bartosz85 Opublikowano 7 Marca 2013 Autor Opublikowano 7 Marca 2013 KAT wywalony jest rureczka jakiś taki dziwny dzwięk jest . Ale narazie się uspokoiło choc czasem mam coś takiego że albo mi sie wydaje albo czasem przytnie . Nie wiem czy czasem jeszcze środkowego tłumika nie wywale.
christopherek Opublikowano 7 Marca 2013 Opublikowano 7 Marca 2013 mi w arl jak turbo padlo i olej poszedl wydechem nic nie wycinalem,przez jakis czas dymil zanim nie wypalil oleju ale nie bylo mowy zeby sie dlawil.daj mu czas niech wypali z ukladu olej a nie wszystko bedziesz wycinal:-)
junior_tdi Opublikowano 7 Marca 2013 Opublikowano 7 Marca 2013 mi w arl jak turbo padlo i olej poszedl wydechem nic nie wycinalem,przez jakis czas dymil zanim nie wypalil oleju ale nie bylo mowy zeby sie dlawil.daj mu czas niech wypali z ukladu olej a nie wszystko bedziesz wycinal:-) jak mi padło turbo i silnik się "rozbiegał" to też cały olej wydechem poszedł. sporo czasu minie zanim z wydechu się olej wypali
Kowi87 Opublikowano 7 Marca 2013 Opublikowano 7 Marca 2013 tydzień czasu dobrych przelotówek i nic nie będzie czuć oleju:wink: a co do dławienia to raczej nie wina wydechu, srodkowy jak chcesz wycinaj ale on nie poprawi sytaucji:wink:
bartosz85 Opublikowano 7 Marca 2013 Autor Opublikowano 7 Marca 2013 Powiedzcie mi to czemu było dławienie albo moze jest małe??np. ze go czasem jakby przycieło na 2 biegu doda sie gazu jeszcze raz i jest git juz?
christopherek Opublikowano 7 Marca 2013 Opublikowano 7 Marca 2013 wez pojedz na jakas ekspresowke i przegon to auto wtedy zobaczysz
Silvestro Opublikowano 8 Marca 2013 Opublikowano 8 Marca 2013 Panowie podobne objawy. Rano przy odpalaniu auto dymi ok 20 sekund na biało. co to może być??? turbo, uszczelniacze zaworowe??? auto postoi pod robotą ok 8 h odpalam i nie zauważyłem żeby dymiło. dodam tylko że auto łapie notlaufa chociaż nie wiem czy to ma związek ze sobą. edit: dzisiaj jednak pod robotą zakopcił na biało
polny Opublikowano 8 Marca 2013 Opublikowano 8 Marca 2013 No przecież przy takiej temperaturze rano musi zakopcić to normalne. Tak sam po dłuższym postoju. To poprostu para
Silvestro Opublikowano 9 Marca 2013 Opublikowano 9 Marca 2013 kolego rozróżniam wodę odparowującą z tłumika od białego kopcenia olejowego na dodatek wyraźnie czuć woń spalanego oleju. silnik 1z bo nie napisałem.
bartosz85 Opublikowano 9 Marca 2013 Autor Opublikowano 9 Marca 2013 Zajrzyj pod maske co sie dzieje....czy masz olje czy turbo nie jest czasem w oleju itd itd itd... PS. Chłopaki dalej na zimnym silniku mam cos takiego ze ma zamułe...do 2 tys nie chce jakby jechać a jak sie nagrzeje to juz normlanie leci/?? WTF??
Nelson Opublikowano 9 Marca 2013 Opublikowano 9 Marca 2013 Filtr paliwa, wtryski, pompa być może masz nieszczelność w układzie.
bartosz85 Opublikowano 9 Marca 2013 Autor Opublikowano 9 Marca 2013 Wtryski byly sprawdzane i jest ok.. tyle juz bylo w tym aucie grzebane i sprawdzane ze glowa mala ale filtru paliwa nie ruszałem..ale ja go wymienailem jakies pół rokiu temu. Ale dla pewności trzeba zaglądnąć. No chyba ze ten olej franocwaty gdzies jeszcze po tłumiku sie koleboce i o...:/
Dumel Opublikowano 10 Marca 2013 Opublikowano 10 Marca 2013 Jak masz ściągnięte turbo to polecam odkręcić kolektor dolotowy i go wyczyścić. Do tego zestaw montażowy turbo Elringa - wszystko jest na wymiar. Kolega ma rację...spróbuj jeszcze tego..
bartosz85 Opublikowano 11 Marca 2013 Autor Opublikowano 11 Marca 2013 Jak masz ściągnięte turbo to polecam odkręcić kolektor dolotowy i go wyczyścić. Do tego zestaw montażowy turbo Elringa - wszystko jest na wymiar. Kolega ma rację...spróbuj jeszcze tego.. Było to robione :] narazie pojeżdze chwile tak i zobaczymy co sie bedzie działo jak sie nie uspoki bede dalej szukał. ---------- Post dopisany 11-03-2013 at 15:37 ---------- Poprzedni post napisany 10-03-2013 at 09:09 ---------- 17964 dziś sprawdzlaem na kompie jeszcze taki bład mi sie wywałił.
Kowi87 Opublikowano 11 Marca 2013 Opublikowano 11 Marca 2013 zbyt niskie doładowanie turbo, tak wiec albo jakaś nieszczelnosc, albo podcisnienia do sprawdzenia, no chyba ze to turbo źle zrobione jest Ja na Twoim miejscu zrobił bym komplet logów i załozył wątek w diagnostyce:wink:
bartosz85 Opublikowano 18 Marca 2013 Autor Opublikowano 18 Marca 2013 Kowi ja tu gdzies jeszcze wyczytalem że moz ebyc czujnik n75 wlaniety i dlatego sie mu w głowie pierdzieli.. tam są gdzies 2 storny bodajrze wczesniej logi.. i koles ktory mi je robił mówił wlansie ze albo N75 albo przepływka ale przepłyke zamieniałęm i to smao bylo. Jutro pojade kupie ten czujnik i zamienie i zobaczymy czy dalej to samo. Juz poprstu dostaje białej gorączki z tyym autem .... ale chce to zorbic zeby znowu turbo nei wyjebało sie ---------- Post dopisany 14-03-2013 at 11:31 ---------- Poprzedni post napisany 11-03-2013 at 15:52 ---------- No i dalej nie wiem o co chodzi z tym autem...smigam juz 3 4 dzien i czasami ejst tak ze go zmuli i jak dodaje gazu to nie chce jechac drugi raz dodam i jest oke i tak na 1 2 3 biegu,.....ale najśmieszniejsze jest to ze nie wywala zadnych błędów. Jutro jeszcze dla pewnosci wymienie filtr paliwa moze to on cos ma wspolnego z tym....a dalej to juz nie wiem... wczesniej wywalało bład 17964 a teraz nic. ---------- Post dopisany 18-03-2013 at 11:55 ---------- Poprzedni post napisany 14-03-2013 at 11:31 ---------- ?? ktos coś wie o tym
Kowi87 Opublikowano 18 Marca 2013 Opublikowano 18 Marca 2013 weź kompa zrób komplet logów i wrzuc do diagnostyki, tylko logów obecnych czyli dzisiaj zrobionych:wink: bo tak to sie będziesz bawił w wymiany wszystkiego co kto napisze, a to bez sensu:wink:
bartosz85 Opublikowano 20 Marca 2013 Autor Opublikowano 20 Marca 2013 takie cosik mi gosciu zrobil.. VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się