Pucek Opublikowano 11 Października 2009 Opublikowano 11 Października 2009 no patrzcie, Miron wemnie nie wierzy... a ja znów zrobiłem małe zakupy, kupiłem TROCHĘ styropianu i jutro ocieplam od środka garażyk, co by mi nie było zimno jak zaczne rozbierać moje padło a no i trzeba dokończyć sprzątanie :gwizdanie: Pelex, plan na ten rok to 20_ kucy, zobaczymy ile wyjdzie, a na przyszły rok to obstawiam albo zostane z tą mocą i będe zbierał kase, albo ide w 3_ _ poprostu, wszystko przez tego Gregora, tak mnie zaraził że szok
diman Opublikowano 11 Października 2009 Opublikowano 11 Października 2009 to tak jak ty pucek mnie zarazasz pomalu na jakies rezanie zobaczymy ile to bedzie kosztowalo moze nie bedzie sie oplacalo w to bawic ale ja tam w ciebie wierze :>
Pucek Opublikowano 11 Października 2009 Opublikowano 11 Października 2009 hehhehe Diman, przecież żartowałem patrz co znalazłem, byś miał bez pier*olenia http://www.allegro.pl/item773257505_audi_a4_rs4_2007_r_zderzak_przod.html cena jak cena ale kompletny, no i
diman Opublikowano 11 Października 2009 Opublikowano 11 Października 2009 no wlasnie moze pojade po bandzie ale mi sie podoba bardziej ten z s lina :gwizdanie: i nie zeby bylo ze ja go mam akurat
Pelex Opublikowano 11 Października 2009 Opublikowano 11 Października 2009 Pucuś powodzenia i mam nadzieje że Cię ta moc nie zabije
miron78 Opublikowano 11 Października 2009 Autor Opublikowano 11 Października 2009 no patrzcie, Miron wemnie nie wierzy... a ja znów zrobiłem małe zakupy, kupiłem TROCHĘ styropianu i jutro ocieplam od środka garażyk, co by mi nie było zimno jak zaczne rozbierać moje padło a no i trzeba dokończyć sprzątanie :gwizdanie: Pelex, plan na ten rok to 20_ kucy, zobaczymy ile wyjdzie, a na przyszły rok to obstawiam albo zostane z tą mocą i będe zbierał kase, albo ide w 3_ _ poprostu, wszystko przez tego Gregora, tak mnie zaraził że szok 3.... chcesz wsadzić w tą furke 15-20 tyś zł w samą moc ambitny plan - powodzenia [br]Dopisany: 11 Październik 2009, 21:40_________________________________________________Gregor liczyłes kiedyś ile trzeba wsadzić kasy w AEB żeby przekroczyć 250ps ?
Pucek Opublikowano 11 Października 2009 Opublikowano 11 Października 2009 Miron, za rok, kto wie :gwizdanie: narazie chciałbym mieć tą dwójke z przodu, szczerze to raczej nie da rady, ale na początku grudnia się okaże a co potem? jak będzie ciągle mało to będę myślał, ale to raczej plany na rok 2010/2011 dodam że z wyglądu to dojdą felgi, albo 17 albo 18'' + niższe o -40mm zawieszenie, czyli bardziej na komfort, plus drobne pierdoły stylistyczne, ale nic więcej nie planuje
miron78 Opublikowano 11 Października 2009 Autor Opublikowano 11 Października 2009 Pucek jak tylko zrobisz program to już będziesz w szoku, że to aż taka różnica B5 już przy 200-220 kucy nieźle zapierdziela w dodatku za rozsądną kase. Przekroczenie 300 kucy to już wg mnie nie opłacalny biznes.To samo osiągniesz kupując S4 i robiąc program a przy tym taniej to wyjdzie i zawsze masz w garażu do sprzedania dużo bardziej wartościowe S4 niż A4 [br]Dopisany: 11 Październik 2009, 21:58_________________________________________________Pucek a fele najlepiej 18 RS6 - da się już kupuć za dobra kase - ostatnio gdzieś okazyjny kpl. widziałem[br]Dopisany: 11 Październik 2009, 21:59_________________________________________________A przy okazji Pucek - ile planujesz rocznie robić km ?
