Tommy Gun Opublikowano 20 Lutego 2013 Opublikowano 20 Lutego 2013 Po niezliczonej ilości obejrzanego szmelcu i kilku dłuższych wypadach, ostatecznie udało się upolować sensowne autko. Byliśmy zmęczeni kolejnymi 1.8 turbo ze skaczącym ciśnieniem oleju lub innych "cudach" odpicowanych pod sprzedaż. Szerokim łukiem omijaliśmy 2.0 tdi 140 hp, ewentualnie rozważaliśmy wersję 170 hp. Ale suma sumarum: Audi A4 B7 Rok produkcji - 2005 Silnik 3.0 TDI 204 hp/400 Nm Wyposażenie (opis ze strony firmy): Pierwszy z kodów - E4J wdzięcznie mówi o tym że auto jest fabrycznie wyposażone w pakiet S-line (póki co wewnętrzny) 8 x PODUSZKA POWIETRZNA ABS & ESP FIS TEMPOMAT BIXENONY - teraz już wiem BRZYDKA SKÓRZANA TAPICERKA WYPROFILOWANE PODGRZEWANE & ELEKTRYCZNIE REGULOWANE FOTELE WEBASTO + PILOT NAGŁOŚNIENIE AUDI BOSE FABRYCZNY ZESTAW GŁOŚNOMÓWIĄCY 6 - BIEGOWY MANUAL 4 X 4 QUATTRO - wczoraj przetestowany PODŁOKIETNIK PRZEDNI PODŁOKIETNIK TYLNY DOMYKANIE SZYB Z PILOTA LISTWY PROGOWE S-LINE TRÓJRAMIENNA MULTI KIERA S-LINE PIKOWANA GAŁKA S-LINE CZARNA PODSUFITKA CENTRALNY ZAMEK El. SZYBY x 4 ELEKTRYCZNE LUSTERKA DODATKOWO SKŁADANE KLIMATRONIC DWUSTREFOWY FABRYCZNE RADIO CD + ZMIENIARKA FABRYCZNA NAWIGACJA + MENU W J. POLSKIM ALUFELGI 16 + OPONY ZIMOWE SZYBY ATERMICZNE WSPOMAGANIE KIEROWNICY SERVOTRONIC REGULACJA WYSOKOŚCI KIEROWNICY PODGRZEWANE LUSTERKA Dzisiaj będę powoli ogarniał temat i na bieżąco aktualizował. Co do planów to na pewno większe koło, przynajmniej 18-tki. Póki co wymiana oleju, wszystkich płynów, przegląd całej reszty itp. Inne pomysły przyjdą z czasem, choć nie ukrywam liczę na wasze sugestie
melman_zyrafa Opublikowano 20 Lutego 2013 Opublikowano 20 Lutego 2013 Pilnuj rozrządu. Raczej nie lej Motula, staraj się często zmieniać olej. Niech służy!
Tommy Gun Opublikowano 20 Lutego 2013 Autor Opublikowano 20 Lutego 2013 Będę miał na uwadze ten cały napęd. Jakieś sugestie na co uważać i co ewentualnie sprawdzać ? Dzisiaj zamawiam Liqui Moly Top Tec 4200 5w30. Pojemność bodajże 8,2 l. Mam nadzieję że będzie dobry. melman o czym jeszcze pamiętać po kupnie tego potwora ??
melman_zyrafa Opublikowano 20 Lutego 2013 Opublikowano 20 Lutego 2013 Na mandaty... A tak serio- poszukaj na forum- bo w kilku tematach już wklejałem info co i jak. Jak będę miał chwilę to postaram się wkleić coś z tych wypocin... Ciekaw jestem tego oleju- sam się zastanawiałem nad LM ale jednak zalałem Castrolem.
