Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Niższe zawieszenie a ustawienia.... ??


Smiszny

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Mam takie pytanie, ponieważ w najbliższym czasie planuję obniżyć zawieszenie w aucie i moje pytanie brzmi czy po takim zabiegu trzeba ustawiać geometrię kół?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z geometrią to nie poszalejesz, na zwrotnicach w B5 nie ma zadnej regulacji ;) jesli koncowki drazkow bedą wykręcane to zbieżność zrobić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Mam takie pytanie, ponieważ w najbliższym czasie planuję obniżyć zawieszenie w aucie i moje pytanie brzmi czy po takim zabiegu trzeba ustawiać geometrię kół?

tak jest......geometria do korekty

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tylko ze jak gwint juz byl u mnie na aucie to nie moglem wjechac na zadna stacje diag. zeby ustawili parametry:polew::polew::polew:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to na fachowców trzeba było trafić, ja jak ustawiałem to nawet przy wjeździe pomagali aby nie zahaczyć glebą :grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wszystko zalezy jakim sprzetem dysponują bo jak laserówką która od czujnika do czyjnika puszcza wiazke, to zapomnijcie o ustawieniu zbierznosći, na glebie laser nie przejdzie, trzeba by zderzak ściagnąć, trzeba poszukać kogoś kto ma konkretniejszy sprzet i wartosci są zczytywane w inny sposób niz laserem na osi:wink: mi robili starym ręcznym urządzeniem, zajeło im to sporo czasu ale ustawili, sprzet laserowy nei dał rady

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja u siebie jak posadziłem to zrobiłem laserowym sprzętem zbieznośc z przodu i katy i zbieżność z tyłu :) sa specjalne dostawki to tychurządzeń:)

Zbieznośc ustawiałem sam na stacji na ktorej pracuje :) i nie ma problemu :)oczywiście teraz jest na noramlnym bo zima ale idzie wiosna i drugie awieszenie juz czeka :):):)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Są właśnie specjalne przedłużacze, które nakłada się na uchwyty więc nawet, gdy mamy "glebę" to laserem ustawimy zbieżność :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wszystko zalezy od zaawansowania sprzetu do geometrii, u mnie mimo że dosc nowe nie ogarnia mojego auta u znajomego na warsztacie:whistling:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmm...ja tez mam na glebie dośc sporo, jak ostatnio wjechałem na stacje diagnostyczna to podczas wjechania na rolki walnalem czymś z przodu , ze aż podskoczyłem........co do ustawienia ...w Jeleniej górze jest koło 10 tego typu stacji a tylko w jednej sa w stanie mi ustawic zbierznośc ..a mianowicie w :"Mercedesie"

wjechałem na podłoge ...i podniesli mi auto na podnośniku całe i zbierznośc ustawił laserowo , ale montował na koła 4 skrzynki z kablami ...radze poszukac stacje która własnie takie cos posiada i nie trzeba bedzie rozbierac zderzaków itp rzeczy;P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zależy gdzie, na różnych stacjach wołają 50-150zł ;)

realnie to od 100 do 150

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...