wiorek Opublikowano 12 Kwietnia 2018 Opublikowano 12 Kwietnia 2018 Na pewno docisk sachs performance rozwiązuje temat do około 450Nm. Czy od a6 pasuje? Nie wiem. W tym poście poruszone są już chyba wszystkie mądrości. Najlepiej i najtaniej to zjechać z Nm do około 380 i mieć spokojną głowę. No chyba że mocy przybywaj!! To już inny temat. To jest tylko moje zdanie. Proponuję wejść na stronkę i popatrzeć na projekty a4b8 2.0tdi stage 1 by gregor10. Zobaczysz jak wszystkie są strojone. Wyciągnij wnioski sam. Pzdr
artek2414 Opublikowano 12 Kwietnia 2018 Opublikowano 12 Kwietnia 2018 24 minuty temu, wiorek napisał: Na pewno docisk sachs performance rozwiązuje temat do około 450Nm. Czy od a6 pasuje? Nie wiem. W tym poście poruszone są już chyba wszystkie mądrości. Najlepiej i najtaniej to zjechać z Nm do około 380 i mieć spokojną głowę. No chyba że mocy przybywaj!! To już inny temat. To jest tylko moje zdanie. Proponuję wejść na stronkę i popatrzeć na projekty a4b8 2.0tdi stage 1 by gregor10. Zobaczysz jak wszystkie są strojone. Wyciągnij wnioski sam. Pzdr Jestem tego świadomy, że przy większym momencie sprzęgło padnie szybciej. W przyszłości mam w planach Turbo od CGLC 177 KM, ale to już na pewno nie na seryjnym sprzęgle. Ludzie chipują CAHA i CGLC i mają moment coś około 420-430 i jeżdżą. A przecież sprzęgła i dwumasy są takie same jak w słabszych wersjach 2.0 TDI 1
bodino Opublikowano 12 Kwietnia 2018 Opublikowano 12 Kwietnia 2018 Witam, jak oceniacie ten wykres? Dodam, że auto bardzo zyskało na dynamice i nie ma żadnego problemu ze ślizgającym się sprzęgłem czy czymkolwiek. Moim zdaniem max moment jest za wcześnie osiągnięty. Moje sprzęgło oddałem do Radzikowskiego i zostało obite kevlarem + wzmocniony docisk 40%. Ale max Nm mam w okolicy 2750rpm... Sent from my SM-G930F using Tapatalk
artek2414 Opublikowano 12 Kwietnia 2018 Opublikowano 12 Kwietnia 2018 Godzinę temu, bodino napisał: Moim zdaniem max moment jest za wcześnie osiągnięty. Moje sprzęgło oddałem do Radzikowskiego i zostało obite kevlarem + wzmocniony docisk 40%. Ale max Nm mam w okolicy 2750rpm... Sent from my SM-G930F using Tapatalk Więc jak zaczną się problemy to zrobię tsk samo. Ile taki zabieg kosztuje? Przez to może się zacząć szybciej uślizgiwać? Jak wyszedł Twój program?
bodino Opublikowano 12 Kwietnia 2018 Opublikowano 12 Kwietnia 2018 Cena okucia sprzęgła kevlarem i wzmocnienie docisku to koszt 1300zł. U mnie fabrycznie 101Hp (AVB) Stage_1~ 149&321 Stage_2 ~ 176&376 mam wykresy. Stage_3 z wyliczeń bo jeszcze nie hamowany ~180&400.Sent from my SM-G930F using Tapatalk
ArkadiuS Opublikowano 12 Kwietnia 2018 Opublikowano 12 Kwietnia 2018 Moim zdaniem max moment jest za wcześnie osiągnięty. Moje sprzęgło oddałem do Radzikowskiego i zostało obite kevlarem + wzmocniony docisk 40%. Ale max Nm mam w okolicy 2750rpm... Sent from my SM-G930F using Tapatalk To sprawdź inne wykresy. Jest ok.Naped na pewno pasuje z Q5 2.0tdi 190KM
corradoowner Opublikowano 12 Kwietnia 2018 Opublikowano 12 Kwietnia 2018 Nie wiem gdzie większość robi te mapy ale po wykresach widach że jest duży przyrost Nm do 2000 obrotów a przy 2400 już tylko spada. Zobaczcie profil ADT tuning z wrocławia i jego wykresy. Silnik ciągnie prawie do samej góry. Zrobiłem u niego już kilka aut na przestrzeni 8 lat i wszystkie miały podobne wykresy. Wszystkie jeżdżą bez większych usterek do dziś! Miny na kreskach z benzynami, które były pewne że powyżej 2500 obrotów mnie objadą bezcenne!
