przemik Opublikowano 3 Lipca 2008 Opublikowano 3 Lipca 2008 zastanawia mnie ta przepłykwa czy ona w dobrym stanie jest jak na tych wykresach czy żeby coś powiedzieć trzeba logi dynamiczne robić? Robic -wstaw i obadamy co i jak. Dodatkowo jak przepalujesz auto w probie dynamicznej zaloguj jeszcze raz statycznie 013 i wstaw. Pozdr
jarek3251 Opublikowano 20 Lipca 2008 Autor Opublikowano 20 Lipca 2008 dobrze panowie trochę to trwało ale zrobiłem logi dynamiczne mam nadzieje ze dobrze wstawiam zarazie tylko te o które prosiliście czyli dynamiczne i statyczne jeszcze raz ponieważ dolałem specyfiku stp i chyba będą zmiany z tego jeszcze co zaobserwowałem to przepływka co nie tak daje a była czyszczona i turbo nie gwiżdże tak jak powinno ale wypowiedzcie sie wy bardzie obeznani w temacie statyczny 000 mb statyczny 003 statyczny 004 mb statyczny mb 008 statyczny 010 mb statyczny 013 i dynamiczne ale tylko te o które prosiliście resztę mam ale nie wiem które wrzucać dynamiczny 003 dynamiczny 004 dynamiczny 011 dynamiczny 008 to narazie na tyle powiedzcie co nie tak jest ja dodam ze filtry wymienione dolewany środek stp do czyszczenia wtrysków kat wtrysku był poprawiany zimny, pali ok ciepły tez tylko mocy nie ma straszny dziadek jest
odzim Opublikowano 20 Lipca 2008 Opublikowano 20 Lipca 2008 nie ma 011 a po nim mozna turbine ocenic ,przeplywka niedomaga
jarek3251 Opublikowano 20 Lipca 2008 Autor Opublikowano 20 Lipca 2008 nie ma 011 a po nim mozna turbine ocenic ,przeplywka niedomaga kolego zobacz dobrze przecież wrzuciłem grupę 011!!
Darev Opublikowano 20 Lipca 2008 Opublikowano 20 Lipca 2008 Jakiś problem z otwarciem tych plików, jakby ich tam nie bylo.
jarek3251 Opublikowano 21 Lipca 2008 Autor Opublikowano 21 Lipca 2008 Jakiś problem z otwarciem tych plików, jakby ich tam nie bylo. przed chwila sprawdziłem i wszystkie mi sie otworzyły ładnie i pięknie sprawdzicie koledzy jeszcze raz bardzo proszę jak nie uda wam sie otworzyć to wstawię je inaczej jeszcze
przemik Opublikowano 21 Lipca 2008 Opublikowano 21 Lipca 2008 Na razie przepływomierz zostaw w spokoju. Turbo nie potrafi utrzymac zadanego cisnienia powodem moze byc : - nieszczelnosc w dolocie - uszkodzone węzyki ukladu podcisnienia - swirujacy N75 - niedomkniety zawór upustowy posprawdzaj(ew. wymieniaj) i zaloguj ponownie 011 dyn Pozdr
jarek3251 Opublikowano 21 Lipca 2008 Autor Opublikowano 21 Lipca 2008 Na razie przepływomierz zostaw w spokoju. Turbo nie potrafi utrzymac zadanego cisnienia powodem moze byc : - nieszczelnosc w dolocie - uszkodzone węzyki ukladu podcisnienia - swirujacy N75 - niedomkniety zawór upustowy posprawdzaj(ew. wymieniaj) i zaloguj ponownie 011 dyn Pozdr kolego sprawdzałem wezyki i sam n 75 - chodzi jak należy węzyki w porządku a ten zawór upustowy to nie wiem gdzie jest i jak go sprawdzić czy jest zamkniety????????. jesli chodzi natomaist o nieszczelność w dolocie to organoleptycznie nic nie widac a jak to sprawdzić inaczej to nie wiem?????
sokolnh Opublikowano 21 Lipca 2008 Opublikowano 21 Lipca 2008 a ten zawór upustowy to nie wiem gdzie jest i jak go sprawdzić czy jest zamkniety????????. j http://www.a4-klub.pl/smf/b5_1z_doprowadzenia_cisnienia_doladowania_do_normy-t30627.0.html
jarek3251 Opublikowano 21 Lipca 2008 Autor Opublikowano 21 Lipca 2008 no dobra pokombinuje z tym jak znów złapie laptopa i wrzucę logi grupy 013 a co z reszta logów które zamieściłem???
