Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

[ALL TDI PD] Różnice w silniku AVB a AWX/AVF


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, mam nietypowe pytanie, próbowałem szukać na forum lecz nic konkretnego nie znalazłem, nie wiem, może nie umiem szukać. Stąd moje pytanie, czym tak właściwie różni się silnik 1.9 TDI oznaczenie AVB 101 koni od AVX bądź AVF które mają po 131 koni?? Czy są jakieś różnice konstrukcyjne? Czy może różnica polega np na wtryskach, turbinie i mapach?? Dokładnie chodzi mi o VW Passata z 2001 roku. Kolega posiada takie auto z tym właśnie 101 konnym silnikiem, i chcielibyśmy go trochę "podciągnąć". Będę wdzięczny za konkretne informacje, jeśli różni się wtryskami to jakie wtryski założyć (nr, model, cokolwiek, żebym wiedział czego szukać) jeśli turbiną to tak samo prosił bym o model, nr itp. Czy po włożeniu np wtrysków i turbiny takiej samej jak w moim 131 konnym AVF i zrobieniu programu jest szansa na osiągnięcie ok 170 koni i 350 nm?? Czy może różnice są większe niż tylko wtryski i pompa, i lepszym rozwiązaniem była by sprzedaż auta i kupno jakiegoś z mocniejszym silnikiem?? Dodam że passat jest w bdb stanie i szkoda go sprzedawać, wolelibyśmy "poprawić" fabrykę :) z góry dziękuję za informację.

pozdrawiam

Opublikowano

Najtaniej i najlepiej wyjdzie zrobić mu czipa i będzie lux :)

Opublikowano

Zrob program podciagnij moc i bedzie git.Na tych gratach co masz.Gdyby byl to silnik 90 konny byloby gorzej bo po wirusie pekaja przeguby.W 110 sa mocniejsze i nie a z tym problemu.

Opublikowano

Smiało na samym programie uzyskasz 140 Khyba ze wrzucisz inna turbine AWX :wink:

Ja mam taki silnik z ktorego wycisnałem 188 KM przy BRD/FMIC/AL

Opublikowano

wszystko ok, tylko nas nie interesuje 140 koni :) a min 170 i 360nm i oczywiście wyżej, a więc do rzeczy, jakich gratów szukać?? będę wdzięczny za modele, może nawet nr części.

Opublikowano

Chip plus turbina z AWX-a i powinniście się zbliżyć do tego co chcecie osiągnąć.

Pozdrawiam!

Opublikowano

Pasuje pompki kupić wydajniejsze :wink:

Opublikowano

A co ze sprzęgłem koledzy? To z AVB wytrzyma te parametry? Podobno to z AWX jest takie samo jak w AVB;) ale nie wiem czy tak jest tak słyszałem:)

Opublikowano

Jak coś mam pompki do sprzedania:) i mogę pomóc w modzie;)

Opublikowano

turbo AWX, IC, pompki, chip no i lepsze hamulce

bo te co masz to :facepalm::facepalm::facepalm::facepalm::facepalm:

Opublikowano

Jak sie nei myle to tam siedzi sprzeglo 228 wiec spokojnie wytrzyma

Opublikowano
Jak coś mam pompki do sprzedania:) i mogę pomóc w modzie;)

proszę na pw info z ceną i jakimiś informacjami nt tych wtrysków, przebieg, stan, czy były sprawdzane??

Opublikowano
Tak 228 i podobno jest takie samo jak w AWX;) A AVF jest już 240 wiec tam spokojnie można dawać koksu;)

A nie przypadkiem AWX/AVF większe a AVB mniejsze?

Opublikowano

AWX ma skrzynie 5-o biegową taką jak i AVB(228 sprzęgło), natomiast w AVF jest skrzynia 6-o biegowa i sprzęgło 240mm. Sam mam AWX i właśnie słyszałem ze AVB ma to samo sprzęgło bo i skrzynie ma identyczną;)

Opublikowano

U mnie 228 trzymalo 190ps i 400nm wiec spokojnie smialo mozna jezdzic;)

Opublikowano

50tys i nic sie nie dzialo:) program dobrze napisany jazda z glowa to sprzeglo pojezdzi dlugo:)

Opublikowano

Sprzęgło w AVB masz słabsze niż w AWX i AVF - do tych modeli ze względu na moc silnika (131KM) zostało wzmocnione.

Pozdrawiam!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...