Skocz do zawartości
IGNOROWANY

problem z moca nowe turbo


rafalek0415

Rekomendowane odpowiedzi

witam panowie mam taki problem miałem wypadek swoja a4 b6 1.9 130 km avf auto stało 5 miesiecy u mechanika (roboty było na miesiac)po 5 miesiacach jade po odbiur i patrze a tu szok .Blacharka w stanie okropnym wszedzie szpary i nierównosci mało tego podnosze maske nie moge jej otworzyc bo zamek pokrzywiony ale jakos sie udało po otwarciu znów szokujacy widok egr zaslepiony sruba kable leza luzem pytam dlaczego on twierdzi ze tak musi byc bo auto nie ma mocy ,dodam ze turbo nowe ,spod silnika jeszcze jakies kable wisiały ale juz nie wchodziłem w temat czy pomoze ktos i powie dlaczego auto nie ma mocy a wczesniej miało ,po tym zaslepieniu ma moc ale tak nie moze byc, bo to nie ta moc prosze o pomoc bo brak mi juz sił do niego co on tam narobił

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kowal robił ci auto :facepalm: ?

Masakra, ja bym mu obie dłonie uciął przy samych kolanach.

Zepsuł ?

Niech naprawia.

Albo może to zły pomysł.

Kasę pewnie wyłożyłeś.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Duży miałeś wypadek? Pewnie podczas wypadku zniszczyły się zaworki sterujące EGR i turbina. Zamiast dać nowe poszedł na łatwiznę i zaślepił EGR.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8tys za naprawe? to albo jestes sporo nie doinformowany albo z audi została tylko tylna klapa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zapodałbys jakieś fotki jak to teraz wygląda...

Takich to tylko ebac i poprawiać jak za mało...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

--fot jeszcze nie mam jak zrobione bo stoi u niego szkoda było je robic te 8 tys to na czesci poszło

---------- Post dopisany at 15:10 ---------- Poprzedni post napisany at 15:08 ----------

tak turbo było uszkodzone i moze byc tak jak mówisz ze poszedł na łatwizne a wypadek był dosc spory poduznicy nie dało sie wyciagnac trzeba było nowa wspawac

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

taka to juz polska mentalność albo okraść albo kogoś w c**ja zrobic :dziura: ostanio malowałem auto zapłaciłem gościowi kupę pieniędzy miało byc piknie i wspaniale po miesiącu szpachla sie zapadłą a po 7 miesiącach wychodzi rdza :facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co sie dziwicie mi jak silnik padl przy okazji wymienilem turbo sprzeglo,drugi silnik poszedl na regeneracje glowicy zeby znow zawor sie nie upierdzielil,nowe uszczelki wszystkie jakie tylko mozliwe wszedzie i z robota 8tys wydalem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprzegło głowica uszczelki itp to rozumiem ale np turbo mozna wymienic w godzine bez ingerencji w inne podzespoły więc musiałes miec duzo luznej kaski skoro tyle wywaliłes na raz...... Ktos ładnie cie przycioł, za zrobienie głowicy 500zł honowanie+osiowanie słupka ok 250zł tłoki + panewki ok1000zł sprzeło+dwumas 1400 (na forum po tyle chodzi) uszczelki oringi itp powiedzmy 750zł turbo ok 1400 wychodzi ok 5500 ceny orientacyjne, wymieniłem chyba wszystko więc nie mam pojęcia za co dałes te 8 kafli

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

plus cena za drugi silnik bo z mojego nie bylo co zbierac,plus robota w sensie wyjecie i wlozenie silnika,doszly poduszki pod silnikiem bo byky rozerwane i zawsze cos jeszcze po drodze wyjdzie.coz byloo minelo zona nadal smiga audi i po wymianie silnika zrobione 30tys i co 10tys zmiana oleju i nawet grama jeszcze nje dolewalem wiec zadowolony jestem.niestety co do kwoty jaka dalem wiem ze przeplacilem i nib y kolega to z forum robil z ktorym kilka lat sie znam.turbo bylo ori nikt nigdy do niego nie zagladal a mialo nalatane 240tys.auto kupilem od tescia wiec 6 lat je znalem i chcialem dalej nim latac a nie sprzedawac.teraz ma sie dobrze dymow niepokojacych zero,mechanicznie tip top zawiecha zmieniona,przeguby,kompletne heble.mialem sprzedawac ale jak podliczylem ile w nie zainwestowalem to trzeba je wyeksploatowac i dopiero pojdzie na handel.teraz kolo 17 zonie kupilem wiec ladnie tez bedzie wygladala.czasem warto zainwestowac i cieszyc sie bezawaryjna jazda.przede wszystkim zmienilem mechanika na kolezke z klubu vwpolo ktory robil na warsztacie u szewczyka i teraz mam nie dosc ze taniej czesci to i pewne ze wszystko jest ok zrobione

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...