Tommy Gun Opublikowano 23 Lutego 2013 Opublikowano 23 Lutego 2013 Witam, troszkę zbierałem się do tego tematu ale wreszcie jest trochę czasu. Oto przedstawiam klekota pogromcę zakrętów i zawijacza asfaltu lokalnych remiz. Auto kupione ponad 15 lat temu od znajomego mechanika. Marka:Audi Model:80 B2 Silnik:1.6 Diesel - moc fabryczna aż 54 Hp Typ:Sedan/Limuzyna Rok: 1985 Wyposażenie: :arrow: alufelgi 14 z dekielkami Audi (niestety jednego brakuje) :arrow: radio Blaupunkt ORI :arrow: lakier szary metalik ORI :arrow: pierwszy rok z ocynkiem ;-) Wymienione/Naprawione rzeczy: Licznik Fotele i Tylna Kanapa. Remont Silnika (m.in. Panewki,Pierścienie Tłokowe, Tłoki, Uszczelka i Planowanie Głowicy, Uszczelniacze Zaworów). Remont Skrzyni Biegów (Wymienione Synchronizatory i Łożyska). Stacyjka Termostat Wraz Z Płynem Chłodniczym Wymienione Wężyki Przelewowe, Wszystkie filtry - Zalany Mobilem 1 10w40 Diesel . Wymieniony Pasek Rozrządu i reszta Wymieniony Tłumik Wymienione wieszaki wydechu Bosal. Alternator Od Audi 80 B4. Nowe Łożyska Kół Przednich. Nowy Przegub + Osłony. Regeneracja rozrusznika, który namiętnie psuje się co jakiś czas Kompletna Konserwacja Podwozia. Nowe świece żarowe Bosch Customowa odma Akumulator Bosch Zaciski rozebrane na części pierwsze, zregenerowane, odświeżone i wreszcie auto hamuje. Pod jednym tłoczkiem był muł Nowe nakładki na pedały - na tej od gazu pisało Made In West-Germany Plany na przyszłość: Doprowadzić do ładu układ kierowniczy Dorwać dokładkę zderzaka z halo Większe koła Zmienić poduchę pod skrzynią Wydobycie chromu z pod warstwy (czegoś tam) na drzwiach Polerka wydechu Wymiana końcówek wtryskiwaczy A na koniec --> Żółte tablice Opis został sporządzony przez mojego kuzyna, który mimo że jeszcze nie posiada prawa jazdy, ambitnie i systematycznie dba o autko ---------------------------------------------------- FOTKI AUDICY ------------------------------------------------- :arrow: W Zimowej scenerii :arrow: To tez stare jak świat :arrow: Tutaj już same nowe lecą Stara kierownica Nowa kierownica Niezawodny 1.6 Diesel Kto by pomyślał że już tyle :-> (co prawda licznik był wymieniany ale jest mała róznica) A tutaj Audiolka w wirtualnym wydaniu Mała aktualizacja 17.07.2011 Podczas jedynej w swoim rodzaju okazji zamontowaliśmy do 80-tki kierę esową. ---------------------------------------- Sezon Walki z rdzą czas zacząć ------------------------------------ Czego narazie używam: -Rozpuszczalnik uniwersalny -Rozpuszczalnik Nitro -Farba w puszcze Hammerite kolor Czarny Połysk -Szwajcarski środek na rdze BRUNOX -Szczotka druciana firmy YATO -Srubokręt płaski -Kubek dobrej Kawki :mrgreen: :arrow: Na Początku Tępienie Rdzy Która Znajduje Się Pod Maską (sporo jej ;-)) :arrow: Chlapnołem przy chłodnicy BRUNOXEM bo było dużo rdzy :arrow: No a tutaj już elegancko zamalowane Hammereitem :arrow: To ustrojstwo też nieźle było skorodowane ale już jest elegancko zamalowane :arrow: Tutaj też było tego dużo ale jak widać na fotce niebezpieczeństwo już zażegnane 8-) 80 Jak stała tak stoi,no prosze i nawet poprzednia A4 Tommy Gun'a sie załapała ----------------------------------------------- 8-) FOTKI AUDIOLI 8-) CZ.2------------------------------------------------- :arrow: Widok wewnątrz Czołgu 8-) :arrow: Radyjko Blaupunkta Heilbronn SQ 26 (wciąż daje świetnie rade :-P ) :arrow: Naklejka na bagażniku informacja o nazwie silnika,lakieru itp :arrow: Pokrowiec na zagłowek z logiem AUDI -------------" Generalne Czyszczenie Całego Wnętrza "------------ Z racji tego że w audi fotele były już bardzo brudne,postanowiłem zrobić z tym pożądek.Wykonałem "Generalne Czyszczenie Całego Wnętrza Samochodu" .Poniżej