Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wskaznik paliwa


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.Padł akumulator przy próbie zapalenia po podładowaniu i odpaleniu auta wskaznik poziomu paliwa pokazuje zero i swieci sie rezerwa..Spalony bezpiecznik?

Opublikowano

Dzisiaj własnie mam identyczny problem. Ktory bezpiecznik odpowiada za wskaznik paliwa? W instrukcji nie moge znaleźć

---------- Post dopisany at 23:07 ---------- Poprzedni post napisany at 16:02 ----------

Sprawdzilem wszystkie bezpieczniki i są w porządku.

Zrobilem auto-scan VAG-iem i nie wykryło bledow z tym zwiazanych.

Pierwszy raz mi padło aku przy probie odpalenia (auto stało kilka dni) i takie jaja teraz ze wskaznikiem paliwa. Lekko drgnie wskazowka (jest przed czerwoną kreską), na komputerze pokazuje 0km zasięgu, swieci sie rezerwa :shock3:

Opublikowano

mam ten sam problem, po padnieciu akumulatora pokazała się rezerwa i 0 km. Pojechalem na orlen zatankowałem do pełna i wskazówka podniosła się powyżej połowy po czym po chwili zaczęła wzrastać i km do przejechania również wzrastały co 10 lecz strasznie wolno zanim dobiło do pełna. Koledzy na forum radzili odłączyć na chwile akumulator lub wyciągnąć bezpiecznik nr 15- u mnie nic to nie dało. Wydaję mi się że jak wskazówka dojdzie do pełnego baku to już później pokazuje normalnie, Teraz po wypłacie zaleje full bo mam cos 200 km do przejechania i zobacze co sie wydarzy, Test licznika na vag też nic nie pokazał oraz nie było żadnego błedu.

Opublikowano

Czyli sprowac tankowanie do pełna?

Dzis chce zalać 20 litrow (w baku jest ok 10 litrow) co razem da 30 litrow.

Jesli to nic nie da to czekanie do wypłaty i lanie do pełna :P

Opublikowano

nie musisz lać do pełna. Jeśli pamiętasz ile miałeś przed odłączeniem akku, możesz jeździć :) Po kilkunastu/dziesięciu kilometrach stan wróci do normy

Opublikowano

Pomogło mi jednak wyjęcie i ponowne wpięcie bezpiecznika nr 15 :)

Taka prosta rzecz i jest już wszystko w porządku, wskaźnik paliwa działa poprawnie, po tankowaniu tez.

Opublikowano

Witam! Miałem też problem ze wskaźnikiem paliwa. Od pełnego baku do połowy nie było problemu, ale od połowy w dół już głupiał. Raz pokazywał zero a czasami spadł do rezerwy i powoli się podnosił. Postanowiłem wyciągnąć wskaźnik z baku. Nie było za łatwo ale udało się go wyciągnąć. Okazało się, że styki na płytce zostały powycierane i powyginały się blaszki które się po nich ślizgają. Wyprostowałem blaszki i podgiąłem żeby nie ślizgały się po powycieranej części. Na razie wskazuje dobrze. Ale zobaczymy po kilku dniach.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...