andrzej710127 Opublikowano 5 Grudnia 2006 Opublikowano 5 Grudnia 2006 witam.CO do mnie to już się trochę opisałem w skazanym linku.pytając o błędy to dałem ciała bo nie pokazałem ostatniej strony dlatego pozwalam sobie pokazać jeszcze raz ten opis w całości i proszą o komentarz jeśli można.nie wiem też co opisuje ta cała litania np.address17,35.......Oczywiście dzięki za opis zaworka odcinającego paliwo.Co prawda na razie nie nażekam na odpalanie może troche na moc, ale to inny temat. muszę najpierw sprawdzić turbo ,n75,poprosze braciszka jeszcze raz o podłączenie,jęśli będzie potrafił.narka.-dzięki..............sory jak cos jeszcze żle piszę audi a4 b5 VAG-COM Version: Release 311.2-N Chassis Type: 8D - Audi A4 B5 Scan: 01,02,03,08,15,17,25,35,45,55,56 Address 01 ------------------------------------------------------- Controller: 038 906 018 S Component: 1,9l R4 EDC 00SG 1621 Coding: 00002 Shop #: WSC 06325 1 Fault Found: 01237 - Fuel Shut-Off Valve (N109) 31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent Readiness: N/A Address 03 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 614 111 AB Component: ABS 5.3 FRONT D00 Coding: 0273004281 Shop #: BB 24548 No fault code found. Address 08 ------------------------------------------------------- Controller: 8L0 820 04 Note: Excessive Comm Errors Skipping Address 15-Airbags Address 17 ------------------------------------------------------- Controller: 8D0 919 861 A Component: B5-KOMBIINSTR. VDO D02 Coding: 00040 Shop #: WSC 00000 IMMO-IDENTNR: AUZ7Z0W0432769 No fault code found. Address 25 ------------------------------------------------------- Controller: Bitte Adress Component: e 17 eingeben No Faults Found or DTCs not supported by controller or a communication error ocurred Address 35 ------------------------------------------------------- Controller: 8L0 862 257 K Component: ZV-Pumpe, Funk D05 Coding: 12864 Shop #: WSC 06325 6 Faults Found: 01367 - Central Locking Pump Run Time Exceeded (Likely Leak) 35-00 - - 01366 - Opened Due to Crash Signal 35-00 - - 01365 - Lock/Unlock Switch: Interior 29-00 - Short to Ground 00991 - Interior Lights 28-00 - Short to B+ 00955 - Key 1 09-00 - Adaptation Limit Surpassed 00956 - Key 2 09-00 - Adaptation Limit Surpassed End -------------------------------------------------------
pre_pl Opublikowano 5 Grudnia 2006 Opublikowano 5 Grudnia 2006 kurde, deja vu ? Przecież już odpisywałem... ? hm... N109 - błąd czasem spowodowany źle załozonym alarmem, który może wykorzystywać ten zawór 01367 - Central Locking Pump Run Time Exceeded (Likely Leak) http://www.audiworld.com/tech/elec131.shtml
adamq Opublikowano 5 Grudnia 2006 Opublikowano 5 Grudnia 2006 Skipping Address 15-Airbags Address 25 Controller: Bitte Adress Component: e 17 eingeben No Faults Found or DTCs not supported by controller or a communication error ocurred 01366 - Opened Due to Crash Signal 35-00 - - Te rzeczy co wyżej zacytowałem nie wyglądają zbyt ciekawie!! "Skipping Address 15-Airbags" - pominięcie adresu 15 - znaczy to, że nie może połączyć się z poduszką. Wydaje mi się, że samochód był bity, ponieważ zamek centralny zanotował "Opened Due to Crash Signal " - ten błąd z kolei oznacza, że podczas jazdy zadziałał czujnik zderzeniowy, który jak się zderzysz na czołowe otwiera zamki w drzwiach. Na końcu wydaje mi się, że coś jest też nie teges z Immobilizerem, bo nie może się połączyć. Spróbuj w przypadku poduszek i immobilizera połączyć się ponownie za pomocą jakiegoś innego VAGa. No to tyle....
pre_pl Opublikowano 5 Grudnia 2006 Opublikowano 5 Grudnia 2006 "Skipping Address 15-Airbags" - pominięcie adresu 15 - znaczy to, że nie może połączyć się z poduszką przeciez przy skanowaniu jest opcja do odznaczenia, żeby nie skanował airbagów... Akurat to żaden error według mnie...
andrzej710127 Opublikowano 6 Grudnia 2006 Autor Opublikowano 6 Grudnia 2006 Śliczne dzięki.trochę dziwne ,bo prawa strona była bita u Niemców ,ale potem jak ja go mam to już nie.Raz tylko rozłączyły mi sie poduszki pod fotelem/odkurzanie/fachowiec wykassował palące sie poduszki i nic wiecej nie było.Co do immobilajzera to w lutym jak były duże mrozy odpalał i gasł drugi raz trzeba było troche dłużej kręcić i trudniej odpalał.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się