Lulek Opublikowano 14 Lutego 2013 Opublikowano 14 Lutego 2013 Auto zgasło podczas jazdy i nie odpala, po podłączeniu komputera wyskoczył mi błąd: 01259 - Fuel Pump Relay (J17) - przerwa lub zwarcie do masy podczas kręcenia w ogóle nie zaskakuje przekaźnik pompki, plus(30) jest, plus po zapłonie też jest i masa też. Stwierdziłem, że sprawdze bezpośrednio przy sterowniku czy jest sterowanie ze sterownika na przekaźnik (z tego co wypatrzyłem na schemacie to jest masą). Wzięłem kontrolkę i podłączyłem pod kabel który ma wysterować przekaźnik masą, podczas kontrolka się zapala więc stwierdziłem, że tu jest okey i sprawdziłem błędy.. błąd przekaźnika pompki znikł i już się nie pojawia jak mam podłączoną kontrolkę, za To przy kręceniu wyskakują teraz inne: 01247 - Activated Charcoal Filter (EVAP) System Solenoid Valve 1 (N80) 29-10 - Short to Ground - Intermittent 01249 - Fuel Injector for Cylinder 1 (N30) 26-10 - Output Open 01250 - Fuel Injector for Cylinder 2 (N31) 26-10 - Output Open 01251 - Fuel Injector for Cylinder 3 (N32) 26-10 - Output Open 01252 - Fuel Injector for Cylinder 4 (N33) 26-10 - Output Open może ktoś miał podobny problem? albo jakiś pomysł co by jeszcze spojrzeć albo czy coś przeoczyłem albo spierniczyłem:hi:
ja74687 Opublikowano 15 Lutego 2013 Opublikowano 15 Lutego 2013 coś z pompą paliwa jest nie tak błąd 01259 ci o tym mówi
Lulek Opublikowano 15 Lutego 2013 Autor Opublikowano 15 Lutego 2013 Pompka paliwa jest nowa.. Wysyłane z mojego LG-P970 za pomocą Tapatalk 2 ---------- Post dopisany at 15:34 ---------- Poprzedni post napisany at 15:33 ---------- Poza tym jak recznie zewre przekaznik to pompka sie wlacza.. Wysyłane z mojego LG-P970 za pomocą Tapatalk 2
ja74687 Opublikowano 15 Lutego 2013 Opublikowano 15 Lutego 2013 To zobacz wszystkie bezpieczniki bo błędy mówią że jak by wtryski napięcia nie miały tylko dokładnie sprawdź te bezpieczniki jak nie pomoże to zobacz czy na wtyczkach do wtrysków jest jakieś napięcie jeżeli nic nie będzie to przekaźnik jeszcze sprawdź, a jak to nie pomoże to napisz będzie się dalej główkować, raczej nie sądzę żeby wszystkie wtryski na raz padły
Lulek Opublikowano 15 Lutego 2013 Autor Opublikowano 15 Lutego 2013 Do wtryskow dochodzi bo probnik blyska normalnie, bezpieczniki sprawdzone :/ Wysyłane z mojego LG-P970 za pomocą Tapatalk 2
ja74687 Opublikowano 15 Lutego 2013 Opublikowano 15 Lutego 2013 wyciągnij wtryski i zobacz jak rozpytają paliwo albo czy w ogóle rozpytają Wymień mu jeszcze przekaźnik.
Lulek Opublikowano 15 Lutego 2013 Autor Opublikowano 15 Lutego 2013 Wtryski sobie w pracy sprawdze, a przekaznik ktory? Pompki? Wysyłane z mojego LG-P970 za pomocą Tapatalk 2
krzysiekml Opublikowano 15 Lutego 2013 Opublikowano 15 Lutego 2013 przekazniki obadaj tzn. podmień ten od pompki nr.202 bodajże tu mogę się mylić? masz prąd na pin30 masz też masę na pinie 85 daje ECU masz też sterowanie +12V pin 86 po kluczyku a wyjście +12V na pinie 87 jest ? przekaznik ten zasila też wtryski
Lulek Opublikowano 6 Marca 2013 Autor Opublikowano 6 Marca 2013 Ok sprawdze czy są dokładnie te napięcia, a mógłby ktoś jeszcze zarzucić schemat dokładny:wink: i jakiś nr przekaźnik z ETKI:wink: ---------- Post dopisany 06-03-2013 at 22:13 ---------- Poprzedni post napisany 04-03-2013 at 19:48 ---------- stały + na przekaźnik jest, masa też, +15 po zapłonie też jest i przy kręceniu jest masa z ECU... To co przekaźnik sam w sobie coś tam strzelony? Na podmiane nie mam, więc kupić nowy? Chyba ze jakieś pomysły?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się