Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL] forumowe pomiary przyspieszeń


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

ja robiłem wg klimatronika i

50 - 100 3 bieg, pełny bak 7,2 s :kwasny:

czyli szybciej niż KmK :gwizdanie: dziwne te pomiary :kox:

Opublikowano

zapomniałem napisac ze to nieseryjny 1z-cior :wink4:

ale i tak jest du.pa bo Trzeniek mnie bedzie teraz robił swoim paździochem :decayed:

Opublikowano

mi gps, pokazuje prędkość z minimalnym opóźnieniem napewno nie sekundy, moze jakies 0,2 gora.....

ja to w te wartości liczone za pomocą gps nie wierze i tak... sam licząc za pomocą programiku GPSPerformance od 0- 100 miałem 9,5sec przy podawanych przez producenta 11,5 to brzmi nazbyt niewiarygodnie
Opublikowano

GPS to d*pa blada, tzreba jechać ze stałą prędkością przynajmniej z 2 km na tempomacie wtedy prędkość ustali, robiłem testy dzisiaj, rozbujałem brykę na chwilę do 200 a pokazało max prędkość osiągniętą 192 z kawałkiem. Co do przyspieszeń to nie opierałbym się na GPS, nie ma jak stoper lub nagrać i przy odtworzeniu na liczniku widać czas, mam zamiar tak zrobić z pomiarami elastyczności.

pozdro

Opublikowano

a wg mnie to i licznik oszukuje i klimatronik oszukuje np przy 160 Km/h na liczniku klimatronic pokazuje 152Km/h a nawigacja pokazuje 157km/h,

stala predkosc na odcinku 20kilometrow autostrady wiec nie ma mozliwosci ze navi oszukuje, sprawdzone na nawigacji garmin jak rowniez becker i wyniki zawsze te same. O ile wiem to gps najdokladniej wylicza taka stala predkosc. I co wy na to ?

Opublikowano

w przypadku turbaków mozna by jeszcze pisać godzine o oraz ilosc stopni bo wiadomo, że im zimniej tym lepiej :wink4:

wtedy były by dokładniejsze podstawy do mierzenia czasów

Opublikowano

koledzy: vario-tech , AdamDFO słuchajcie,

nie podałem wyników z GPSa przy przyspieszaniu tylko przy stałej prędkości, kolega wojtusania ma rację:

możecie w to nie wierzyć ale to właśnie GPS podaje prędkość najdokładniej, a różnice co do różnic w pomiarach GPS versus licznik to od dziecka wiem, że licznik w każdym aucie oszukuje w górę (rekordzistą jest tu od wielu lat Subaru gdzie liczniki zawyżają o jedynie 1-2kmh przy prędkościach rzędu 100-110).

opóźnienie w GPS? w swoim obecnym i poprzednim GPSie nie zauważyłem za baŁdzo takowego...

ale może dlatego że przyspieszając bardziej patrze na drogę niż na wyświetlacz :mysli:

Trzeniu : tak robili licznikowe, ale trzeba to ujednolicić i ustandaryzować tutaj :gwizdanie:

bo jednak jeśli ktoś chce mieć dokładniejsze i kieruje się innymi wskazaniami niż licznik to jego wyniki już na starcie są inne od innych :evil:

Opublikowano

nie ma ktoś może wyników 1.8T ;)...ja dorzucę swoje jutro miło by było porównać :)

jutro będą :> ale pomiar telefonem (film)

Opublikowano

Kolego krajek_007 nie miałem na myśli twojej wypowiedzi na temat przyspieszenia z użyciem GPS, tak ogólnie skomentowałem, że taki pomiar raczej sensu nie ma, a co do przekłamań licznika to się zgadzam, jak na razie zbieram dane co do rozbieżności Licznik vs. GPS

pozdro

Opublikowano

Kolego krajek_007 nie miałem na myśli twojej wypowiedzi na temat przyspieszenia z użyciem GPS, tak ogólnie skomentowałem, że taki pomiar raczej sensu nie ma, a co do przekłamań licznika to się zgadzam, jak na razie zbieram dane co do rozbieżności Licznik vs. GPS

pozdro

mi chodziło dokładnie o to samo, prędkość stałą tylko gps pokaże dokładną, liczniki przekłamują, podobno ze względów bezpieczeństwa...

Opublikowano

zasraliście temat dywagacjami jak mierzyć..

jeśli pomiary zaczęto robić według licznika to przy tym pozostańmy a moda proszę aby zostawił te posty gdzie znajdują się jakieś cyferki a reszta delate

Opublikowano

no chciałbym dodać, że pomiary robiłem na podstawie gps, zgodzę się, że są opóźnienia,ale czy aż 1sek to nie jestem pewien, jednak chciałem w miare wiarygodnie uzyskać prędkość w zakresie od do, gdzie przy 200 zakłamania na liczniku są już jakieś.

Jednym słowem wyniki licznikowe miałbym lepsze, ale porównanie do 2,5 tdi już sporo daje :good:

dzięki chłopaki, bardzo byłem ciekaw jak się to kształtuje, a i może coś wniesie ten temat do wiedzy o a4 :>

pomiar 50-100 zaczynałem od 2 biegu, wypadł blado :kwasny:

50-150 już nieco lepiej, ale widać że pojemność i Nm tdi robi swoje :>

100-200 daje jakiś obraz mocy auta a i zmniejsza straty na zmiany biegów.

najlepiej było by zrobić kiedys spot na obwodnicy, wypożyczyć od kogoś g-tech albo coś podobnego do pomiarów i z marszu weryfikować uczestników :>

edit:

Trzeniu jakie dokładniej masz parametry obecnie ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...