Tommy Gun Opublikowano 21 Lutego 2013 Autor Opublikowano 21 Lutego 2013 Na mandaty... A tak serio- poszukaj na forum- bo w kilku tematach już wklejałem info co i jak. Jak będę miał chwilę to postaram się wkleić coś z tych wypocin... Ciekaw jestem tego oleju- sam się zastanawiałem nad LM ale jednak zalałem Castrolem. No tak w drodze powrotnej do domu był chyba jeden flesz Jeżdżenie z małą prędkością tym autem jest irytujące a w dodatku po takiej jeździe nawet nie chcę patrzeć na B5... Miłym akcentem są dodatki z pakietu S-line - listwy progowe, kiera i gałka. Najbardziej brakuje grilla od eski ale może z czasem uda się go wyłowić. Zastanawia mnie taki mały cycek przy włączniku świateł. Ma on dwie pozycje 0 i 1. Nie wiem o co z tym chodzi ? Takie pytanko jeszcze mam, może śmieszne. Czy te modele posiadają bi-xenony ?? Po włączeniu długich, świecą z tego samego miejsca co mijania
NYNA Opublikowano 21 Lutego 2013 Opublikowano 21 Lutego 2013 Raczej nie lej Motula a co chesz powiedzieć że jednak zalałem Castrolem to co zalałeś jest lepszym olejem ---------- Post dopisany at 13:57 ---------- Poprzedni post napisany at 13:55 ---------- Czy te modele posiadają bi-xenony tak
Tommy Gun Opublikowano 21 Lutego 2013 Autor Opublikowano 21 Lutego 2013 Wedle zasady trochę techniki i człowiek się gubi, heh Dzisiaj przyszły pierwsze podstawowe graty, czyli Liqui Moly Top Tec 4200 5w30, komplet wszystkich filtrów Mann/Knecht. Nie wiem jeszcze jak jest z paskiem pompy wysokiego ciśnienia i jej napinaczem oraz z pompą wody. Pasek osprzętu jest nowiutki, bodajże Conti. W serwisie gość mi powiedział że interwał wymiany tego pierwszego to 180 tys i 360.
jedrekx Opublikowano 21 Lutego 2013 Opublikowano 21 Lutego 2013 Zastanawia mnie taki mały cycek przy włączniku świateł. Ma on dwie pozycje 0 i 1. Nie wiem o co z tym chodzi ? to włącznik od DRL (świateł do jazdy dziennej. pozycja 0 - wyłączone, 1 - włączone
NYNA Opublikowano 21 Lutego 2013 Opublikowano 21 Lutego 2013 Pompa wody ma plastikowy wirnik w środku i niestety wietrzna nie jest koło 350 tys km powinna wytzrymać ale jak zacznie płynu ubywać i nie będzie to nic innego to przód trza zrzucać, pasek pompy wtryskowej padł nie dawno starły się wszystkie żęby na nim także 450 tys. km powinien wytrzymać ---------- Post dopisany at 14:14 ---------- Poprzedni post napisany at 14:10 ---------- Jak bym jeszcze wymienił olej torsenie, w moście i skrzyni no i wszystkie płyny standardowo.
Tommy Gun Opublikowano 21 Lutego 2013 Autor Opublikowano 21 Lutego 2013 Właśnie miałem też pytać o te oleje. Pracownik ASO dziwnie się na mnie popatrzył, jak zasugerowałem chęć wymiany tych rzeczy. Tak samo jak stwierdził że płynu do układu wspomagania się nie wymienia - WTF ?? Rozumiem że torsen i most to dwa osobne tematy ??
NYNA Opublikowano 21 Lutego 2013 Opublikowano 21 Lutego 2013 W manualu torsen kąpie się w tym samym oleju co skrzynia i tam wchodzi około 3 litry a do mostu masz osobny korek i tam wchodzi około 1,7 litra tylko w ASO cena tego oleju powala. Ja mam zalanego i tu i tu Motula 75W90 GL-5 i wszystko pięknie śmiga.
