Smiszny Opublikowano 28 Lutego 2013 Opublikowano 28 Lutego 2013 Witam Mam takie pytanie, ponieważ w najbliższym czasie planuję obniżyć zawieszenie w aucie i moje pytanie brzmi czy po takim zabiegu trzeba ustawiać geometrię kół?
miedzikos Opublikowano 28 Lutego 2013 Opublikowano 28 Lutego 2013 Naturalnie, powinno się ustawiać zbieżność przy zmianie zawieszenia.
zgredek27 Opublikowano 2 Marca 2013 Opublikowano 2 Marca 2013 Z geometrią to nie poszalejesz, na zwrotnicach w B5 nie ma zadnej regulacji jesli koncowki drazkow bedą wykręcane to zbieżność zrobić.
Smiszny Opublikowano 2 Marca 2013 Autor Opublikowano 2 Marca 2013 w quattro własnie chodzi o geometrię
Arturoo Opublikowano 2 Marca 2013 Opublikowano 2 Marca 2013 WitamMam takie pytanie, ponieważ w najbliższym czasie planuję obniżyć zawieszenie w aucie i moje pytanie brzmi czy po takim zabiegu trzeba ustawiać geometrię kół? tak jest......geometria do korekty
..::KoNik::.. Opublikowano 2 Marca 2013 Opublikowano 2 Marca 2013 każda zmiana ustawień fabrycznych wiąże się z ustawieniem geometrii
fafnasty Opublikowano 3 Marca 2013 Opublikowano 3 Marca 2013 tylko ze jak gwint juz byl u mnie na aucie to nie moglem wjechac na zadna stacje diag. zeby ustawili parametry:polew::polew:
miedzikos Opublikowano 3 Marca 2013 Opublikowano 3 Marca 2013 to na fachowców trzeba było trafić, ja jak ustawiałem to nawet przy wjeździe pomagali aby nie zahaczyć glebą
Kowi87 Opublikowano 3 Marca 2013 Opublikowano 3 Marca 2013 wszystko zalezy jakim sprzetem dysponują bo jak laserówką która od czujnika do czyjnika puszcza wiazke, to zapomnijcie o ustawieniu zbierznosći, na glebie laser nie przejdzie, trzeba by zderzak ściagnąć, trzeba poszukać kogoś kto ma konkretniejszy sprzet i wartosci są zczytywane w inny sposób niz laserem na osi:wink: mi robili starym ręcznym urządzeniem, zajeło im to sporo czasu ale ustawili, sprzet laserowy nei dał rady
JarusKK Opublikowano 4 Marca 2013 Opublikowano 4 Marca 2013 Ja u siebie jak posadziłem to zrobiłem laserowym sprzętem zbieznośc z przodu i katy i zbieżność z tyłu sa specjalne dostawki to tychurządzeń Zbieznośc ustawiałem sam na stacji na ktorej pracuje i nie ma problemu :)oczywiście teraz jest na noramlnym bo zima ale idzie wiosna i drugie awieszenie juz czeka :)
Lukasz0417 Opublikowano 21 Marca 2013 Opublikowano 21 Marca 2013 Są właśnie specjalne przedłużacze, które nakłada się na uchwyty więc nawet, gdy mamy "glebę" to laserem ustawimy zbieżność
kujawaPGN Opublikowano 22 Marca 2013 Opublikowano 22 Marca 2013 idzie laserowo ustawić na pewno, bo kolega mi również ustawiał ;]
Kowi87 Opublikowano 22 Marca 2013 Opublikowano 22 Marca 2013 wszystko zalezy od zaawansowania sprzetu do geometrii, u mnie mimo że dosc nowe nie ogarnia mojego auta u znajomego na warsztacie:whistling:
matyss___ Opublikowano 22 Marca 2013 Opublikowano 22 Marca 2013 hmm...ja tez mam na glebie dośc sporo, jak ostatnio wjechałem na stacje diagnostyczna to podczas wjechania na rolki walnalem czymś z przodu , ze aż podskoczyłem........co do ustawienia ...w Jeleniej górze jest koło 10 tego typu stacji a tylko w jednej sa w stanie mi ustawic zbierznośc ..a mianowicie w :"Mercedesie" wjechałem na podłoge ...i podniesli mi auto na podnośniku całe i zbierznośc ustawił laserowo , ale montował na koła 4 skrzynki z kablami ...radze poszukac stacje która własnie takie cos posiada i nie trzeba bedzie rozbierac zderzaków itp rzeczy;P
tomek20stencel5 Opublikowano 24 Marca 2013 Opublikowano 24 Marca 2013 Zależy gdzie, na różnych stacjach wołają 50-150zł
Arturoo Opublikowano 24 Marca 2013 Opublikowano 24 Marca 2013 Zależy gdzie, na różnych stacjach wołają 50-150zł realnie to od 100 do 150
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się