Rogu Opublikowano 26 Lutego 2013 Opublikowano 26 Lutego 2013 Witam, Proszę o podpowiedź. Jakiś tydzień temu miałem wątpliwą przyjemność przekonać się jak strzela napinacz rozrządu Pytanie które się teraz pojawia to czy bardziej opłaca się kupić drugą głowicę na allegro itp. czy regenerować tą? Uszkodzenia są następujące: 10 z 20 zaworów jest krzywych. 2 mocno a pozostałe 8 mają po milimetrze szpary przy "zamkniętym" Proszę o konkretną odpowiedź kogoś kto zna koszty regeneracji takich problemów. Bo po prostu nie wiem czy brać inną czy naprawiać tą. dzięki za wszystkie info
pol22rr Opublikowano 26 Lutego 2013 Opublikowano 26 Lutego 2013 Kolego czytam Twojego posta i myślę że być może będę mógł Ci pomóc. W moim AEB padł dół, jak go rozbiorę i góra będzie zdrowa to się dogadamy. Zabiorę się za to najwcześniej na weekend ale nie obiecuję.
Rogu Opublikowano 26 Lutego 2013 Autor Opublikowano 26 Lutego 2013 O widzisz, może się uda. kwestia czy uda Ci się za to zabrać i czy góra jest cała? Kolego czytam Twojego posta i myślę że być może będę mógł Ci pomóc. W moim AEB padł dół, jak go rozbiorę i góra będzie zdrowa to się dogadamy. Zabiorę się za to najwcześniej na weekend ale nie obiecuję.
rafal9119 Opublikowano 27 Lutego 2013 Opublikowano 27 Lutego 2013 a oznaki padnietego napinacza miales jakies?bo i u mnie stuka lancuch o obudowe
pioteros Opublikowano 27 Lutego 2013 Opublikowano 27 Lutego 2013 to jest właśnie objaw padniętego napinacza
Rogu Opublikowano 27 Lutego 2013 Autor Opublikowano 27 Lutego 2013 Mi poszedł akurat napinacz paska, ale jak łańcuch stuka to tez raczej warto sie przyjrzec a juz zdecydowanie taniej
pioteros Opublikowano 27 Lutego 2013 Opublikowano 27 Lutego 2013 Może ciśnienie oliwy kiepskie, bo jeden i drugi napinacz jest hydrauliczny, sprawdź wydajność pompy na wszelki wypadek Wystukane z Pegasusa
szakal222 Opublikowano 27 Lutego 2013 Opublikowano 27 Lutego 2013 jak masz szczeliny ,to gniazda dostaly lepiej uzywke po regeneracji i spokoj na kupe czasu
Oskar.Czaja Opublikowano 27 Lutego 2013 Opublikowano 27 Lutego 2013 skoro łancuch ma taki luz czy mozliwe jest ze silnik jest przez to słabszy ??
rafal9119 Opublikowano 28 Lutego 2013 Opublikowano 28 Lutego 2013 u mnie cisnienie oleju jest ok. sprawdzalem . jutro lece na wymiane lancucha i napinacza . mechanik chce 150zł duzo???
DeeJay_Kill Opublikowano 28 Lutego 2013 Opublikowano 28 Lutego 2013 normalna cena w miarę - wiąże się to z demontażem pokrywy zaworów, odkręcenie wałków, rozpięcie rozrządu, etc... Co do tematu - używka głowica to tańsze rozwiązanie. Szklanki pewnie też dostały po d*pie. Naprawa takiej głowicy to pewnie ok 800zł, więc allegro, albo forum - sądzę, że w granicach 300zł kupisz.
szakal222 Opublikowano 28 Lutego 2013 Opublikowano 28 Lutego 2013 predzej 500 lub 700 zeby to mialo jakis stan w miare sensowny
Rogu Opublikowano 1 Marca 2013 Autor Opublikowano 1 Marca 2013 Właśnie na forum szukałem, nic nie ma :/ a na allegro to wszystko 550 zł - 600 zł... no cóż nie wymieniłem na czas to teraz trzeba bulić. Jak będziecie mieli info o jakiejś głowicy to rzućcie hasło. Ja chcę już w weekend coś kupić bo irytuje mnie audi z połową silnika.
DeeJay_Kill Opublikowano 1 Marca 2013 Opublikowano 1 Marca 2013 u mnie leży głowica, ale od ADR'a - chyba ma inne kanały ssące;/
rafal9119 Opublikowano 1 Marca 2013 Opublikowano 1 Marca 2013 dzis po wymianie napinacza i lancucha (wszystko uzywki) to samo lekko tyka z tylu silnika:grin: po sciagnieciu pokrywy zaworow lancuch był bardzo mocno napiety i niby jest dobrze. to wkacu co to ociera??
DeeJay_Kill Opublikowano 1 Marca 2013 Opublikowano 1 Marca 2013 a nie tyka przypadkiem zawór węgla aktywnego?
rafal9119 Opublikowano 2 Marca 2013 Opublikowano 2 Marca 2013 ale słychac to z tyłu silnika takie ocieranie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się