Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B7 BKN] S-LINE 3.0 tdi quattro, 6 manual, bose, RNS-E


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Po niezliczonej ilości obejrzanego szmelcu i kilku dłuższych wypadach, ostatecznie udało się upolować sensowne autko. Byliśmy zmęczeni kolejnymi 1.8 turbo ze skaczącym ciśnieniem oleju lub innych "cudach" odpicowanych pod sprzedaż. Szerokim łukiem omijaliśmy 2.0 tdi 140 hp, ewentualnie rozważaliśmy wersję 170 hp. Ale suma sumarum:

Audi A4 B7

Rok produkcji - 2005

Silnik 3.0 TDI 204 hp/400 Nm

Wyposażenie (opis ze strony firmy):

Pierwszy z kodów - E4J wdzięcznie mówi o tym że auto jest fabrycznie wyposażone w pakiet S-line (póki co wewnętrzny)

8 x PODUSZKA POWIETRZNA

ABS & ESP

FIS

TEMPOMAT

BIXENONY - teraz już wiem

BRZYDKA SKÓRZANA TAPICERKA :)

WYPROFILOWANE PODGRZEWANE & ELEKTRYCZNIE REGULOWANE FOTELE

WEBASTO + PILOT

NAGŁOŚNIENIE AUDI BOSE

FABRYCZNY ZESTAW GŁOŚNOMÓWIĄCY

6 - BIEGOWY MANUAL :)

4 X 4 QUATTRO - wczoraj przetestowany

PODŁOKIETNIK PRZEDNI

PODŁOKIETNIK TYLNY

DOMYKANIE SZYB Z PILOTA

LISTWY PROGOWE S-LINE

TRÓJRAMIENNA MULTI KIERA S-LINE

PIKOWANA GAŁKA S-LINE

CZARNA PODSUFITKA

CENTRALNY ZAMEK

El. SZYBY x 4

ELEKTRYCZNE LUSTERKA DODATKOWO SKŁADANE

KLIMATRONIC DWUSTREFOWY

FABRYCZNE RADIO CD + ZMIENIARKA

FABRYCZNA NAWIGACJA + MENU W J. POLSKIM

ALUFELGI 16 + OPONY ZIMOWE

SZYBY ATERMICZNE

WSPOMAGANIE KIEROWNICY SERVOTRONIC

REGULACJA WYSOKOŚCI KIEROWNICY

PODGRZEWANE LUSTERKA

393b628222a20aedmed.jpg f0bf6bd25beadb99med.jpg fa16fd8d5d4717fcmed.jpg ce8cc44eefbc309fmed.jpg d84b2afd55e91e9cmed.jpg

30a70d1d4ffa611dmed.jpg 489434c3da201ebbmed.jpg 81427abce3bdc941med.jpg 7ab08bd93bfb0cedmed.jpg

Dzisiaj będę powoli ogarniał temat i na bieżąco aktualizował.

Co do planów to na pewno większe koło, przynajmniej 18-tki. Póki co wymiana oleju, wszystkich płynów, przegląd całej reszty itp.

Inne pomysły przyjdą z czasem, choć nie ukrywam liczę na wasze sugestie :)

Opublikowano

Pilnuj rozrządu. Raczej nie lej Motula, staraj się często zmieniać olej.

Niech służy!

Opublikowano

Będę miał na uwadze ten cały napęd. Jakieś sugestie na co uważać i co ewentualnie sprawdzać ?

Dzisiaj zamawiam Liqui Moly Top Tec 4200 5w30. Pojemność bodajże 8,2 l. Mam nadzieję że będzie dobry.

melman o czym jeszcze pamiętać po kupnie tego potwora :) ??

Opublikowano

Na mandaty... :grin:

A tak serio- poszukaj na forum- bo w kilku tematach już wklejałem info co i jak. Jak będę miał chwilę to postaram się wkleić coś z tych wypocin...

Ciekaw jestem tego oleju- sam się zastanawiałem nad LM ale jednak zalałem Castrolem.

