odzim Opublikowano 28 Czerwca 2008 Opublikowano 28 Czerwca 2008 witam, panowie po wymianie przepływki na boscha orginał i zrobieniu logow auto zaczeło łapac notlauf , na starej przepływce tego nie było bo obcinała dawki , co dalej wymiana n75 czy moze turbo dodam ze sztanga ładnie chodzi tu log z nowa przepływką tu ze starą
Jarol Opublikowano 28 Czerwca 2008 Opublikowano 28 Czerwca 2008 Kierownice w turbospężarce się przycinają i masz przeładowanie. Wyczyść turbo i sprawdź N75.
grzanek85 Opublikowano 28 Czerwca 2008 Opublikowano 28 Czerwca 2008 O przepływce nic nie można powiedzieć dopóki nie unormujesz ciśnienia turbo. Zacznij od sprawdzenia sterowania jak wyżej kolega pisze wężyki potem n75
Piotrek98igo Opublikowano 28 Czerwca 2008 Opublikowano 28 Czerwca 2008 Kierownice w turbospężarce się przycinają i masz przeładowanie. Wyczyść turbo i sprawdź N75. tyle ze tu kierownic nie ma
Jarol Opublikowano 28 Czerwca 2008 Opublikowano 28 Czerwca 2008 Kierownice w turbospężarce się przycinają i masz przeładowanie. Wyczyść turbo i sprawdź N75. tyle ze tu kierownic nie ma Jak nie?? B5 AFN ma turbo ze zmienną geometrią wiec są
Piotrek98igo Opublikowano 28 Czerwca 2008 Opublikowano 28 Czerwca 2008 przeciez to jest Silnik: 1Z 1.9 90PS
grzanek85 Opublikowano 29 Czerwca 2008 Opublikowano 29 Czerwca 2008 Piotrek spójrz na temat nie na profil :th:
odzim Opublikowano 29 Czerwca 2008 Autor Opublikowano 29 Czerwca 2008 czyli co nie mozna założyc ze była zła przepływka i zawór n75 i dlatego przeladowuje , pomiary po zmianie lmm w normie tylko turbo zaczeło ładowac jak głupie na nowym lmm , jednak sprawdze jeszcze ten n75 dla pewności zanim wywale turbo na czyszczenie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się