pokazuje przebieg/efekt moich prac :hehe: . Użyte Akcesoria: -Preparat do czyszczenia i konserwacji kokpitu firmy "PLAK". -Preparat do konserwacji plastiku firmy "TOPDRIVE" z Tesco 8-) . -"Vanish Oxi Action" Psik Psik :-P . -"Vanish Oxi Action" do prania ręcznego. -Jakiś dobry odkurzacz :-P . -Troszke chęci i motywacji . Najpierw została wyczyszczona cała tylna kanapa oraz miejsca w których znajdują sie dywaniki. Następnie pod ostrzał poszedł przód razem z miejscami na dywaniki (niestety fotel kierowcy jest już bardzo zajechany) Potem została wyczyszczona i nabłyszczona cała deska rozdzielcza razem z plastikami,kieszonkami kratkami nawiewu itp. Z racji tego że białe pokrowce na zagłówki ze znaczkiem audi poszły do prania,tymczasowo są założone czarne. Temat będzie w miarę aktualizowany, gdyż sporo rzeczy na aucie i w aucie zmieniło się. Tak jak wspominałem opis sporządzał mój kuzyn, tak więc jak są gdzieś małe nieścisłości przymykajcie oko Osobiście w miarę wolnego czasu, sam doglądam autka. W ubiegłym roku musiało odwiedzić lakiernika, gdyż rdza dała o sobie znać. Póki co trzyma się kupy i to cieszy najbardziej.
gregory Opublikowano 23 Lutego 2013 Opublikowano 23 Lutego 2013 Stara miłość nie rdzewieje Szkoda, że nie quattro, tak to by była miód malina.
Tommy Gun Opublikowano 23 Lutego 2013 Autor Opublikowano 23 Lutego 2013 Sentyment do tego auta i moja siła przekonywania, pozwoliły mu uniknąć spoczynku na złomie Dzisiaj były wypasione zakupy a mianowicie kupiłem dwie nowe poduszki pod silnik Lemfordera. Te które zostały niedawno założone to po prostu tragedia - jeszcze gorzej niż na tych co kwalifikowały się do wymiany. Mowa o firmie HART
majkel20 Opublikowano 23 Lutego 2013 Opublikowano 23 Lutego 2013 Mowa o firmie HART Pracowałem kiedyś w tej firmie. Wszystkie części sygnowane logiem HART, to gówniane szajstwo zwożone kontenerem pełnym po brzegi od Chinolców:facepalm: szkoda kasy jednym słowem
Tommy Gun Opublikowano 23 Lutego 2013 Autor Opublikowano 23 Lutego 2013 Mowa o firmie HART Pracowałem kiedyś w tej firmie. Wszystkie części sygnowane logiem HART, to gówniane szajstwo zwożone kontenerem pełnym po brzegi od Chinolców:facepalm: szkoda kasy jednym słowem Zapomniałeś dodać że w drugim kontenerze siedzą właśnie Ci Chinole
griga-st Opublikowano 23 Lutego 2013 Opublikowano 23 Lutego 2013 Kiera i nalepka auto cross out! Poza tym chroń ją jak Jarek dziewictwa! Jej wartość pewnie już rośnie:wink:
Tommy Gun Opublikowano 19 Lipca 2013 Autor Opublikowano 19 Lipca 2013 Obecny wygląd autka. Wleciała dokładka zderzaka przedniego i blenda na tył. Zaszła także potrzeba wymiany sprzęgła - łożysko było wyrobione a tarcza nadpalona. Wybór padł na Sachs'a Jednocześnie do wymiany poszedł cały mechanizm zmiany biegów. Niestety dorwanie innego graniczy z cudem więc dzięki pomocy jednej osoby zamontowaliśmy mechanizm od A6 C5. Do tego doszła zmiana oleju w skrzyni biegów i mogę powiedzieć że biegi wchodzą jak w nowym aucie. Uszczelniacz na wale już zdradzał pierwsze oznaki starości, został więc wymieniony Szukam teraz zderzaka przedniego z halogenami. Jeżeli ktokolwiek widział lub ktokolwiek wie proszę o info
A-rek Opublikowano 24 Lipca 2013 Opublikowano 24 Lipca 2013 ta nowa kierownica to jakieś nieporozumienie w takim aucie:facepalm:
Tommy Gun Opublikowano 24 Lipca 2013 Autor Opublikowano 24 Lipca 2013 ta nowa kierownica to jakieś nieporozumienie w takim aucie:facepalm: Eskowa nie jest założona, to była jedynie przymiarka
paput Opublikowano 25 Lipca 2013 Opublikowano 25 Lipca 2013 fajny oldtimer, widziałbym takiego u siebie tyle ze sercem V8:slina:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się