sokolnh Opublikowano 21 Lipca 2008 Opublikowano 21 Lipca 2008 przepływka kuleje, ale moze być to zalezne od cisnienia doładowania, chociaz zdarzało sie tez tak, że po zmianie przepływki cisnienie wracało do normy, takze jesli masz mozliwosc to spróbuj podmienic
przemik Opublikowano 21 Lipca 2008 Opublikowano 21 Lipca 2008 Turbo mało pompuje wiec przeplywka malo pokazuje.... odwrotna sytuacja jest po prostu niemozliwa... Pozdr
jarek3251 Opublikowano 21 Lipca 2008 Autor Opublikowano 21 Lipca 2008 przepływka kuleje, ale moze być to zalezne od cisnienia doładowania, chociaz zdarzało sie tez tak, że po zmianie przepływki cisnienie wracało do normy, takze jesli masz mozliwosc to spróbuj podmienic możliwość podmiany bede miał pewnie dopiero pod koniec tygodnia jak braciak wroci passatem z norwegii a z ta turbina pokombinował bym juz ale nie mam jak sprawdzic doładowania bo oddałem koledze laptopa wiec sytuacja narazie patowa
sokolnh Opublikowano 21 Lipca 2008 Opublikowano 21 Lipca 2008 Turbo mało pompuje wiec przeplywka malo pokazuje.... odwrotna sytuacja jest po prostu niemozliwa... Pozdr a jednak, miałem taką sytuacje
jarek3251 Opublikowano 22 Lipca 2008 Autor Opublikowano 22 Lipca 2008 panowie zrobiłem tak jak mi podaliście w tym linku czyli skróciłem o obrót tez trzpień od zaworu tylko zastanawia mnie to czy coś to pomoże dlatego ze jak zdjąłem ten drążek z tej prowadnicy zaworu to bez skracania on był i tak na tyle krotki ze musiał bym gruszkę pociągnąć żeby go z powrotem nałożyć wiec wychodzi na to iż zawór był zamknięty????? co myślicie o tym?????[br]Dopisany: 21 Lipiec 2008, 17:55 _________________________________________________to nikt nie wie czy tak ma być czy moze to juz koniec turbo??????
przemik Opublikowano 22 Lipca 2008 Opublikowano 22 Lipca 2008 Zakladajac ze zawór upustowy sie domyka..ja bym jeszcze dokladnie sprawdzil szczelnosc dolotu i podmienil N75 z innego auta.... pozdr
jarek3251 Opublikowano 22 Lipca 2008 Autor Opublikowano 22 Lipca 2008 to tak panowie zawór upustowy sie zamyka bo odkręciłem rurę idąca do wydechu i widziałem na własne oczy ten zawór, jest zamknięty a n75 tez sprawdzałem i co dalej?????? probowałem dziś wyjąć turbo w celu oględzin ale to nie takie proste nie miałem odpowiednich kluczy żeby odkręcić go od kolektora wydechowego z tego co mogłem zajrzeć w te dziury od ssania powietrza i od strony wydechu to nie widać tam żadnych uszczerbków łopatek. kurde już nie wiem co to może być z tym?????? ludzie pomóżcie !!!!!!!!! a dodam ze żadnych nieszczelności nie ma na 1000% bo sprawdzałem
jarek3251 Opublikowano 2 Sierpnia 2008 Autor Opublikowano 2 Sierpnia 2008 ok dorwe laptopa i zrobie logi grupy 011[br]Dopisany: 22 Lipiec 2008, 14:15 _________________________________________________ to tak panowie zawór upustowy sie zamyka bo odkręciłem rurę idąca do wydechu i widziałem na własne oczy ten zawór, jest zamknięty a n75 tez sprawdzałem i co dalej?????? probowałem dziś wyjąć turbo w celu oględzin ale to nie takie proste nie miałem odpowiednich kluczy żeby odkręcić go od kolektora wydechowego z tego co mogłem zajrzeć w te dziury od ssania powietrza i od strony wydechu to nie widać tam żadnych uszczerbków łopatek. kurde już nie wiem co to może być z tym?????? ludzie pomóżcie !!!!!!!!! a dodam ze żadnych nieszczelności nie ma na 1000% bo sprawdzałem zrobine tak jak wyrzej panowie i tak wyglada ta turbina!!! oto logi grupy 011 a tak wygląda turbawka z odłaczonym przewodem sterujacym zaworem upustowym co wy o tym myslicie bo mie to to k**wa nie podoba ze tak wolno sie rozkreca ta turbina czyżby to był jej koniec????[br]Dopisany: 01 Sierpień 2008, 18:49 _________________________________________________aha dodam ze przewody dolotowe sprawdziłem erg tez i jest szczelne ( przynajmniej na nieduzym ciścieniu bo takie tylko mogłem wytworzyć własnymi płucami :> a katalizatora nie ma! bardzo prosze o szybkie odpowiedzi bo jak by co to do jutra wieczorem mam laptopa i moge cos z tym zrobic jak sie da?????[br]Dopisany: 01 Sierpień 2008, 19:33 _________________________________________________no panowie nikt nic nie pomoze ??????[br]Dopisany: 01 Sierpień 2008, 21:30 _________________________________________________no chłopaki !!!!!!! zerknijcie chociaż na te logi!!!! i powiedzcie co myślicie!!!!!!!
odzim Opublikowano 2 Sierpnia 2008 Opublikowano 2 Sierpnia 2008 no, to co chcesz teraz od tej turbiny przeciez ci ładuje jak należy ,jednak pomogło przestawienie o obrót sztangi , bo ładowanie sie poprawiło, zrob tez logi na imm i bedzie juz wszystko jasne
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się