artek2414 Opublikowano 12 Kwietnia 2018 Opublikowano 12 Kwietnia 2018 2 godziny temu, ArkadiuS napisał: To sprawdź inne wykresy. Jest ok. Naped na pewno pasuje z Q5 2.0tdi 190KM Dobrze wiedzieć, dzięki. Przeglądałem wykresy różnych polecanych tunerów i są wykresy, w których max moment jest osiągany przy wyższych obrotach, ale są również niemal identyczne jak mój. W historii serwisowej sprawdziłem, że przy 146 tys km jeszcze na gwarancji był wymieniany komplet sprzęgła i dwumas, więc obecnie przejechane 40 tys km, w tym kilka po programie. Przebieg pewny bo osobiście kupiłem auto za granicą. Zobaczymy jak będzie się spisywać dalej, a w razie czego jest parę opcji na wzmocnienie sprzęgła
Carol1976 Opublikowano 3 Maja 2018 Opublikowano 3 Maja 2018 mam pytanie , czy turbo CGL jest takie samo jak CJC ? taką informację dostałem od sprzedającego. numer CGL 177km to 03L145721B natomiast CJC 143km to 03L145721A. Powiedział że oba te silniki niczym się nie różnią moc uzyskana jest poprzez inne oprogramowanie ,czy to prawda że te turbiny sa takie same, bo coś mi sie nie chce wierzyć. szukam nowszego zamiennika dla CAHA i te były by najmłodsze do dostania.
artek2414 Opublikowano 4 Maja 2018 Opublikowano 4 Maja 2018 (edytowane) 6 godzin temu, Carol1976 napisał: mam pytanie , czy turbo CGL jest takie samo jak CJC ? taką informację dostałem od sprzedającego. numer CGL 177km to 03L145721B natomiast CJC 143km to 03L145721A. Powiedział że oba te silniki niczym się nie różnią moc uzyskana jest poprzez inne oprogramowanie ,czy to prawda że te turbiny sa takie same, bo coś mi sie nie chce wierzyć. szukam nowszego zamiennika dla CAHA i te były by najmłodsze do dostania. Silniki owszem, są te same, lecz różnica tkwi właśnie w turbinie. Może miał na myśli silnik 143 konny i CJCB 136 koni. Wtedy różnica polega jedynie w oprogramowaniu. Edytowane 4 Maja 2018 przez artek2414
mkrex Opublikowano 15 Maja 2018 Opublikowano 15 Maja 2018 Czy napotkam jakieś problemy technicznie przy zakładaniu turbo od CGLC (177KM) do CJCC (120KM)?
ArkadiuS Opublikowano 17 Maja 2018 Opublikowano 17 Maja 2018 W dniu 15.05.2018 o 21:13, mkrex napisał: Czy napotkam jakieś problemy technicznie przy zakładaniu turbo od CGLC (177KM) do CJCC (120KM)? jak masz auto poliftowe to nie
corradoowner Opublikowano 26 Maja 2018 Opublikowano 26 Maja 2018 To zależy co chcesz osiągnąć nową mapą i kto ją robi. W każdym aucie jakim robiłem to spalanie spadło
wesz82 Opublikowano 26 Maja 2018 Opublikowano 26 Maja 2018 10 godzin temu, finhy napisał: Spalanie po chipie spada czy to tylko mit? Przez jakis czas wzrosnie potem jak nauczysz sie jezdzic i oswoisz sie z nm to spadnie albo zostanie takie samo...
leewang Opublikowano 26 Maja 2018 Opublikowano 26 Maja 2018 Nigdy nie patrzyłem dokładnie na spalanie przed i po chipie, ale jakie to mogą być różnice ? Z tego co czytam to 0,5 - 1l. Jak dla mnie chipa robi się dla frajdy z jady, a nie oszczędności
Hubertus01 Opublikowano 28 Maja 2018 Opublikowano 28 Maja 2018 (edytowane) Polecam wszystkim niezdecydowanym zrobienie programu. Ja zrobiłem u klubowicza nick: edraven i jestem mega zadowolony ?. Wyszło w CAGA z lekkim zapasem 373 NM/174 KM i a4 nabrała znacząco dynamiki. Dodatkowo Krzysiek ogarnia chyba wszystkie możliwe rzeczy w B8 i A5 . Także jak ktoś coś potrzebuje to uderzać do edravena ( DIGI SOFT ). Edytowane 28 Maja 2018 przez Hubertus01
vitkovskyyy Opublikowano 1 Czerwca 2018 Opublikowano 1 Czerwca 2018 Duzo jak na serie, ale po modzie ładnie, róŻnica bedzie odczuwalna bo przyrost nm duży, pytanie ile przenosi fabryka i ile jest w stanie wytrzymać ☺
scubi206 Opublikowano 1 Czerwca 2018 Opublikowano 1 Czerwca 2018 48 minut temu, vitkovskyyy napisał: Duzo jak na serie, ale po modzie ładnie, róŻnica bedzie odczuwalna bo przyrost nm duży, pytanie ile przenosi fabryka i ile jest w stanie wytrzymać ☺ Sprzęgło profilaktycznie wrzuciłem w kevlar
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się