Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Silnik gaśnie


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam wszystkich mam problem przy przekroczeniu naprzyklad na 2 biiegu 4 tys obrotow i zmianie begu na 3 silnik gasnie i nieda sie uruchomic .Trzeba krecic pare minut i dopieo odpala vag nie wykazuje zadnych bledow prosze o pomoc dziekuje

Opublikowano

jak nie można odpalić to pali się kontrolka świec żarowych

Opublikowano

nie na fis normalnie wszystko sie zapala co powinno swiece tylko pare sekund i gasna

---------- Post dopisany at 19:23 ---------- Poprzedni post napisany at 19:18 ----------

co gorsza dzisiaj silnik byl rozgzany i podkrecilem go do 4` na luzie i tez zgasl i niedalo sie odpalic pare dobrych minut

Opublikowano

Może mu paliwa brakuje i się zapowietrza. Jakaś nieszczelnośc lub zapchany filtr ? kiedy był zmieniany??

Opublikowano

a jakie zabarwienie mają spaliny? jeśli biały to na pewno cos z paliwem. proponuje zaczać od wymiany filtra.

Opublikowano

Jak było grzebane (wymiana filtra) to przyjrzyj się układowi paliwowemu.

Sam zmieniałeś czy ktoś Ci zmieniał?

Opublikowano

sam wszystkie wezyki sa ok i opaski tez a zmienialem filtr bo to zaczelo dziac sie wczesniej mechanicy mowili ze nastawnik ze pompa moze !!! sami niewiedza co a to sa juz koszty wiecie sami koledzy jakie ale przecierz jakis blad by wyszedl nawet sporadyczny a to dzieeeeeeeeje sie nie co chwile ostatnio zrobilem trase kielce wawa kielce i bylo ok i dzisiaj od nowa to samo

Opublikowano

Hmm kiedyś spotkałem się z takim przypadkiem, jak znajomy zmieniał filtr to złożył na dwóch uszczelkach

tych malutkich. Odkręcił stary filtr nie zauważył że została ta mała uszczelka i przykręcił nowy. Też cuda się działy.

Może wtrysk sterujący.

Opublikowano

Hydrosztosy są ok?

Opublikowano

zawieszajace sie popychacze 99%

Opublikowano

spotkałem sie z podobnym przypadkiem jak u ciebie silnik sie zapowietrzał po przekroczeniu wyższych obrotów problem leżał w przewodach paliwowych zostały one zmienione od zbiornika do silnika i problem zniknął

Jeszcze bym zrobił w ten sposób jak ci zgaśnie wział plaka czy inny środek palny zdjął przewód od filtra powietrza i psiknął do środka jesli od razu odpali na parę sekund to problem leży w paliwie w zapowietrzaniu sie

Opublikowano

witam wstawilem filtr w przewod dolotowy jako wziernik czy ropka sie pompuje ze zbiornika przedmuchalem wezyk dolotowy i narazie ok jesli sie pojawi problem ze ropa zniknie w filtra to chyba wymiiana tych wezykow od baku do pompki tak jak pisal Jarek .wielkie dzieki :) pozdrowionka dla wszystkich audi maniakow:))))

---------- Post dopisany at 17:23 ---------- Poprzedni post napisany at 05:59 ----------

i niestety dalej to samo paliwo jest czyli do pompki dochodzi ale zauwarzylem ze na silniku do 80 stopni tak sie dzieje czyli dochodzi do prawie 4000 obr i gasnie a jak rozgrzany i wskazowka stoi w pionie na 90 jest ok

Opublikowano

Witam w tamtym tygodniu mialem dokladnie ten swam przypadek robilem przekladke z 2.5 na 1.9 i dzialo sie to samo odpalil chodzi przygazowalem gasl i trzeba bylo nim krecic dlugoooooooooo i moze sie udalo odpalic okazalo sie ze poprostu sie zapowietrzal wymienilem caly zbiornik na zbiornik z 1.9 ze zwyklym smokiem podokrecalem werze tak jak ma byc i wszystko jest w jak najlepszym porzadku wiec potwierdzam napewno jest to wina zapowietrzania sie ukladu jesli by to chodzilo o ten zaworek na pompie to vag by pokazal odrazu jakis blad pozdrawiam :D

Opublikowano

witam, kolege Piotra tylko ja specjalnie zamontowalem filtr przesroczysty aby bylo widac ropke czy jest i caly czas jest jak zgasnie to ropa jest w calym filterku czyli z baku pompuje :ale cp o daolej to nie wiem jesli ma ktos adres w kielcach mechanika dobrego to prosze :)

Opublikowano

zrobilem dokladnie tak samo tylko ze nie filterek tylko przezroczysty wężyk i rez ON bylo widac i po zgasnieciu auta rowniez byla a koledzy z forum proponowali mi sprubowac dolac ropy do filtra przez ta mala sróbke na filtrze i gdy doklalem odpalilo i zgaslo wymienilem zbiornik i jest ok ale proiponowal bym wymienic filtr paliwa zreszta ja rowniez musze to zrobic :D

Opublikowano

a co ze smokiem i wężami moze sie gdzies pod autem zgniutl cos go przycislo sprawdz sb dokladnie caly doplyw paliwa a pozniej bezpieczniki i zaworek na pompie jesli wszystko bedzie ok to moze byc tak ze zly kat wtrysku lub pompa zlom i do regeneracji :/

Opublikowano

Może trochę OT, ale dziś dzień języka polskiego, a mnie od czytania tych postów głowa rozbolała, ani przecinków, a o polskich znakach nie wspomnę.

Litości ;) Powodzenia z autkiem :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...