rafal9119 Opublikowano 7 Marca 2013 Opublikowano 7 Marca 2013 pasa nie ruszaj . a co do chłodnicy cieczy to spusc plyn i ja wyciagnij . wiecej bedziesz miał miejsca do manewrowania. a chłodnice od klimy odsun na bok .
feniks Opublikowano 7 Marca 2013 Opublikowano 7 Marca 2013 chyba zmienię ten rozrząd bo nie co ufać na słowo sprzedawcy żeby większych szkód nie narobić kolego a papier masz na tę zmianę, bo jak tylko na słowo a swoją drogą to i tak bym nie ufał sprzedawcy - tym bardziej przebieg malutki - znaczy allegrowy a pierścionki do roboty (przerabiałem u siebie kiedyś w golfie 1.6 ale przy 230tys.km - brał 1l/1000km, po remoncie na gazie zrobiłem 30tys. km i nawet grama nie brał)
gacek81 Opublikowano 18 Marca 2013 Opublikowano 18 Marca 2013 witam kolegow ja posiadam audi a4 1,6 ana 1999 po lifcie przebieg 174000 tys( o ile nie cofniety) i mam podobny problem tez puszcza dyma ale tylko na wolnych obrotach na postoju gdy ruszam a gdy jej depne nic mechanik powiedzial ze zaczniemy od uszczelniaczy zaworow wiec zobaczymy czy obejdzie sie bez zdejmowania glowicy prosilbym was o wasze opinie pozdrawiam
xXPiotrekXx19 Opublikowano 18 Marca 2013 Opublikowano 18 Marca 2013 kolego może być tak że uszczelnicze zaworowe wystarczą lecz jak mechanik będzie chciał robić te uszczelniacze normalną metodą czyli zdejmować głowice do tego to po co później robić drugi raz to samo chyba że zrobi to bez jej zdejmowania są na to sposoby lecz troszkę jest trudniej. zmierz jeszcze kompresje na cylindrach jaka jest
gacek81 Opublikowano 18 Marca 2013 Opublikowano 18 Marca 2013 tak bedzie to robil bez zdejmowania glowicy
xXPiotrekXx19 Opublikowano 18 Marca 2013 Opublikowano 18 Marca 2013 no to chociaż nie bedzie szkoda roboty jak się okaże że to nie to ale bądź dobrej myśli ja niestety nie miałem ciśnienia na jednym cylindrze i dlatego robiłem już tak żeby było dobrze
Kejsi Opublikowano 30 Marca 2013 Autor Opublikowano 30 Marca 2013 Odkopuje temat, ciśnienie na garach ~12 , uszczelniacze zmienione ale jak się rozgrzeje to nadal puszcza kopcia ale tylko tylko jak się rozgrzeje. Uszczelniacze zmieniałem z wujkiem. On mówi że to wina tego że zebrany olej w wydechu się wypala zrobiłem już koło 150 km. Stare uszczelniacze było mocno potraktowane czasem nie dało się ich ugiąć paznokciem wyglądały jak by były z plastiku. Co sądzicie o tym wypalaniu, bo dym leci szary. @może to przez odmę? Bo jak czytam w internecie to przychodzi mi taka myśl. Jak sprawa odmy wygląda w AHL i gdzie on dokładnie jest, to jest ta rurka od pokrywy zaworów do kolektora ssącego?
xXPiotrekXx19 Opublikowano 30 Marca 2013 Opublikowano 30 Marca 2013 wiesz to to raczej takie szukanie w ciemno mi sie wydaje że jak zrobisz z 1000 km i nie ubedzie oleju to znaczy że jest ok. u mnie po remoncie to odrazu po pierwszym odpaleniu auta to już był normalny dym z wydechu i zapach spalin a nie spalonego oleju i niebieskawego dymu
Kejsi Opublikowano 30 Marca 2013 Autor Opublikowano 30 Marca 2013 Tylko dym już nie jest niebieskawy tylko szary. Zobaczymy za tysiąc km jak to bd.
