycierają się wałki rozrządu jak w 8V, jest dwypunktowe mocowanie PD a w 8V tylko jedno i z czasem wyrabia się gniazdo PD. Prościej wrzucić turbo CAHA. Lepsza kultura pracy silnika w 16V. W razie W można poszukać młody silnik na podmiankę z mitsubishi

Opublikowano

Tomek zaden nie spali ci juz tyle co 1z. Musisz się liczyć z większym spalaniem.

Auta są cięższe i wieksze a silniki bardziej ekologiczne przez co dziwnie wiecej pala

Opublikowano

No to już nie mała różnica. Jechałem dwoma bpw i całkiem spoko się to odpycha w porównaniu do mojego czy skody od ojca

Co do 2.0 to jest tyle opisów i opinii ze zglupiec idzie a ja bym chciał jak najmłodsze B7. Czytałem ze w 12v częściej pękają głowice niż w 8v

Nie ma 12V tylko 16V tu i tu pęka głowica, 16V jest lepsza bo nie wycierają się wałki rozrządu jak w 8V, jest dwypunktowe mocowanie PD a w 8V tylko jedno i z czasem wyrabia się gniazdo PD. Prościej wrzucić turbo CAHA. Lepsza kultura pracy silnika w 16V. W razie W można poszukać młody silnik na podmiankę z mitsubishi

Tylko chodzi też o pompę oleju bo ta na łańcuchu generuje dodatkowe koszty a ta na przekładni zębatej jest już lepsza.
Opublikowano

No to już nie mała różnica. Jechałem dwoma bpw i całkiem spoko się to odpycha w porównaniu do mojego czy skody od ojca

Co do 2.0 to jest tyle opisów i opinii ze zglupiec idzie a ja bym chciał jak najmłodsze B7. Czytałem ze w 12v częściej pękają głowice niż w 8v

Nie ma 12V tylko 16V tu i tu pęka głowica, 16V jest lepsza bo nie wycierają się wałki rozrządu jak w 8V, jest dwypunktowe mocowanie PD a w 8V tylko jedno i z czasem wyrabia się gniazdo PD. Prościej wrzucić turbo CAHA. Lepsza kultura pracy silnika w 16V. W razie W można poszukać młody silnik na podmiankę z mitsubishi

Tylko chodzi też o pompę oleju bo ta na łańcuchu generuje dodatkowe koszty a ta na przekładni zębatej jest już lepsza.
Napęd swoją drogą, a pompa i wałki wyrównawcze są takie same, więc i tak tam trzeba zajrzeć i poczynić jakieś kroki. Silnik z mitsubishi miał napęd na kołach, wyrzuciłem to i wstawiłem na łańcuchu pompe z 1.9. Tomaszu wszystko do zrobienia. A to akurat najmniejszy problem.
Opublikowano (edytowane)

No to już nie mała różnica. Jechałem dwoma bpw i całkiem spoko się to odpycha w porównaniu do mojego czy skody od ojca

Co do 2.0 to jest tyle opisów i opinii ze zglupiec idzie a ja bym chciał jak najmłodsze B7. Czytałem ze w 12v częściej pękają głowice niż w 8v

Nie ma 12V tylko 16V tu i tu pęka głowica, 16V jest lepsza bo nie wycierają się wałki rozrządu jak w 8V, jest dwypunktowe mocowanie PD a w 8V tylko jedno i z czasem wyrabia się gniazdo PD. Prościej wrzucić turbo CAHA. Lepsza kultura pracy silnika w 16V. W razie W można poszukać młody silnik na podmiankę z mitsubishi

Tylko chodzi też o pompę oleju bo ta na łańcuchu generuje dodatkowe koszty a ta na przekładni zębatej jest już lepsza.
Napęd swoją drogą, a pompa i wałki wyrównawcze są takie same, więc i tak tam trzeba zajrzeć i poczynić jakieś kroki. Silnik z mitsubishi miał napęd na kołach, wyrzuciłem to i wstawiłem na łańcuchu pompe z 1.9. Tomaszu wszystko do zrobienia. A to akurat najmniejszy problem.
Ja wiem ze wszystko da się zrobić ino otwieranie portfela potem boli. Nie ważne jakie by to nie było auto.

Ja to dobrze rozumiem że 2.0 to już nie to samo co moje stare łopatologicznie 1.9

Edytowane przez A4-Tomek
Opublikowano

Tomasz napęd na kołach w niczym nie chroni przed wyrobieniem gniazda w wałku wyrównającym. Prędzej czy później trzeba tam zajrzeć. Można kupić poprawiony wałek za ok 700zl i jest spokój..

Opublikowano

Tomasz napęd na kołach w niczym nie chroni przed wyrobieniem gniazda w wałku wyrównającym. Prędzej czy później trzeba tam zajrzeć. Można kupić poprawiony wałek za ok 700zl i jest spokój..

Na ten temat mam już wiedzę. Chodzi mi o to ze łańcuch się zuzyje a tryby przekładni mogą się wydrzeć co pewnie jest mało prawdopodobne
Opublikowano

Dobrze ,że auto ktoś chce zmienić bo wątek odżyje :)

Opublikowano

Jak ktoś się mało zna to potem tak jest i stracha się ma kupić cokolwiek innego

Opublikowano

:hi:

...te Lon wyżyj...lygej !! Je 02.25 a Ty dali lukosz na forum. :grin:

Opublikowano

:hi:

...te Lon wyżyj...lygej !! Je 02.25 a Ty dali lukosz na forum. :grin:

Nocka mom [emoji14]
Opublikowano

Siema zakup kontrolowany :-)

Naciapane z Z2

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...