Fazi_gdansk Opublikowano 3 Marca 2013 Opublikowano 3 Marca 2013 Jeżeli masz twarde węże od wody to znaczy że masz duzy wzrost ciśnienia w układzie chłodzenia. Jedynie co może to spowodowac to spaliny z cylindra. Czasem powodem tego jest odkształcenie bloku pod głowicą i samo planowanie głowicy nie rozwiazuje problemu. nalezy wyjąc blok i dac do planowania tak jak glowice, a pozniej w zaleznosci jak mocno zebrano material dobrac odpowiednia grubosc uszczelki
jajcosz Opublikowano 3 Marca 2013 Opublikowano 3 Marca 2013 Jeżeli masz twarde węże od wody to znaczy że masz duzy wzrost ciśnienia w układzie chłodzenia. Jedynie co może to spowodowac to spaliny z cylindra. Czasem powodem tego jest odkształcenie bloku pod głowicą i samo planowanie głowicy nie rozwiazuje problemu. nalezy wyjąc blok i dac do planowania tak jak glowice, a pozniej w zaleznosci jak mocno zebrano material dobrac odpowiednia grubosc uszczelki trochę się kolego zagalopowałeś, wg mnie syfu narobił uszczelniacz do chłodnicy, pytanie w którym miejscu
Fazi_gdansk Opublikowano 3 Marca 2013 Opublikowano 3 Marca 2013 Jeżeli masz twarde węże od wody to znaczy że masz duzy wzrost ciśnienia w układzie chłodzenia. Jedynie co może to spowodowac to spaliny z cylindra. Czasem powodem tego jest odkształcenie bloku pod głowicą i samo planowanie głowicy nie rozwiazuje problemu. nalezy wyjąc blok i dac do planowania tak jak glowice, a pozniej w zaleznosci jak mocno zebrano material dobrac odpowiednia grubosc uszczelki trochę się kolego zagalopowałeś, wg mnie syfu narobił uszczelniacz do chłodnicy, pytanie w którym miejscu Moze i sie zagalopowalem, ale gośc pisze ze temp jest ok i wiatraki sie wlaczaja. Wiec zakladam ze duzy obieg dziala ok. W jesli masz kanaly zaklejone to masz niewydajne chlodzenie i wzrost temperatury na czujnikach. Jezeli wode wyrzuca po ostej jeździe to cisnienie nie nadązy uciec przez korek w zbiorniku.Wniosek nasuwa sie jeden
Góral65 Opublikowano 5 Marca 2013 Autor Opublikowano 5 Marca 2013 niestety ale diagnoza jest taka że muszę kupić silnik sam słupek i tu mam pytanie ponieważ nie bardzo się orientuje mam oznaczenie silnika ASV 110KM czy muszę szukać dokładnie z takim samym oznaczeniem czy może być z innym jeśli tak to z jakim:eusathink: ważne aby można było przerzucić osprzęt bez komplikacji i dodatkowych przeróbek
mario357 Opublikowano 5 Marca 2013 Opublikowano 5 Marca 2013 kolega miał podobną sytuacje w bmw e46 320d i głowice naprawiał 2 razy planowanie składanie na ori uszczelkach , i dalej to samo się działo, dopiero znajomy mechanik podrzucił mu żeby zrobił na uszczelkach z kręgielitu i tak uczynił, problem został rozwiązany
machina Opublikowano 5 Marca 2013 Opublikowano 5 Marca 2013 niestety ale diagnoza jest taka że muszę kupić silnik sam słupek i tu mam pytanie ponieważ nie bardzo się orientuje mam oznaczenie silnika ASV 110KM czy muszę szukać dokładnie z takim samym oznaczeniem czy może być z innym jeśli tak to z jakim:eusathink: ważne aby można było przerzucić osprzęt bez komplikacji i dodatkowych przeróbek dlaczego słupek do wymiany?
Góral65 Opublikowano 5 Marca 2013 Autor Opublikowano 5 Marca 2013 ---------- Post dopisany at 20:06 ---------- Poprzedni post napisany at 19:10 ---------- niestety ale diagnoza jest taka że muszę kupić silnik sam słupek i tu mam pytanie ponieważ nie bardzo się orientuje mam oznaczenie silnika ASV 110KM czy muszę szukać dokładnie z takim samym oznaczeniem czy może być z innym jeśli tak to z jakim:eusathink: ważne aby można było przerzucić osprzęt bez komplikacji i dodatkowych przeróbek nikt nic nie podpowie
mario357 Opublikowano 7 Marca 2013 Opublikowano 7 Marca 2013 najlepiej sprawdź w ETCE po numerze części
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się