xXPiotrekXx19 Opublikowano 30 Marca 2013 Opublikowano 30 Marca 2013 no najlepiej zobaczysz czy bierze olej czy nie bo tak to też może być że jakieś resztki się z wydechu wypalają ale to będziesz wiedział jak zrobisz z 1000 i może nic nie weźmie oleju i wtedy będziesz pewny że już napewno go nie pali z powodu brania a po 1000 nawet z wydechu powinien już zniknąć
Paweł M. Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Opublikowano 2 Kwietnia 2013 To, że silnik bierze olej nie ma nic wspólnego z dużym przebiegiem. Czasem mamy do czynienia ze zjawiskiem tzw. "staje pierścień". Polega to na tym, że nie rozpręża sprężynka która znajduje się wewnątrz pierścienia. Tak się dzieje np. gdy mamy do czynienia z małymi przebiegami. Nie oszukujmy się, ale gdy silnik zaczyna brać olej na poziomie 1l/1000km, bez wątpienia czeka nas kapitalny remont głowicy. Panewki raczej w porządku.
Kejsi Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Generalka to może się w tysiącu wyrobie jak bd sam robił. Zrobiłem 100 km i ubyło mi 2mm oleju na bagnecie, ale zalane mam najgorsze dziadostwo i najtańsze Lotos City, zmieniam na castrola mageteca 15w40. Bd brał trochę mniej tak mi się wydaje.
Kejsi Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Motul 4000 Motion 15w40 tak? W sumie mogę spróbować cena ta sama, co o tym sądzą inne. A jeszcze chce żebyście byli świadomi że wiem o tym że zmiana oleju nie uchroni mnie od generalki, ale nie zaszkodzi sprawdzić.
xXPiotrekXx19 Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Opublikowano 2 Kwietnia 2013 wiesz pewnie zmiana oleju może coś pomóc ale nie musi ale to znowu dużo nie kosztuje. Ja robiłem u siebie remont i sam robiłem ze szfagrem to w tysiącu sie zmieściłem
bediks Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Generalka to może się w tysiącu wyrobie jak bd sam robił. Zrobiłem 100 km i ubyło mi 2mm oleju na bagnecie, ale zalane mam najgorsze dziadostwo i najtańsze Lotos City, zmieniam na castrola mageteca 15w40. Bd brał trochę mniej tak mi się wydaje. osz ty w dupe kopany :punish::punish::punish::punish::bag::bag::bag::bag::bag::bicz::bicz::bicz::bicz::whip2::whip2::whip2::whip2: ---------- Post dopisany at 19:28 ---------- Poprzedni post napisany at 19:26 ---------- mi jak wpieprzal olej na poziomie 0,5 litra na 1000 km a mialem zalany 10w40 castrola to zrobilem płukanke i zalalem motula x-cess 5w40 i branie oleju jak reka odjał
bediks Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Opublikowano 2 Kwietnia 2013 skoro ma robic remont glowicy to na hooj ma zalewac ponownie gównianym olejem??
Kejsi Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Generalka to może się w tysiącu wyrobie jak bd sam robił. Zrobiłem 100 km i ubyło mi 2mm oleju na bagnecie, ale zalane mam najgorsze dziadostwo i najtańsze Lotos City, zmieniam na castrola mageteca 15w40. Bd brał trochę mniej tak mi się wydaje. osz ty w dupe kopany :punish::punish::punish::punish::bag::bag::bag::bag::bag::bicz::bicz::bicz::bicz::whip2::whip2::whip2::whip2: Rozumiem że nie popierasz mineralnego do tego samochodu a może nie lubisz castrola xD A może dostaje lincz za tego lotosa? :naughty: Sam nie wiem, chętnie bym wlał 5w40 ale nie zdążę dolewać :doh:
kaka26 Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Mialem odlozone 2tysPLN na remont bral okolo 1l/1000km zalalem Motul-a 10w40 6100 bierze 0,3l/1000km W przyszlym roku bedzie remont ale wczesniej zaleje 5w40 i tak nie mam nic do stracenia.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się