Opublikowano
Na mandaty... :grin:

A tak serio- poszukaj na forum- bo w kilku tematach już wklejałem info co i jak. Jak będę miał chwilę to postaram się wkleić coś z tych wypocin...

Ciekaw jestem tego oleju- sam się zastanawiałem nad LM ale jednak zalałem Castrolem.

No tak w drodze powrotnej do domu był chyba jeden flesz :P Jeżdżenie z małą prędkością tym autem jest irytujące a w dodatku po takiej jeździe nawet nie chcę patrzeć na B5...

Miłym akcentem są dodatki z pakietu S-line - listwy progowe, kiera i gałka. Najbardziej brakuje grilla od eski ale może z czasem uda się go wyłowić.

Zastanawia mnie taki mały cycek przy włączniku świateł. Ma on dwie pozycje 0 i 1. Nie wiem o co z tym chodzi ?

Takie pytanko jeszcze mam, może śmieszne. Czy te modele posiadają bi-xenony ?? Po włączeniu długich, świecą z tego samego miejsca co mijania :P

Opublikowano
Raczej nie lej Motula
:shock3: a co chesz powiedzieć że
jednak zalałem Castrolem
to co zalałeś jest lepszym olejem :whistling::facepalm:

---------- Post dopisany at 13:57 ---------- Poprzedni post napisany at 13:55 ----------

Czy te modele posiadają bi-xenony

tak

Opublikowano

Wedle zasady trochę techniki i człowiek się gubi, heh :)

Dzisiaj przyszły pierwsze podstawowe graty, czyli Liqui Moly Top Tec 4200 5w30, komplet wszystkich filtrów Mann/Knecht.

Nie wiem jeszcze jak jest z paskiem pompy wysokiego ciśnienia i jej napinaczem oraz z pompą wody. Pasek osprzętu jest nowiutki, bodajże Conti.

W serwisie gość mi powiedział że interwał wymiany tego pierwszego to 180 tys i 360.

Opublikowano

Zastanawia mnie taki mały cycek przy włączniku świateł. Ma on dwie pozycje 0 i 1. Nie wiem o co z tym chodzi ?

to włącznik od DRL (świateł do jazdy dziennej. pozycja 0 - wyłączone, 1 - włączone

Opublikowano

Pompa wody ma plastikowy wirnik w środku i niestety wietrzna nie jest koło 350 tys km powinna wytzrymać ale jak zacznie płynu ubywać i nie będzie to nic innego to przód trza zrzucać, pasek pompy wtryskowej padł nie dawno starły się wszystkie żęby na nim także 450 tys. km powinien wytrzymać:wink:

---------- Post dopisany at 14:14 ---------- Poprzedni post napisany at 14:10 ----------

Jak bym jeszcze wymienił olej torsenie, w moście i skrzyni no i wszystkie płyny standardowo.

Opublikowano

Właśnie miałem też pytać o te oleje. Pracownik ASO dziwnie się na mnie popatrzył, jak zasugerowałem chęć wymiany tych rzeczy. Tak samo jak stwierdził że płynu do układu wspomagania się nie wymienia - WTF ??

Rozumiem że torsen i most to dwa osobne tematy ??

Opublikowano

W manualu torsen kąpie się w tym samym oleju co skrzynia i tam wchodzi około 3 litry a do mostu masz osobny korek i tam wchodzi około 1,7 litra tylko w ASO cena tego oleju powala. Ja mam zalanego i tu i tu Motula 75W90 GL-5 i wszystko pięknie śmiga.

Opublikowano
Raczej nie lej Motula
:shock3: a co chesz powiedzieć że
jednak zalałem Castrolem
to co zalałeś jest lepszym olejem :whistling::facepalm:

---------- Post dopisany at 13:57 ---------- Poprzedni post napisany at 13:55 ----------

Czy te modele posiadają bi-xenony

tak

To znaczy, że podobno Motula nie zalecają do tego silnika. Chyba za dobry jest :grin: Gdyby lać go od początku to pewnie ok. Ale po jakimś przebiegu?

Ja zalałem i sypnęła mi się hydraulika- może zbieg okoliczności, a może za szybko wypłukało syf...

