wampir Opublikowano 6 Lutego 2013 Opublikowano 6 Lutego 2013 Witam Kumpel ma Audi A6 2.5 tdi. Po odpaleniu silnika pojawia sie głośne stukania. Z vaga odczytano następujące błedy: Control Module Part Number: 4B0 907 401 H Component and/or Version: 2,5l/4VT EDC G00SG D33 Software Coding: 01002 Work Shop Code: WSC 25348 2 Faults Found: 00550 - Start of Injection Regulation 17-10 - Control Difference - Intermittent 01318 - Control Module for Injection Pump (J399) 49-00 - No Communications Co to może być ?
grabson765 Opublikowano 6 Lutego 2013 Opublikowano 6 Lutego 2013 wyglada na pompe wtryskowa badz wtryskiwacze
wampir Opublikowano 7 Lutego 2013 Autor Opublikowano 7 Lutego 2013 Przeciez to nie moje auto, poblem dotyczy Audi A6 2.5tdi Moje 1.8T Quattro ma sie swietnie i zbieram na korekte softu.
Hans47 Opublikowano 8 Lutego 2013 Opublikowano 8 Lutego 2013 Acha no tak ogarnales srodek bo widzialem ze skory sprzedawales.
ADAM12 Opublikowano 9 Lutego 2013 Opublikowano 9 Lutego 2013 Dla wszystkich co mają problem z błędem 00550. Objawy: błąd 550 na VAG-u, twarda praca silnika, w grupie 000 na drugim polu w BS wartości powyżej 170, brak reakcji pompy przy wykonywaniu testu BS grupa 004, sprawny zawór 108. Otóż przyczyną takiego stanu rzeczy ostatnio okazał się zatkany kanał odprowadzający paliwo od tłoka przestawiacza kąta wtrysku przez zawór 108 do pompy łopatkowej, przez co niemożliwa stała się regulacja kąta. Kąt był na maxa wyprzedzony. Kanał został zatkany przez opiłki z tłoka przestawiacza. Aby naprawić uszkodzenie należy wyjąć pompę, rozkręcić na części pierwsze i porządnie wyczyścić wszystkie kanaliki. Po takiej operacji wszystko wraca do normy.
wampir Opublikowano 9 Lutego 2013 Autor Opublikowano 9 Lutego 2013 Dzięki za info ale to nie jedyny problem z tym tej. W silniku coś stukać po odpaleniu. Ściągnęlismy pokrywę zaworów i widac że 2 dzwigienki na zaworach nie są na swoich miejscach tylko leżą luzem. Co się mogło stać? Co myślicie o tym silniku?
kudalty66 Opublikowano 10 Lutego 2013 Opublikowano 10 Lutego 2013 Dzięki za info ale to nie jedyny problem z tym tej. W silniku coś stukać po odpaleniu. Ściągnęlismy pokrywę zaworów i widac że 2 dzwigienki na zaworach nie są na swoich miejscach tylko leżą luzem. Co się mogło stać? Co myślicie o tym silniku? wałki w jakim stanie???
wampir Opublikowano 10 Lutego 2013 Autor Opublikowano 10 Lutego 2013 Nie potrafie sam ocenic w jakis stanie sa walki, po czym poznac ze juz sa wytarte? Na fotce ponizej widac dzwigienki zaworów które odpadły. 2 po lewej stronie cylindrów i 1 po prawej stronie. Czy to dlatego słychac było stuki po odpaleniu auta? Czy taki nagar w kolektorze to norma w 2.5tdi? Co myslicie o tym silniku?
kudalty66 Opublikowano 10 Lutego 2013 Opublikowano 10 Lutego 2013 wałki są wytarce jeżeli jest rowek na górze krzywki, te wygladają jeszcze na dobre,. nie stukały te dźwigienki co wypadły tylko te które mają tak duży luz którego regulacje nie może skasować,. wbrew pozorom dźwigienki też nie są zbyt wytarte, zrób lepsza fotę tych dzwigienek, jedynie co mi sie nie podoba to wygląd główki samoregulacji bo powinna być bardziej okrągła a nie stożkowa,. do wymiany komplet regulatorków, dźwigienki i pestki, najlepiej INA, ja u siebie wymieniałem również zaworki zwrotne układu smarowania głowic,. nagar jest w każdym tdi nie tylko w v6,.
