maroo1991 0 Opublikowano 2 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2013 Witam, chciał bym zaczerpnąć info na temat dojazdówki w napędzie quattro, bo mam zestaw naprawczy, a chciał bym się dowiedzieć czy jak bym założył dojazdówke lub jakieś koło zapasowe o innym rozmiarze niż pozostałe 3 to co by się stało? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pioteros 20 Opublikowano 2 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2013 calu uklad abs moglby zaczac ci swirowac hamujac najszybiej krecace sie kola i bys mogl przegrzac tarcze, chyba ze minimalnie by sie roznila wielkoscia generalnie powinno byc pelnowymiarowe kolo zapasowe w Q Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maroo1991 0 Opublikowano 2 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2013 szlag trafi będę sie musiał rozpatrzeć za jakąś 17" s-line bo jak komplet to komplet, a na zime nie trzeba ;pp Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawlo 2004 2 Opublikowano 2 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2013 Powinno być pełno wymiarowe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
quadysz 3 Opublikowano 3 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2013 powinno byc pelnowymiarowe ale na dojazdowce nie powinno sie jechac wiecej niz 80km/h no i pewnie daleko tez sie tak nie jezdzi wiec uwazam ze wielkiej szkody nie zrobi. Ale najlepiej miec pelnowymiarowe, wiadomo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matyss___ 27 Opublikowano 3 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2013 podepne sie ...no dobra pełnowymiarowe czyli taka sama szerokośc felgi i opony i średnica ...a np szerokośc taka sama a średnica felgi rózna ale profil opony odpowiadajacy np 15stki i 65 profil a np 17 a 40profil ? czy wszystko takie same powinno byc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel1380 0 Opublikowano 3 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2013 tylko jak kupujesz nowe auto i zamawiasz dojazdowke majac quattro to pelnowymiarowki nie dostajesz..zawsze mnie to dziwiło..niby bieznik powinien byc nawet taki sam a jak dojazdowke ladujesz to roznica jest w srednicy w stosunku do oryginalnego kola na aucie.. zawsze mnie to ciekawilo czemu tak jest... Sam mam zestaw naprawczy niestety...i tez mysle o kupnie dojazdowki w koncu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maroo1991 0 Opublikowano 4 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2013 tylko jak kupujesz nowe auto i zamawiasz dojazdowke majac quattro to pelnowymiarowki nie dostajesz..zawsze mnie to dziwiło..niby bieznik powinien byc nawet taki sam a jak dojazdowke ladujesz to roznica jest w srednicy w stosunku do oryginalnego kola na aucie..zawsze mnie to ciekawilo czemu tak jest... Sam mam zestaw naprawczy niestety...i tez mysle o kupnie dojazdowki w koncu no własnie i tutaj możemy się zastanawiać teraz co zrobić ;p najlepiej było by się z tym pytaniem skierować do jakiegoś dobrego ASO Audi i zapytać, a jeśli można było by założyć dojazdówkę i przejechać tam naście km do jakiegoś warsztatu to było by ok... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pesik87 0 Opublikowano 4 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2013 ja u siebie jak przebilem opone w anglii 17 cali 225/45 to wracalem do polski na jednym zapasie 15 cali 195/65 i trzech 17/225/45 ponad 1300km.. i nic sie nie stalo.. zadnych dziwnych objawow.. ani w trakcie jazdy ani pozniej.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzes1150 15 Opublikowano 4 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2013 Zakłądasz dojazdówkę... ESP off i turlasz się tyle ile można na dojazdówce Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matyss___ 27 Opublikowano 4 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2013 trzeba miec "ESP OFF" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pioteros 20 Opublikowano 4 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2013 nie o esp tu chodzi tylko EDS Wystukane z Pegasusa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
valent 0 Opublikowano 4 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2013 calu uklad abs moglby zaczac ci swirowac hamujac najszybiej krecace sie kola i bys mogl przegrzac tarcze Chyba chodziło Ci o kontrolę trakcji a nie ABS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pioteros 20 Opublikowano 4 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2013 wszystkie poboczne układy oparte sa o czujniki absu, jak abs nie działa prawidłowo, to reszta też Wystukane z Pegasusa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel1380 0 Opublikowano 4 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2013 A myślałem że tu o torsena chodzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1477 Opublikowano 4 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2013 nic sie nie stanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel1380 0 Opublikowano 4 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2013 nic sie nie stanie a jak opony maja rozny bieznik to sie stac moze? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1477 Opublikowano 4 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2013 nic nie bedzie sie dziac, wszystko przerabiałem, zakłądalismy też każde inne koło zadnego przegrzania hamulców, cuda sie zaczęły na lodzie i śniegu tarcze były mocno gorące Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel1380 0 Opublikowano 4 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2013 ty o hamulcach ja o napędzie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1477 Opublikowano 4 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2013 niestety ma to nierozerwalny zwiazek o napęd sie nie martw, masz tam 3 mechanizmy róznicowe które potrafia o siebie zadbac gorzej z elektroniką, aby nie było problemu wystarczy odpiąc jedna wtyczkę od czujnika ABS i po sprawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się