maczo1982 0 Opublikowano 2 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2013 Witam! Przepraszam jeśli jest już gdzieś opisany ten problem ale po prostu nie mogłem znależć. Chodzi o to że moja Audi A4 95r. jest zgazowana i od jakiegoś czasu ciężko ją odpalić tzn. kręci ale odpala dopiero za drugim czy trzecim razem po "chechłaniu". Oddałem do znajomego mechanika który przejrzał wszystko przeczysćił wtryski nawet wymienił całą listwę i ciągle to samo.Stwierdził że nie wie o co chodzi ale sugeruje że coś może być z pompką że się nie wyłącza, proszę o pomoc i sugestie.Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
killerwik 0 Opublikowano 2 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2013 A moze gdzies parownik puszcza gaz w podcisnienie i tez tak bedzie .... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek25 2 Opublikowano 3 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2013 sprawdz modul zaplonu mialem to u siebie . ciezko palil jak byl cieply.Dodam ze gaz tez w niej mialem w b5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maczo1982 0 Opublikowano 6 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2013 cenne uwagi postaram sie jak najszybciej to sprawdzic i dam znac Z góry dzięki ---------- Post dopisany 06-03-2013 at 09:32 ---------- Poprzedni post napisany 05-03-2013 at 23:09 ---------- Sorki koledzy ale jak sprawdzic ten parownik ---------- Post dopisany at 10:16 ---------- Poprzedni post napisany at 09:32 ---------- Musze stwierdzić że parownik nie puszcza gazu w podciśnienie co do modułu zapłonu jeszcze niewiem ale dodam ze ciężko pali jak jest zimny, jak ciepły trochę lepiej ale też bez rewelacji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wilku213 1 Opublikowano 6 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2013 Odkręć opaskę przewodu co idzie od parownika do kolektora i popsikaj najlepiej wodą z płynem, zobaczysz wtedy, czy przypadkiem parownik nie puszcza Ci gazu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daro125 0 Opublikowano 6 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2013 miałem to samo ... reduktor ci gaz puszcza zapewne ... u mnie po wymianie pali od strzała Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maczo1982 0 Opublikowano 8 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2013 kurde sprawdzałem metodą wody z płynem i niby nic może zamieścicie zdjęcie albo schemat co sprawdzić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek26 2 Opublikowano 8 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2013 Najpierw napisz czy masz sekwencje czy II generację. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maczo1982 0 Opublikowano 12 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2013 II generacje ---------- Post dopisany at 11:18 ---------- Poprzedni post napisany at 11:17 ---------- Lovato ---------- Post dopisany 12-03-2013 at 20:51 ---------- Poprzedni post napisany 09-03-2013 at 11:18 ---------- I co żadnych więcej podpowiedzi? A może to nie ma nic wspólnego z LPG? Jak myślicie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waskivw 3 Opublikowano 13 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2013 Zresetuj ECU PB bo się mapy rozjechały , wystarczy odpiąć aku na pół godziny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
killerwik 0 Opublikowano 13 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2013 A pali ciezko na PB czy na LPG z rana ?? probowales odpalac naa LPG odrazu ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kicker 0 Opublikowano 14 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2013 A pali ciezko na PB czy na LPG z rana ?? probowales odpalac naa LPG odrazu ?? Odpalasz zimny silnik na LPG? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
killerwik 0 Opublikowano 14 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2013 A co w tym dziwnego ???? jemu to bez roznicy , co mu bedzie niby ??? obrazi sie ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kicker 0 Opublikowano 14 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2013 A co w tym dziwnego ???? jemu to bez roznicy , co mu bedzie niby ??? obrazi sie ?? Tak ,zrobi focha jak są wszystkie nowe graty to "może" i bez różnicy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maczo1982 0 Opublikowano 14 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2013 Odpalam na benzynie i dzieje się tak zarówno jak jest zimny jak i ciepły, jeśli chodzi o bezpośrednie odpalanie na LPG nie próbowałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
killerwik 0 Opublikowano 14 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2013 to moze sprobuj i zobacz co sie bedzie dzialo, w niczym nie szkodzi sprobowac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maczo1982 0 Opublikowano 23 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2013 Ok dziś zobacze i dam znać ---------- Post dopisany at 19:59 ---------- Poprzedni post napisany at 15:27 ---------- Ok odpalałem na gazie to samo, odpiąłem akumulator to samo więc już niewiem może jakieś inne pomysły a swoją drogą dużo pali wydaje mi się w porównaniu do początków instalacji LPG ---------- Post dopisany 23-03-2013 at 22:52 ---------- Poprzedni post napisany 15-03-2013 at 19:59 ---------- Podbijam! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
loloA4 0 Opublikowano 25 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2013 cisnienie z listwy ci nie ucieka? sprawdzales zawor w swoim ADR ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maczo1982 0 Opublikowano 26 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2013 o kolego a mozesz cos obszerniej napisac jak to sprawdzic? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się