wampir Opublikowano 10 Lutego 2013 Autor Opublikowano 10 Lutego 2013 Moglbym podac wiecej szczegołów na temat tych czesci oraz ich przyblizone ceny? Czy oprócz tego jeszcze pozostaje do zrobienia chyba pompa patrzac na bledy na vagu? Co warto jeszcze zrobić jak sie ma sciagniety rozrzad, odkrecona pompe i sciagniete pokrywy zaworów? Jest sens sciagac glowice? Czu moglbym prosic o liste rzeczy obowiazkowych oraz takich, ktore warto zrobic jak sie ma wiecej kasy?
simon__75 Opublikowano 10 Lutego 2013 Opublikowano 10 Lutego 2013 Nigdy wiecej A6 2.5 TDI Kilka zdjec ode mnie :/ Zużyte.... Nowe... Komplet do wymiany.... i w jej trakcie.... Mimo ze wielu ludzi nic zlego ze strony 2.5 nie spotkalo...ja juz sie nie skusze :/ ---------- Post dopisany at 14:37 ---------- Poprzedni post napisany at 14:36 ---------- Witam00550 - Start of Injection Regulation 17-10 - Control Difference - Intermittent 01318 - Control Module for Injection Pump (J399) 49-00 - No Communications Co to może być ? Tych bledow nawet po remoncie sie nie pozbylem do samego pozbycia sie autka...
kudalty66 Opublikowano 10 Lutego 2013 Opublikowano 10 Lutego 2013 Simon widze że tobie trafiła się ta gorsza wersja wypadnecia krzywki, niestety,. wampir, po co zciągać głowice?? można szczelność sprawdzic sprawdzając stopień sprężania cylindrów,. komplet naprawczy dźwigienek tylko i wyłącznie INA bo jest kuty,.+uszczelniacze wałków Elring odma do wymiany na nowy typ, i tak jak juz mówiłem zaworki zwrotne,. poskładac wszystko do kupy na znaki i próbowac odpalić, potem zająć się pompą,. ---------- Post dopisany at 14:49 ---------- Poprzedni post napisany at 14:46 ---------- warto jeszcze sprawdzić napinacz paska osprzętu wraz z tłumikem drgań i w jakim stanie jest tuleja mocujaca czy nie ma luzu,. jak chcesz zciągaj miskę żeby zobaczyć czy coś na dnie nie zostało,.
wampir Opublikowano 10 Lutego 2013 Autor Opublikowano 10 Lutego 2013 a ile kasy na to potrzeba? Gdzie zamawiac graty?
simon__75 Opublikowano 10 Lutego 2013 Opublikowano 10 Lutego 2013 Taaa u mnie byla mega tragedia z ta krzywką :/ Dobrze ze kolo do mu i ze przy wyprzedzaniu nic z naprzeciwka nie jechalo choc zdziwienie wyprzedzanego kolesia musialo byc bezcenne
kudalty66 Opublikowano 10 Lutego 2013 Opublikowano 10 Lutego 2013 a ile kasy na to potrzeba? Gdzie zamawiac graty? krzywki 24szt + hydroregulacja24szt +pestki : ok 800pln, pisz do Tom 77 u nas na formum o wycenę chyba że masz kogos z dobrymi rabatami w hurtowniach,. ewentualnie autossilniki z allegro,. odma nowego typu może byc używka albo nowa ok 270 zł w ASO chyba że już masz nowy typ, jakie oznaczenie silnika???
simon__75 Opublikowano 10 Lutego 2013 Opublikowano 10 Lutego 2013 a ile kasy na to potrzeba? Gdzie zamawiac graty? krzywki 24szt + hydroregulacja24szt +pestki : ok 800pln, pisz do Tom 77 u nas na formum o wycenę chyba że masz kogos z dobrymi rabatami w hurtowniach,. ewentualnie autossilniki z allegro,. odma nowego typu może byc używka albo nowa ok 270 zł w ASO chyba że już masz nowy typ, jakie oznaczenie silnika??? Caly zestaw :
kudalty66 Opublikowano 10 Lutego 2013 Opublikowano 10 Lutego 2013 Simon, ale wałki wydają sie byc ok,., oczywiscie trzeba każdą krzywke zobaczyć,.
wampir Opublikowano 10 Lutego 2013 Autor Opublikowano 10 Lutego 2013 a dlaczego te dzwigienki spadaja? Czy to nie jest wina zaworów? Moze trzeba sprawdzic zawory itp?
kudalty66 Opublikowano 10 Lutego 2013 Opublikowano 10 Lutego 2013 może się przycina zawór, ale u ciebie widać wytartą gówkę regulatora, wtedy nie trzyma cisnienia oleju i nie niweluje luzu zaworowego,. a jak zaworki zwrotne są słabe to cisnienie oleju też niskie,.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się