Pucek Opublikowano 11 Października 2009 Opublikowano 11 Października 2009 heh Mirek, więc, zaczynam myśleć realnie jeśli chodzi o moc, bo na co mi tyle kucy skoro będę uważał na tak duże felgi? chciałbym 18'' ale nie wiem czy to nie za dużo do B5m z drugiej strony jak czytam że nie ma różnicy między 17 a 18 to wiesz... będę się martwił w lutym felgami, teraz kompletuje graty i max do 10 grudnia będzie to już jeździło kilometrów robie 3 lub 4 baki na miesiąc, czyli sporo kasy, wiem też że w grudniu odwiedzam Darka, żeby szybko i tanio jeździć a odnośnie tych 300 kucy, to tylko tak, jak mi padnie te turbo to będzie wielki dylemat, czy znów k03 czy odrazu coś większego np. GTRS wszystko wyjdzie w praniu
miron78 Opublikowano 11 Października 2009 Autor Opublikowano 11 Października 2009 a skoro chcesz gazować to luzik zobaczysz przekroczysz 200 i już będziesz miał rogala od ucha do ucha bo będziesz oblatywał 70% aut na naszych drogach
Pucek Opublikowano 11 Października 2009 Opublikowano 11 Października 2009 szkoda że w tej trzydziestce jest Gregor i Ty ale ważne że resztę parchów z okolicy będę robił w jajo nie gniewajcie się
gregory Opublikowano 11 Października 2009 Opublikowano 11 Października 2009 Gregor liczyłes kiedyś ile trzeba wsadzić kasy w AEB żeby przekroczyć 250ps ? Aby jeździć normalnie, w miarę bezawaryjnie to z 14...16k. Można pewnie nieco taniej, ale będzie to już wydumka i drutowanie. Pucek jak tylko zrobisz program to już będziesz w szoku, że to aż taka różnica B5 już przy 200-220 kucy nieźle zapierdziela w dodatku za rozsądną kase. Przekroczenie 300 kucy to już wg mnie nie opłacalny biznes. Miron się boi, że go objedziesz :> chciałbym 18'' ale nie wiem czy to nie za dużo do B5m z drugiej strony jak czytam że nie ma różnicy między 17 a 18 to wiesz... Co do felg to prawie zawsze myślałem realnie i sceptycznie. Tylko raz dałem się skusić na 18" do B5 i to był błąd. Do B5 tylko 17" , 18" to już przesada i komfort zdecydowanie spada szczególnie na twardszym zawiasie. Nawet w Passacie moje padre jak włożyłem te moje fele 18" komfort stanowczo spadł, a jest większy i nieco lepiej wygłuszony od B5 i miał w dodatku seryjny miękki zawias, co by było na twardszym. Dziś gadałem z tym moim znajomym i ma tą E30 na sprzedaż, coś dla Pelex-a http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C10171768 Na mokrym ponoś zrywa przyczepność na III
miron78 Opublikowano 11 Października 2009 Autor Opublikowano 11 Października 2009 Gregor liczyłes kiedyś ile trzeba wsadzić kasy w AEB żeby przekroczyć 250ps ? Aby jeździć normalnie, w miarę bezawaryjnie to z 14...16k. Można pewnie nieco taniej, ale będzie to już wydumka i drutowanie. Pucek jak tylko zrobisz program to już będziesz w szoku, że to aż taka różnica B5 już przy 200-220 kucy nieźle zapierdziela w dodatku za rozsądną kase. Przekroczenie 300 kucy to już wg mnie nie opłacalny biznes. Miron się boi, że go objedziesz :> chciałbym 18'' ale nie wiem czy to nie za dużo do B5m z drugiej strony jak czytam że nie ma różnicy między 17 a 18 to wiesz... Co do felg to prawie zawsze myślałem realnie i sceptycznie. Tylko raz dałem się skusić na 18" do B5 i to był błąd. Do B5 tylko 17" , 18" to już przesada i komfort zdecydowanie spada szczególnie na twardszym zawiasie. Nawet w Passacie moje padre jak włożyłem te moje fele 18" komfort stanowczo spadł, a jest większy i nieco lepiej wygłuszony od B5 i miał w dodatku seryjny miękki zawias, co by było na twardszym. Dziś gadałem z tym moim znajomym i ma tą E30 na sprzedaż, coś dla Pelex-a http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C10171768 Na mokrym ponoś zrywa przyczepność na III Gregor bez przesady - w świecie mocy i ostrego dłubania objechać 3.0tdi to żadna trudność ( wręcz pryszcz bym powiedział ) B7 avant 3.0tdi to nigdy nie był i nie będzie mega zapierdzielacz.To zawsze będzie dobrze jeżdżące rodzinne kombi i to wszystko Gregor sam wiesz, że wystarczy furka z wagą +-1400kg i moc lekko ponad 220ps żeby 3.0tdi było daleko w tyle - dlatego 3.0 to inna liga Może kiedyś skuszę się na furke typową pod osiągi ( golf IV 400+, EVO lub inne )
gregory Opublikowano 11 Października 2009 Opublikowano 11 Października 2009 Gregor sam wiesz, że wystarczy furka z wagą +-1400kg i moc lekko ponad 220ps żeby 3.0tdi było daleko w tyle - dlatego 3.0 to inna liga Może kiedyś skuszę się na furke typową pod osiągi ( golf IV 400+, EVO lub inne ) 3.0TDI seryjne, a po chipie to znaczna różnica. Po chipie to nie można powiedzieć, że nie jedzie, jest dość szybkim przemieszczaczem, więc sztuka sztuce nie równa. Objechać 3.0TDI w B7 po dobrym chipie jakimś starym B5 z najstarszą generacją 1.8T pod maską montowaną od 1995r , to już jakiś wyczyn jest. A auto mające 220PS i ważące 1400kg nie objedzie cię, nie ma szans, bo u ciebie dość miażdżący jest moment i Q. A odnośnie Golfa 400+ czy EVO to ja uważam że fajnie jest mieć dwa autka. Jedno do jazdy na codzień, taniego w miarę szybkiego i sprawnego przemieszczania się, a drugie takie w którym nie ma pół środków z konkretnym doj**em do zabawy. Może kiedyś do tego dojdę :gwizdanie:
Pucek Opublikowano 11 Października 2009 Opublikowano 11 Października 2009 Miron, ale ja Ci powiem że nie mogę sobie wyobrazić jakie będziesz miał nastepne auto, tzn. auto autem ale silnik... teraz już 280 kucy, to następne musi być mocniejsze bo inaczej być nie może :gwizdanie: Ty serio kup sobie drugie małe auto, walnij z 300 kucy i gnaj Guru, a Ty nie czytaj bo się nauczysz :>
Guregoru Opublikowano 11 Października 2009 Opublikowano 11 Października 2009 A tu ku*wa dotrzeć nie można po dwóch dniach nieobecności no
Pucek Opublikowano 11 Października 2009 Opublikowano 11 Października 2009 heheheh powiadasz las postów?? no widzisz jak się chłopaki rozpisali...każdemu mało
MAJKI Opublikowano 12 Października 2009 Opublikowano 12 Października 2009 niewyspany ale do roboty trza lecieć :gwizdanie:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się