grzesiu3200 Opublikowano 17 Lutego 2013 Opublikowano 17 Lutego 2013 witam wszystkich mam problem przy przekroczeniu naprzyklad na 2 biiegu 4 tys obrotow i zmianie begu na 3 silnik gasnie i nieda sie uruchomic .Trzeba krecic pare minut i dopieo odpala vag nie wykazuje zadnych bledow prosze o pomoc dziekuje
goldi Opublikowano 17 Lutego 2013 Opublikowano 17 Lutego 2013 jak nie można odpalić to pali się kontrolka świec żarowych
grzesiu3200 Opublikowano 17 Lutego 2013 Autor Opublikowano 17 Lutego 2013 nie na fis normalnie wszystko sie zapala co powinno swiece tylko pare sekund i gasna ---------- Post dopisany at 19:23 ---------- Poprzedni post napisany at 19:18 ---------- co gorsza dzisiaj silnik byl rozgzany i podkrecilem go do 4` na luzie i tez zgasl i niedalo sie odpalic pare dobrych minut
Bartollo Opublikowano 17 Lutego 2013 Opublikowano 17 Lutego 2013 Może mu paliwa brakuje i się zapowietrza. Jakaś nieszczelnośc lub zapchany filtr ? kiedy był zmieniany??
misiek mx Opublikowano 17 Lutego 2013 Opublikowano 17 Lutego 2013 a jakie zabarwienie mają spaliny? jeśli biały to na pewno cos z paliwem. proponuje zaczać od wymiany filtra.
grzesiu3200 Opublikowano 17 Lutego 2013 Autor Opublikowano 17 Lutego 2013 dzieki za [podpowiedzi fultr zmieniany 3 dni temu a spaliny takie bialawe
CCCO_fan Opublikowano 17 Lutego 2013 Opublikowano 17 Lutego 2013 Jak było grzebane (wymiana filtra) to przyjrzyj się układowi paliwowemu. Sam zmieniałeś czy ktoś Ci zmieniał?
grzesiu3200 Opublikowano 17 Lutego 2013 Autor Opublikowano 17 Lutego 2013 sam wszystkie wezyki sa ok i opaski tez a zmienialem filtr bo to zaczelo dziac sie wczesniej mechanicy mowili ze nastawnik ze pompa moze !!! sami niewiedza co a to sa juz koszty wiecie sami koledzy jakie ale przecierz jakis blad by wyszedl nawet sporadyczny a to dzieeeeeeeeje sie nie co chwile ostatnio zrobilem trase kielce wawa kielce i bylo ok i dzisiaj od nowa to samo
CCCO_fan Opublikowano 17 Lutego 2013 Opublikowano 17 Lutego 2013 Hmm kiedyś spotkałem się z takim przypadkiem, jak znajomy zmieniał filtr to złożył na dwóch uszczelkach tych malutkich. Odkręcił stary filtr nie zauważył że została ta mała uszczelka i przykręcił nowy. Też cuda się działy. Może wtrysk sterujący.
grzesiu3200 Opublikowano 17 Lutego 2013 Autor Opublikowano 17 Lutego 2013 jak by ktos znal jakiegos solidnego mechanika w kielcahclub poblirzu dziekuje zawiadonosc pozdrawiam
goldi Opublikowano 18 Lutego 2013 Opublikowano 18 Lutego 2013 spotkałem sie z podobnym przypadkiem jak u ciebie silnik sie zapowietrzał po przekroczeniu wyższych obrotów problem leżał w przewodach paliwowych zostały one zmienione od zbiornika do silnika i problem zniknął Jeszcze bym zrobił w ten sposób jak ci zgaśnie wział plaka czy inny środek palny zdjął przewód od filtra powietrza i psiknął do środka jesli od razu odpali na parę sekund to problem leży w paliwie w zapowietrzaniu sie
grzesiu3200 Opublikowano 19 Lutego 2013 Autor Opublikowano 19 Lutego 2013 witam wstawilem filtr w przewod dolotowy jako wziernik czy ropka sie pompuje ze zbiornika przedmuchalem wezyk dolotowy i narazie ok jesli sie pojawi problem ze ropa zniknie w filtra to chyba wymiiana tych wezykow od baku do pompki tak jak pisal Jarek .wielkie dzieki pozdrowionka dla wszystkich audi maniakow:)))) ---------- Post dopisany at 17:23 ---------- Poprzedni post napisany at 05:59 ---------- i niestety dalej to samo paliwo jest czyli do pompki dochodzi ale zauwarzylem ze na silniku do 80 stopni tak sie dzieje czyli dochodzi do prawie 4000 obr i gasnie a jak rozgrzany i wskazowka stoi w pionie na 90 jest ok
sumoss Opublikowano 19 Lutego 2013 Opublikowano 19 Lutego 2013 Witam w tamtym tygodniu mialem dokladnie ten swam przypadek robilem przekladke z 2.5 na 1.9 i dzialo sie to samo odpalil chodzi przygazowalem gasl i trzeba bylo nim krecic dlugoooooooooo i moze sie udalo odpalic okazalo sie ze poprostu sie zapowietrzal wymienilem caly zbiornik na zbiornik z 1.9 ze zwyklym smokiem podokrecalem werze tak jak ma byc i wszystko jest w jak najlepszym porzadku wiec potwierdzam napewno jest to wina zapowietrzania sie ukladu jesli by to chodzilo o ten zaworek na pompie to vag by pokazal odrazu jakis blad pozdrawiam
grzesiu3200 Opublikowano 19 Lutego 2013 Autor Opublikowano 19 Lutego 2013 witam, kolege Piotra tylko ja specjalnie zamontowalem filtr przesroczysty aby bylo widac ropke czy jest i caly czas jest jak zgasnie to ropa jest w calym filterku czyli z baku pompuje :ale cp o daolej to nie wiem jesli ma ktos adres w kielcach mechanika dobrego to prosze
sumoss Opublikowano 19 Lutego 2013 Opublikowano 19 Lutego 2013 zrobilem dokladnie tak samo tylko ze nie filterek tylko przezroczysty wężyk i rez ON bylo widac i po zgasnieciu auta rowniez byla a koledzy z forum proponowali mi sprubowac dolac ropy do filtra przez ta mala sróbke na filtrze i gdy doklalem odpalilo i zgaslo wymienilem zbiornik i jest ok ale proiponowal bym wymienic filtr paliwa zreszta ja rowniez musze to zrobic
grzesiu3200 Opublikowano 19 Lutego 2013 Autor Opublikowano 19 Lutego 2013 filtr ma 3 dni abak byl czyszczony tydzien temu:(
sumoss Opublikowano 19 Lutego 2013 Opublikowano 19 Lutego 2013 a co ze smokiem i wężami moze sie gdzies pod autem zgniutl cos go przycislo sprawdz sb dokladnie caly doplyw paliwa a pozniej bezpieczniki i zaworek na pompie jesli wszystko bedzie ok to moze byc tak ze zly kat wtrysku lub pompa zlom i do regeneracji :/
marght Opublikowano 21 Lutego 2013 Opublikowano 21 Lutego 2013 Może trochę OT, ale dziś dzień języka polskiego, a mnie od czytania tych postów głowa rozbolała, ani przecinków, a o polskich znakach nie wspomnę. Litości Powodzenia z autkiem
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się