Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Potrzebna rada odnośnie głowicy 1.8T AEB


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

Proszę o podpowiedź. Jakiś tydzień temu miałem wątpliwą przyjemność przekonać się jak strzela napinacz rozrządu :(

Pytanie które się teraz pojawia to czy bardziej opłaca się kupić drugą głowicę na allegro itp. czy regenerować tą?

Uszkodzenia są następujące:

10 z 20 zaworów jest krzywych. 2 mocno a pozostałe 8 mają po milimetrze szpary przy "zamkniętym"

Proszę o konkretną odpowiedź kogoś kto zna koszty regeneracji takich problemów. Bo po prostu nie wiem czy brać inną czy naprawiać tą.

dzięki za wszystkie info

Opublikowano

Kolego czytam Twojego posta i myślę że być może będę mógł Ci pomóc. W moim AEB padł dół, jak go rozbiorę i góra będzie zdrowa to się dogadamy. Zabiorę się za to najwcześniej na weekend ale nie obiecuję.

Opublikowano

O widzisz, może się uda. kwestia czy uda Ci się za to zabrać i czy góra jest cała?

Kolego czytam Twojego posta i myślę że być może będę mógł Ci pomóc. W moim AEB padł dół, jak go rozbiorę i góra będzie zdrowa to się dogadamy. Zabiorę się za to najwcześniej na weekend ale nie obiecuję.
Opublikowano

a oznaki padnietego napinacza miales jakies?bo i u mnie stuka lancuch o obudowe

Opublikowano

to jest właśnie objaw padniętego napinacza

Opublikowano

Mi poszedł akurat napinacz paska, ale jak łańcuch stuka to tez raczej warto sie przyjrzec :) a juz zdecydowanie taniej :)

Opublikowano

Może ciśnienie oliwy kiepskie, bo jeden i drugi napinacz jest hydrauliczny, sprawdź wydajność pompy na wszelki wypadek

Wystukane z Pegasusa

Opublikowano

jak masz szczeliny ,to gniazda dostaly lepiej uzywke po regeneracji i spokoj na kupe czasu

Opublikowano

skoro łancuch ma taki luz czy mozliwe jest ze silnik jest przez to słabszy ??

Opublikowano

u mnie cisnienie oleju jest ok. sprawdzalem . jutro lece na wymiane lancucha i napinacza . mechanik chce 150zł duzo???

Opublikowano

normalna cena w miarę - wiąże się to z demontażem pokrywy zaworów, odkręcenie wałków, rozpięcie rozrządu, etc...

Co do tematu - używka głowica to tańsze rozwiązanie. Szklanki pewnie też dostały po d*pie. Naprawa takiej głowicy to pewnie ok 800zł, więc allegro, albo forum - sądzę, że w granicach 300zł kupisz.

Opublikowano

predzej 500 lub 700 zeby to mialo jakis stan w miare sensowny

Opublikowano

Właśnie na forum szukałem, nic nie ma :/ a na allegro to wszystko 550 zł - 600 zł... no cóż nie wymieniłem na czas to teraz trzeba bulić. Jak będziecie mieli info o jakiejś głowicy to rzućcie hasło. Ja chcę już w weekend coś kupić bo irytuje mnie audi z połową silnika.

Opublikowano

u mnie leży głowica, ale od ADR'a - chyba ma inne kanały ssące;/

Opublikowano

dzis po wymianie napinacza i lancucha (wszystko uzywki) to samo lekko tyka z tylu silnika:grin: po sciagnieciu pokrywy zaworow lancuch był bardzo mocno napiety i niby jest dobrze. to wkacu co to ociera??

Opublikowano

a nie tyka przypadkiem zawór węgla aktywnego?

Opublikowano

ale słychac to z tyłu silnika takie ocieranie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...