Generalna zasada- częściej wymieniać olej, brać go z pewnego źródła... I już...

No tak w drodze powrotnej do domu był chyba jeden flesz :P Jeżdżenie z małą prędkością tym autem jest irytujące a w dodatku po takiej jeździe nawet nie chcę patrzeć na B5...

Miłym akcentem są dodatki z pakietu S-line - listwy progowe, kiera i gałka. Najbardziej brakuje grilla od eski ale może z czasem uda się go wyłowić.

Zastanawia mnie taki mały cycek przy włączniku świateł. Ma on dwie pozycje 0 i 1. Nie wiem o co z tym chodzi ?

Takie pytanko jeszcze mam, może śmieszne. Czy te modele posiadają bi-xenony ?? Po włączeniu długich, świecą z tego samego miejsca co mijania :P

Cycek jest od DRL. Masz bixy- przełącznik zmienia położenie przesłony w lampie- mijania/długie.

S-line masz tylko wewnętrzny + zawieszenie. Masz czarną podsufitkę?

Opublikowano
To znaczy, że podobno Motula nie zalecają do tego silnika. Chyba za dobry jest :grin: Gdyby lać go od początku to pewnie ok. Ale po jakimś przebiegu?

Ja zalałem i sypnęła mi się hydraulika- może zbieg okoliczności, a może za szybko wypłukało syf...

Generalna zasada- częściej wymieniać olej, brać go z pewnego źródła... I już...

A to raczej od tego że auto jeździło w trybie LL na syfiastym castrolu po kórym zostaje masa syfu. Ja w obydwóch odrazu po sprowadzeniu pierwsze co zrobiłem to zmieniłem ten syf plus płukanka do silnika i wlałem pożądny olej i do dziś jest dobrze wymiana max. co 15 tys km.

Opublikowano
W manualu torsen kąpie się w tym samym oleju co skrzynia i tam wchodzi około 3 litry a do mostu masz osobny korek i tam wchodzi około 1,7 litra tylko w ASO cena tego oleju powala. Ja mam zalanego i tu i tu Motula 75W90 GL-5 i wszystko pięknie śmiga.

Wielkie dzięki za fachową poradę i sugestie !!! :)

Podsufitka zwykła a oznaczenie zawieszenia 1BV. Skoro jest wewnętrzny to muszę uderzyć i w zewnętrzny :)

Trzeba będzie zapewne zafundować polerkę, gdyż niestety widać ślady po myjniach automatycznych. Tak samo w dwóch miejscach trzeba porobić zaprawki.

Opublikowano

Fajne autko dużym silnikiem, działaj z tym zewnętrznym s-line :decayed: + jakieś alu od 18" :wink:

Co to za kolor ?

Opublikowano

Na wlepce kodów widnieje LZ5J i według jakiejś tam wyszukiwarki kodów MOROBLAU cokolwiek można przez to rozumieć :naughty:

Za dnia porobię nieco zdjęć, póki co są jedynie te z miejsca zakupu...

---------- Post dopisany at 19:33 ---------- Poprzedni post napisany at 16:50 ----------

Żeby nie było nudno to dzisiaj zakupiłem w Aso ori ledy tablicy rejestracyjnej. Numery seryjne: 4H0 943 021 & 4H0 943 022.

Mam nadzieję że będzie bez przygód :)

Opublikowano

Będzie błąd na FISie :wink: Chyba że zaopatrzyłeś się w odpowiedni dodatkowy osprzęt :wink4:

Opublikowano

wielki plus za manuala :wink:

Opublikowano
Będzie błąd na FISie :wink: Chyba że zaopatrzyłeś się w odpowiedni dodatkowy osprzęt :wink4:

Czyżby chodziło o adaptery ??

Opublikowano
Będzie błąd na FISie :wink: Chyba że zaopatrzyłeś się w odpowiedni dodatkowy osprzęt :wink4:

Czyżby chodziło o adaptery ??

Adapter, rezystor lub żarówka 5W :wink: inaczej bez błędu się nie obejdzie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...