Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wybija płyn od wspomagania i zapowietrza układ.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Szukałem ale nie znalazłem podobnych objawów.

Nowa maglownica, wymieniony płyn, zbiorniczek wyczyszczony.

Problem polega na tym, że po odpaleniu silnika płyn w zbiorniczku leje się pod ciśnieniem z powrotu (aż odbija się od górnej ścianki) i zapowietrza układ, Część wywala przez korek. Jak auto postoi na wyłączonym silniku to się wszystko uspokaja.

Czy tam powinno być jakieś sitko, jeśli tak to w którym miejscu? (sprawdzałem na wyjętym zbiorniczku- od wewnątrz przy kroćcach niczego nie było.

Teoretycznie zamówiłem nowy zbiorniczek ale przyjdzie dopiero za 2 dni a potrzebne mi auto- jakaś doraźna pomoc?

Czy zalanie płynu ponad stan może wywalić uszczelniacze (chodzi o zalanie płynem tak aby płyn nie mieszał się z powietrzem po odbiciu)?

Opublikowano

i wymiana zbiorniczka cos pomogła?

Opublikowano

Wewnątrz zbiorniczka na wejściu króćca powrotnego powinno być sitko.Ma na celu uspokojenie płynu powracającego i zapobiega zapowietrzaniu.Wiem ,że nawet złe ułożenie tego sitka powoduje problemy ze wspomaganiem . Natomiast jego brak jest przyczyną Twoich kłopotów.:wink:

Opublikowano

Zbiorniczek wymieniłem na nowy- płyn się uspokoił ale dalej nie ma wspomagania. Pod koniec miesiąca oddaję do speców- niech działają...

Opublikowano

pompa do wymiany, lub magiel

sprawdz przewody czy którys nie jest zgięty

Opublikowano

Magiel zalożony nowy po regeneracji... Pompa przed wymianą coś tam działała. Teoretycznie Azik ją wymieniał... Ale już nie wiem...

Niech się spece zajmą...

Opublikowano

I na to się nastawiam.

---------- Post dopisany 05-03-2013 at 12:50 ---------- Poprzedni post napisany 22-02-2013 at 21:51 ----------

A jednak nie. Okazało się, że zawiesił się zaworek Servotronica. Po rozruszaniu wspomaganie wróciło. Cała operacja kosztowała 100 PLN.

Polecam Auto-Regen z Wesołej!

Opublikowano

Melman a jaki płyn zalewałeś ?? Podejrzewam że ASO ale z jakim oznaczeniem ??

Opublikowano

W aso maja chyba tylko jeden rodzaj... zielony, mineralny. W sumie przelalem z 6l przez uklad...

Opublikowano

Panowie może wy mi powiecie jak dokładnie ma być to sitko wsadzone w zbiorniczek . Ono jest w kształcie litery L

Opublikowano

zdaje się, że na powrocie. Generalnie polecam kupno nowego zbiorniczka. Koszt w ASO to coś koło 80 PLN.

Opublikowano

kolego mam takie same obiawy gdzie szukac tego zaworka w servotroniku???

Opublikowano
kolego mam takie same obiawy gdzie szukac tego zaworka w servotroniku???

Obawiam sie, że bez wyciągania magla możesz mieć problem z wyciągnięciem go. Zaworek jest po stronie kierowcy- jak zdejmiesz koło, nadkole i plastikowa osłone pod nadkolem to go zobaczysz- prowadzi do niego wiązka. U mnie rozruszali chyba bez wyciągania- podłaczyli wyższe napięcie- ale nie wiem jakie i gdzie. Zresztą dalej nie jest idealnie bo czasem działa lepiej, czasem słabiej (ale działa). Muszę się zastanowić nad nowym zaworkiem (ale wymiana tego w 3,0 tdi to masakra).

Opublikowano

no wałsnie dziś wyciagałem maglownice samo wyciagniecie około 3h znalazlem ten zaworek ale od strony pedałow jest taki jak by nabój a w nim zaworek ze sprężynko i male sitko .maglownica rozebrana zołozone nowe uszczelniacze i wyciągnięty jakis plastikowy paproch który znajdował sie w okolicach rozdzielacza listwa zlozona na nowo i jutro składanie ale caly dzien roboty masakra !!

---------- Post dopisany at 01:11 ---------- Poprzedni post napisany at 01:09 ----------

a i oczywiście płukanie calego układu wraz ze zbiorniczkiem mycie

---------- Post dopisany at 14:19 ---------- Poprzedni post napisany at 01:11 ----------

no wałsnie dziś wyciagałem maglownice samo wyciagniecie około 3h znalazlem ten zaworek ale od strony pedałow jest taki jak by nabój a w nim zaworek ze sprężynko i male sitko .maglownica rozebrana zołozone nowe uszczelniacze i wyciągnięty jakis plastikowy paproch który znajdował sie w okolicach rozdzielacza listwa zlozona na nowo i jutro składanie ale caly dzien roboty masakra !!

---------- Post dopisany at 01:11 ---------- Poprzedni post napisany at 01:09 ----------

a i oczywiście płukanie calego układu wraz ze zbiorniczkiem mycie

Zrobione susza byla jaz zakany byl nowt plyn popalowalem auto i znowu to samo masakra i msm wrazenie ze przy szybszej jezdzoe nie blokuje kiery tylko tak samo jak na postaju jaknie by nie chodzil termotronik

Opublikowano
zdaje się, że na powrocie. Generalnie polecam kupno nowego zbiorniczka. Koszt w ASO to coś koło 80 PLN.

Polecam wymianę, problem z płynem znikł pomimo że mój stary był OK i sitko dobrze umiejscowione.

Opublikowano

Dzis wymienilem pompe nowy plyn febi i dalej pompa brzenczy i sie pieni plyn. jak zimny cis.za:facepalm:

Co jest maglownica po robieniu pompa z gwaranca po regeneracji nowy plyn i dalej sie pieni w zbiorniczku .plukamy uklad serwotronich chodzi dobrze pomocy!!!!

Opublikowano

Wymień zbiorniczek.

Opublikowano
Wymień zbiorniczek.

kurcze ale co ma zbiorniczek do tego ze sie pieni zbiorniczek odkrecilem i płukałem w ropie zeby te sidko wyczyścic co jest w srodku i potem cisnieniem i nic nie wyleciało :(

Opublikowano

Moj zbiorniczek tez byl ok- tak mi sie wydawalo. Po wymianie objawy ustapily. Nowy zbiorniczek w ASO to koszt 80 pln.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...