melman_zyrafa Opublikowano 21 Lutego 2013 Opublikowano 21 Lutego 2013 Raczej nie lej Motula a co chesz powiedzieć że jednak zalałem Castrolem to co zalałeś jest lepszym olejem ---------- Post dopisany at 13:57 ---------- Poprzedni post napisany at 13:55 ---------- Czy te modele posiadają bi-xenony tak To znaczy, że podobno Motula nie zalecają do tego silnika. Chyba za dobry jest Gdyby lać go od początku to pewnie ok. Ale po jakimś przebiegu? Ja zalałem i sypnęła mi się hydraulika- może zbieg okoliczności, a może za szybko wypłukało syf... Generalna zasada- częściej wymieniać olej, brać go z pewnego źródła... I już... No tak w drodze powrotnej do domu był chyba jeden flesz Jeżdżenie z małą prędkością tym autem jest irytujące a w dodatku po takiej jeździe nawet nie chcę patrzeć na B5... Miłym akcentem są dodatki z pakietu S-line - listwy progowe, kiera i gałka. Najbardziej brakuje grilla od eski ale może z czasem uda się go wyłowić. Zastanawia mnie taki mały cycek przy włączniku świateł. Ma on dwie pozycje 0 i 1. Nie wiem o co z tym chodzi ? Takie pytanko jeszcze mam, może śmieszne. Czy te modele posiadają bi-xenony ?? Po włączeniu długich, świecą z tego samego miejsca co mijania Cycek jest od DRL. Masz bixy- przełącznik zmienia położenie przesłony w lampie- mijania/długie. S-line masz tylko wewnętrzny + zawieszenie. Masz czarną podsufitkę?
NYNA Opublikowano 21 Lutego 2013 Opublikowano 21 Lutego 2013 To znaczy, że podobno Motula nie zalecają do tego silnika. Chyba za dobry jest Gdyby lać go od początku to pewnie ok. Ale po jakimś przebiegu?Ja zalałem i sypnęła mi się hydraulika- może zbieg okoliczności, a może za szybko wypłukało syf... Generalna zasada- częściej wymieniać olej, brać go z pewnego źródła... I już... A to raczej od tego że auto jeździło w trybie LL na syfiastym castrolu po kórym zostaje masa syfu. Ja w obydwóch odrazu po sprowadzeniu pierwsze co zrobiłem to zmieniłem ten syf plus płukanka do silnika i wlałem pożądny olej i do dziś jest dobrze wymiana max. co 15 tys km.
Tommy Gun Opublikowano 21 Lutego 2013 Autor Opublikowano 21 Lutego 2013 W manualu torsen kąpie się w tym samym oleju co skrzynia i tam wchodzi około 3 litry a do mostu masz osobny korek i tam wchodzi około 1,7 litra tylko w ASO cena tego oleju powala. Ja mam zalanego i tu i tu Motula 75W90 GL-5 i wszystko pięknie śmiga. Wielkie dzięki za fachową poradę i sugestie !!! Podsufitka zwykła a oznaczenie zawieszenia 1BV. Skoro jest wewnętrzny to muszę uderzyć i w zewnętrzny Trzeba będzie zapewne zafundować polerkę, gdyż niestety widać ślady po myjniach automatycznych. Tak samo w dwóch miejscach trzeba porobić zaprawki.
MAT1000 Opublikowano 21 Lutego 2013 Opublikowano 21 Lutego 2013 Fajne autko dużym silnikiem, działaj z tym zewnętrznym s-line + jakieś alu od 18" Co to za kolor ?
Tommy Gun Opublikowano 21 Lutego 2013 Autor Opublikowano 21 Lutego 2013 Na wlepce kodów widnieje LZ5J i według jakiejś tam wyszukiwarki kodów MOROBLAU cokolwiek można przez to rozumieć Za dnia porobię nieco zdjęć, póki co są jedynie te z miejsca zakupu... ---------- Post dopisany at 19:33 ---------- Poprzedni post napisany at 16:50 ---------- Żeby nie było nudno to dzisiaj zakupiłem w Aso ori ledy tablicy rejestracyjnej. Numery seryjne: 4H0 943 021 & 4H0 943 022. Mam nadzieję że będzie bez przygód
shakal Opublikowano 22 Lutego 2013 Opublikowano 22 Lutego 2013 Będzie błąd na FISie Chyba że zaopatrzyłeś się w odpowiedni dodatkowy osprzęt
Tommy Gun Opublikowano 22 Lutego 2013 Autor Opublikowano 22 Lutego 2013 Będzie błąd na FISie Chyba że zaopatrzyłeś się w odpowiedni dodatkowy osprzęt Czyżby chodziło o adaptery ??
shakal Opublikowano 22 Lutego 2013 Opublikowano 22 Lutego 2013 Będzie błąd na FISie Chyba że zaopatrzyłeś się w odpowiedni dodatkowy osprzęt Czyżby chodziło o adaptery ?? Adapter, rezystor lub żarówka 5W inaczej bez błędu się nie obejdzie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się