Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Problem z migającym xenonem


Dumel

Rekomendowane odpowiedzi

Przekładając żarniki wyjdzie na to samo tyle że o wiele szybciej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Żarniki (na moją głowę) nie mają nic wspólnego z miganiem, bo żarnik albo świeci albo nie, jeżeli mruga to albo przetwornice albo połączenie.

kolego różnie to bywa ... choć chyba częściej jest tak że żarnik raz odpali a raz nie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak miga jedna strona to warto podmienic przetwornice z drugiej lampy i w ten sposob sprawdzic zanim sie pojdzie w koszty.

Wypalajacy sie zarnik nie ma prawa mrugac - zarnik na wykonczeniu poznaje sie po tym ze zmienia kolor z bialego i swieci delikatnie na rozowo/fioletowo, swieci nie tak intensywnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na razie to nie przeszkadza mi bo to trwa chwilę tylko tyle że to zauważyłem a jak się zrobi cieplej to się przyglądnę temu z bliska,coś pozamieniam i zobaczymy bo trochę rozkręcania z tym jest:kwasny:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A u mnie po zapaleniu auta trochę tzn.kilka-kilkanaście sekund mruga ale nie przygasa lewy xenon później jest ok czy to też zaczyna się problem z żarnikiem:kwasny:

Kolego ja właśnie dokładnie tak miałem i palnik był w porządku.. ;) teraz czekam na przetwornice i mam nadzieje że będzie ok.. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na razie to nie przeszkadza mi bo to trwa chwilę tylko tyle że to zauważyłem a jak się zrobi cieplej to się przyglądnę temu z bliska,coś pozamieniam i zobaczymy bo trochę rozkręcania z tym jest:kwasny:

"trochę rozkręcania" to spory eufemizm:decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego na pewno trzeba trochę przód demontować w B7 zderzak do ściągnięcia i wtedy możesz lampy wymontować... a przetwornice są pod lampami..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przekładając żarniki wyjdzie na to samo tyle że o wiele szybciej.

Przekładając palnik, sprawdzasz tylko czy on jest ok, jak zamienisz przetwornice upewniasz sie ze one sa w porzadku i czy to nie jest problem z instalacją.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A żarnik to może być w halogenie, bo w xenonie nie masz włókna.

Ok,niech ci będzie.

no u mnie też trzeba sporo rozkręcać

W B6 na prawdę sporo.Aż 4 śruby (strona lewa) + 2 dodatkowe od filtra powietrza (strona prawa) i lampa w rękach.

Do tego wtyczka i mamy 6 śrub mocujących przetwornicę.

Dosłownie 2 min.roboty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To z żarnikiem, skasowałem, bo zam sie teraz zastanawiam. Potocznie sie w sumie na to mówi żarniki, chociaż żarnik (drut) sam w sobie nie występuje... Więc technicznie to palnik, a praktycznie to różnie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A u mnie po zapaleniu auta trochę tzn.kilka-kilkanaście sekund mruga ale nie przygasa lewy xenon później jest ok czy to też zaczyna się problem z żarnikiem:kwasny:

Kolego ja właśnie dokładnie tak miałem i palnik był w porządku.. ;) teraz czekam na przetwornice i mam nadzieje że będzie ok.. ;)

Mówisz przetwornica....no to zobaczę ile jeszcze wytrzyma....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, jeszcze raz.

Palniki xenonowe nie mają prawa mrugać, jak palnik jest zużyty świeci coraz słabiej , i wpada w barwę czerwoną. Więc miganie może być spowodowane jedynie zużytymi (uszkodzonymi) przetwornicami lub wynikać z uszkodzenia instalacji.

Częstymi winowajcami są

-słabe napięcie aku (mrugają a wyłączonym silniku)

-zaśniedziałe piny instalacji

-zużyta manetka wł/wył świateł (niestety taka przypadłość audiczek i pajączek lubi sie psuć)

-zużyty przekaźnik świateł, lub bezpiecznik/jego płytki

wtedy ma palnik prawo mrugać, bo jak nie dostanie wystarczającego prądu na rozruch to popada w migotanie (przynajmniej w starego typu przetwornicach) i już sie nie odpali, trzeba na nowo włączyć światła.

I tu się z Tobą kolego nie mogę zgodzić, ponieważ palnik xenonowy gdy mruga to tez jest oznaka że już się kończy. Wiem to bo u siebie jak i u znajomych taki problem występował. Przetwornice były w porządku i cała instalacja też. Po wymianie palników na nowe wszystko wróciło do normy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I tu się z Tobą kolego nie mogę zgodzić, ponieważ palnik xenonowy gdy mruga to tez jest oznaka że już się kończy. Wiem to bo u siebie jak i u znajomych taki problem występował. Przetwornice były w porządku i cała instalacja też. Po wymianie palników na nowe wszystko wróciło do normy.

A wziąłeś kolego pod uwagę to że palniki mogły mieć przebicia na kabelkach? :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I tu się z Tobą kolego nie mogę zgodzić, ponieważ palnik xenonowy gdy mruga to tez jest oznaka że już się kończy. Wiem to bo u siebie jak i u znajomych taki problem występował. Przetwornice były w porządku i cała instalacja też. Po wymianie palników na nowe wszystko wróciło do normy.

A wziąłeś kolego pod uwagę to że palniki mogły mieć przebicia na kabelkach? :wink:

Tak czy owak palnik do wymiany jest.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od jakiegoś czasu miga mi prawy xenon.. tzn. po zapaleniu świeci ok 1 minute i potem zaczyna migać i tak na zmiane.. dziś podmieniłem żarniki stronami ale dalej jest to samo..:kwasny: czy to będzie wina przetwornicy?

z tego co piszesz to wygląda na przetwornicę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...