wojthass Opublikowano 11 Lutego 2013 Opublikowano 11 Lutego 2013 Witam Klubowiczów, mam kilka pytań. 1. Chciałbym się dowiedzieć, czy jest możliwe przerobienie zwykłego dieselka w elegancki pocisk, wyposażony w dwie turbinki i quattro? 2. Jesli jest taka mozliwosc jak daleko musiała być posunięta ingerencja w silnik oprócz wymiany pompek i IC ? 3. Auto używane byłoby na codzień także czy spalanie było by w ''normie'' przy normalnej jeździe? 4. Jaką moc można byłoby uzyskać? Czy lepsze byłoby ustawienie jednego turbo na 2cylindry, czy współpraca i wyeliminowanie turbo dziury? 5. Jest ktoś chętny się podjąć takiego projektu ? Jeśli taki projekt jest nie możliwy w co nie wierze;) , prosiłbym o podanie powodu i usunięcie tematu.
juby_p Opublikowano 12 Lutego 2013 Opublikowano 12 Lutego 2013 Pewnie że projekt jest możliwy tylko pytanie po co? i czy efekt tego nie będzie gorszy niż na jednej turbinie? 2 turbiny do 1.9TDI to raczej słaby pomysł z racji iż na GTB2260VK i mocnych pompkach można uzyskać moment na dole który będzie granica zdrowego rozsądku dla tego motoru a zaoszczędzone pieniądze lepiej wydać na metanol
MAGIC87 Opublikowano 12 Lutego 2013 Opublikowano 12 Lutego 2013 jak sie rozczytałem to widze ze zalozyciel tematu ma worek pieniedzy:wink: mysle ze temat 1.9 TDI jest juz bardzo dobrze opracwany i jak wyzej czyli 2260 + pompki RACE to max setup uliczny. chociaz i tak nie znasz dnia ani godziny
Inkognito Opublikowano 12 Lutego 2013 Opublikowano 12 Lutego 2013 Nie rozumiem po co Ci dwie suszarki. Tak jak ktos napisal jesli masz worek pieniedzy to wszystko da sie zrobic. Ale mysle za jak pomyslisz, przekalkulujesz... To zrobisz to na jednym turbo i w granicach rozsadku tym bardziej ze piszerz ze spalanie nie ma byc za duze i auto bedzie uzywane na codzien... A jesli szukasz wykonawcy projektu to zapraszam...
Pan Waldek Opublikowano 12 Lutego 2013 Opublikowano 12 Lutego 2013 Autorowi wątku poradził bym wsiąść do awx-a/avf-a z GTB 17 z mocnymi wtryskami i sprawdzić czy to przypadkiem nie wystarczy...
wojthass Opublikowano 12 Lutego 2013 Autor Opublikowano 12 Lutego 2013 Faktycznie macie racje, 2 suszarki sa zbędne w tak użytkowanym samochodzie, i tak by mnie jakiś mały bolid porobił, a w ogóle zmieściły by się dwie bo czytałem ze na jedną duża jest mało, szkoda bo Biturbo tak fajnie brzmi;) Czy na GTB22, pompkach RACE i silniku tak przygotowanym jak zrobił to juby_p uzyska sie 250km i silnik długo pozyje?
juby_p Opublikowano 12 Lutego 2013 Opublikowano 12 Lutego 2013 Czy na GTB22, pompkach RACE i silniku tak przygotowanym jak zrobił to juby_p uzyska sie 250km i silnik długo pozyje? Tego to chyba nikt ci nie powie, można tylko zadbać o to żeby teoretycznie miał szanse na bez awaryjną pracę, to nawet zależy na jaki egzemplarz trafisz.
daniels Opublikowano 12 Lutego 2013 Opublikowano 12 Lutego 2013 250km w 1.9tdi to jak pisał klasyk "golenie brzytwą ci.. jeden fałszywy ruch i ..."
Pan Waldek Opublikowano 12 Lutego 2013 Opublikowano 12 Lutego 2013 Klasyk tak mówił o granicy 200 Ps- potem sam zrobił 217
MAGIC87 Opublikowano 12 Lutego 2013 Opublikowano 12 Lutego 2013 dla to to i tak sztuka dla sztuki... 250 KM TDi zawsze moze powiedziec,, dobranoc'' spalanie tez nie bedzie na poziomie 5 litrów:wink: wolałbym ta kase przeznaczyc w swapa na 2,7 Bit
Inkognito Opublikowano 12 Lutego 2013 Opublikowano 12 Lutego 2013 200 ps w klekocie wystarczy trzeba pamietac ze diesel nadrabia momentem...
MAGIC87 Opublikowano 12 Lutego 2013 Opublikowano 12 Lutego 2013 a tak 200 Km ibiza:wink: B6 nie jest dobrym autem do upalania
MAGIC87 Opublikowano 12 Lutego 2013 Opublikowano 12 Lutego 2013 masa b6 zabija osiągi ale ratuje zycie:wink:
adrian998998 Opublikowano 12 Lutego 2013 Opublikowano 12 Lutego 2013 Pompki RACE nie sa juz w modzie:P
MAGIC87 Opublikowano 12 Lutego 2013 Opublikowano 12 Lutego 2013 Pompki RACE nie sa juz w modzie:P rozumiem ze chcesz sie czyms nowym pochwalic:decayed:
wojthass Opublikowano 12 Lutego 2013 Autor Opublikowano 12 Lutego 2013 Pozwole sobie w tym temacie powiedziec o moim obecnym problemie, w jednym watku juz to zaczałem, ale nie dostałem ostateczniej odpowiedzi, a tu duzo znawców sie wypowiada:) Otoż problem pojawil sie po programie i objawia się trzęsieniem nadwozia w okolicy 1950 do 2200obr. na 5 biegu przy predkości 100/h i czasami na 4 biegu przy w tym samym przedziale obrotów. Dwumas raczej mam ok, turbina byla regenerowana lub wymieniana w 2011r, troche mi sie poci IC, wiec chciałbym sie dowiedzieć czy wymieniać poduchy i na jakie bo troche luzow juz maja, od s4 przypasuja? Niby logi pokazaly ze kąt wtrysku mam na zero a powinno byc dwa, a niedługo będe wymieniał rozrząd wiec powiedzieć o tym mechanikowi bo chyba tak to się koryguje? Poniżej zdjecie wykresu i logi. Log (0 - 011) Log (1 - 003,003) Log (2 - 011) Log (3 - 004)
MAGIC87 Opublikowano 12 Lutego 2013 Opublikowano 12 Lutego 2013 Mi to na dwumas wyglada. na BRD mam inne wartosci w innym przedziale i sie udpokoiło:wink:
Pan Waldek Opublikowano 12 Lutego 2013 Opublikowano 12 Lutego 2013 Ja bym raczej problemów szukał w grupie 13 i 23 skoro dwumas jest ok
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się