Ab4rth Opublikowano 17 Lutego 2013 Opublikowano 17 Lutego 2013 Witam, mam nietypowe pytanie, próbowałem szukać na forum lecz nic konkretnego nie znalazłem, nie wiem, może nie umiem szukać. Stąd moje pytanie, czym tak właściwie różni się silnik 1.9 TDI oznaczenie AVB 101 koni od AVX bądź AVF które mają po 131 koni?? Czy są jakieś różnice konstrukcyjne? Czy może różnica polega np na wtryskach, turbinie i mapach?? Dokładnie chodzi mi o VW Passata z 2001 roku. Kolega posiada takie auto z tym właśnie 101 konnym silnikiem, i chcielibyśmy go trochę "podciągnąć". Będę wdzięczny za konkretne informacje, jeśli różni się wtryskami to jakie wtryski założyć (nr, model, cokolwiek, żebym wiedział czego szukać) jeśli turbiną to tak samo prosił bym o model, nr itp. Czy po włożeniu np wtrysków i turbiny takiej samej jak w moim 131 konnym AVF i zrobieniu programu jest szansa na osiągnięcie ok 170 koni i 350 nm?? Czy może różnice są większe niż tylko wtryski i pompa, i lepszym rozwiązaniem była by sprzedaż auta i kupno jakiegoś z mocniejszym silnikiem?? Dodam że passat jest w bdb stanie i szkoda go sprzedawać, wolelibyśmy "poprawić" fabrykę z góry dziękuję za informację. pozdrawiam
Duch^ Opublikowano 18 Lutego 2013 Opublikowano 18 Lutego 2013 Najtaniej i najlepiej wyjdzie zrobić mu czipa i będzie lux
uhu2 Opublikowano 18 Lutego 2013 Opublikowano 18 Lutego 2013 Zrob program podciagnij moc i bedzie git.Na tych gratach co masz.Gdyby byl to silnik 90 konny byloby gorzej bo po wirusie pekaja przeguby.W 110 sa mocniejsze i nie a z tym problemu.
wrclaguna Opublikowano 18 Lutego 2013 Opublikowano 18 Lutego 2013 Smiało na samym programie uzyskasz 140 Khyba ze wrzucisz inna turbine AWX Ja mam taki silnik z ktorego wycisnałem 188 KM przy BRD/FMIC/AL
Ab4rth Opublikowano 19 Lutego 2013 Autor Opublikowano 19 Lutego 2013 wszystko ok, tylko nas nie interesuje 140 koni a min 170 i 360nm i oczywiście wyżej, a więc do rzeczy, jakich gratów szukać?? będę wdzięczny za modele, może nawet nr części.
raffik Opublikowano 19 Lutego 2013 Opublikowano 19 Lutego 2013 Chip plus turbina z AWX-a i powinniście się zbliżyć do tego co chcecie osiągnąć. Pozdrawiam!
126tomek Opublikowano 19 Lutego 2013 Opublikowano 19 Lutego 2013 A co ze sprzęgłem koledzy? To z AVB wytrzyma te parametry? Podobno to z AWX jest takie samo jak w AVB;) ale nie wiem czy tak jest tak słyszałem:)
adrian998998 Opublikowano 19 Lutego 2013 Opublikowano 19 Lutego 2013 Jak coś mam pompki do sprzedania:) i mogę pomóc w modzie;)
Dev Opublikowano 19 Lutego 2013 Opublikowano 19 Lutego 2013 turbo AWX, IC, pompki, chip no i lepsze hamulce bo te co masz to :facepalm::facepalm:
126tomek Opublikowano 20 Lutego 2013 Opublikowano 20 Lutego 2013 Koledzy ponawiam pytanie co ze sprzęgłem przy takim setup-ie?
adrian998998 Opublikowano 20 Lutego 2013 Opublikowano 20 Lutego 2013 Jak sie nei myle to tam siedzi sprzeglo 228 wiec spokojnie wytrzyma
126tomek Opublikowano 20 Lutego 2013 Opublikowano 20 Lutego 2013 Tak 228 i podobno jest takie samo jak w AWX;) A AVF jest już 240 wiec tam spokojnie można dawać koksu;)
Ab4rth Opublikowano 20 Lutego 2013 Autor Opublikowano 20 Lutego 2013 Jak coś mam pompki do sprzedania:) i mogę pomóc w modzie;) proszę na pw info z ceną i jakimiś informacjami nt tych wtrysków, przebieg, stan, czy były sprawdzane??
marekg Opublikowano 20 Lutego 2013 Opublikowano 20 Lutego 2013 Tak 228 i podobno jest takie samo jak w AWX;) A AVF jest już 240 wiec tam spokojnie można dawać koksu;) A nie przypadkiem AWX/AVF większe a AVB mniejsze?
126tomek Opublikowano 20 Lutego 2013 Opublikowano 20 Lutego 2013 AWX ma skrzynie 5-o biegową taką jak i AVB(228 sprzęgło), natomiast w AVF jest skrzynia 6-o biegowa i sprzęgło 240mm. Sam mam AWX i właśnie słyszałem ze AVB ma to samo sprzęgło bo i skrzynie ma identyczną
adrian998998 Opublikowano 20 Lutego 2013 Opublikowano 20 Lutego 2013 U mnie 228 trzymalo 190ps i 400nm wiec spokojnie smialo mozna jezdzic;)
adrian998998 Opublikowano 20 Lutego 2013 Opublikowano 20 Lutego 2013 50tys i nic sie nie dzialo:) program dobrze napisany jazda z glowa to sprzeglo pojezdzi dlugo:)
raffik Opublikowano 20 Lutego 2013 Opublikowano 20 Lutego 2013 Sprzęgło w AVB masz słabsze niż w AWX i AVF - do tych modeli ze względu na moc silnika (131KM) zostało wzmocnione. Pozdrawiam!
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się