Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B7 BFB] Niepozorne 1.8T quattro


roman_tyk

Rekomendowane odpowiedzi

bwahahahaha a ty skąd się tu wziąłeś ?? z choinki się urwałęś ? :)

"silnik na dole dużo stracił"

"zawirowania spalin" bwahahaha

Jestes zbyt ograniczony żeby to zrozumieć...

ale dzisiaj smiech jest w cenie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panie nieograniczony, może podeprzesz swoją teorie jakimś konkretem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ograniczony to ty jesteś, idź zatem zarabiać pieniążki swoja głęboką wiedzą na temat zawirowań (na pewno jedno zawirowanie jest w twojej głowie), bo tu się tylko będą z ciebie śmiali

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Liczyłem, że pośmiejemy się pseudoteorii ale to zwykły troll z 1 postem na koncie. Trzeba to zgłosić do moderatora niech posprząta bałagan.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

usuniecie KATA daje +4-8ps w seryjnym 163ps 1.8T

Sprawdzone na hamowni :D

to logiczne, bo zwiekszył się przepływ, sdad przyrost,ale tylko w małym gornym zakresie,

załóż dobry sportowy kat... wtedy zhamuj autko.

a "pseudo komentatorami" się nie przejmuj.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za dużo się naczytales o układach wydechowych w silnikach wolnossących i siejesz zamet.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za dużo się naczytales o układach wydechowych w silnikach wolnossących i siejesz zamet.

Jeżeli uważasz, że silnik posiadający turbinę działa inaczej, to nie jest tak do końca,

Sonda lambdaa potrzebuje odpowiedniej temperatury oraz cisnienia pod kolektorowego, aby skutecznie mierzyć jakość spalin a tym samym by komputer dobrze dobierał miesznakę,

Turbina aby szybko i efektownie wstać musi mieć dobry ciąg spalin...a usuwając kat dodajemy jej dodatkowo opór w postaci cisnienia zwrotnego panującego w układzie wydechowym, zracji chłodniejszych spalin które maja wiekszą gęstość, Ciąg spalin nie powstanie odpowiednio szybko dopuki to cisnienie zwrotne będzie panowało.

To tyle fizyki... którą i tak macie w d****

Tymczasem każdy szanujacy się tuner wkłada sportowy kat, który zapewnia lepszy przepływ oraz optymalne cisnienie pomiedzy turbo a silnikiem i co najważniejsze temperaturę,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

haha koledze cos w glowie zawirowalo chyba :D no roman widze ze efekty sa po wizycie u grzesia bo jak dzwonilem do niego we wtroek to mowil ze bedziecie stroic i ladny wykresik jest:D to teraz co za wtryski zapodasz zeby byly wydajniejsze:) moje BFB wlasnie we w troek porzegnalo oryginalne sprzeglo jak bylem na wakacjach ale szybko sie uporalem tam z problemem i juz siedzi nowka i znow sie upala :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Narazie moczu jest wystarczajaco, sprzeglo trzyma ostatkiem sil.

Spalanko w trasie nawet nizej niz zwykle jakies 10-11LPG

Przejechane kolo 2tys km na setupie, wszystko gra i buczy :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podnioslem boost od 4.5tys, obecnie w dolocie do 30stopni, wiecej z tego seetupu juz sie nie ugra. Jedzie konkretnie, na razie zadowolon.

Ostatnio koledzy z a7 3.0biturbo, oraz 2.7bit sie zdziwili :banan:

Edytowane przez roman_tyk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Noo musze potwierdzić.. jak wsiadałem do A7 za 400tys zł nie sądziłem że przegramy rolke z 1.8t ;)

2.7t po sofcie tez bęcki..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

conti 5 na nowy sezon juz w garazu, czas szukac alufelgen

Dzis zalozylem bilstein b6 na przod:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

conti 5 na nowy sezon juz w garazu, czas szukac alufelgen

Dzis zalozylem bilstein b6 na przod:)

I jak nowe amory się sprawują ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...