FBI Opublikowano 19 Sierpnia 2015 Opublikowano 19 Sierpnia 2015 bwahahahaha a ty skąd się tu wziąłeś ?? z choinki się urwałęś ? "silnik na dole dużo stracił" "zawirowania spalin" bwahahaha Jestes zbyt ograniczony żeby to zrozumieć... ale dzisiaj smiech jest w cenie...
wampir Opublikowano 19 Sierpnia 2015 Opublikowano 19 Sierpnia 2015 Panie nieograniczony, może podeprzesz swoją teorie jakimś konkretem?
Imhotet Opublikowano 19 Sierpnia 2015 Opublikowano 19 Sierpnia 2015 ograniczony to ty jesteś, idź zatem zarabiać pieniążki swoja głęboką wiedzą na temat zawirowań (na pewno jedno zawirowanie jest w twojej głowie), bo tu się tylko będą z ciebie śmiali
wampir Opublikowano 19 Sierpnia 2015 Opublikowano 19 Sierpnia 2015 Liczyłem, że pośmiejemy się pseudoteorii ale to zwykły troll z 1 postem na koncie. Trzeba to zgłosić do moderatora niech posprząta bałagan.
FBI Opublikowano 19 Sierpnia 2015 Opublikowano 19 Sierpnia 2015 usuniecie KATA daje +4-8ps w seryjnym 163ps 1.8T Sprawdzone na hamowni to logiczne, bo zwiekszył się przepływ, sdad przyrost,ale tylko w małym gornym zakresie, załóż dobry sportowy kat... wtedy zhamuj autko. a "pseudo komentatorami" się nie przejmuj.
wampir Opublikowano 19 Sierpnia 2015 Opublikowano 19 Sierpnia 2015 Za dużo się naczytales o układach wydechowych w silnikach wolnossących i siejesz zamet.
FBI Opublikowano 20 Sierpnia 2015 Opublikowano 20 Sierpnia 2015 Za dużo się naczytales o układach wydechowych w silnikach wolnossących i siejesz zamet. Jeżeli uważasz, że silnik posiadający turbinę działa inaczej, to nie jest tak do końca, Sonda lambdaa potrzebuje odpowiedniej temperatury oraz cisnienia pod kolektorowego, aby skutecznie mierzyć jakość spalin a tym samym by komputer dobrze dobierał miesznakę, Turbina aby szybko i efektownie wstać musi mieć dobry ciąg spalin...a usuwając kat dodajemy jej dodatkowo opór w postaci cisnienia zwrotnego panującego w układzie wydechowym, zracji chłodniejszych spalin które maja wiekszą gęstość, Ciąg spalin nie powstanie odpowiednio szybko dopuki to cisnienie zwrotne będzie panowało. To tyle fizyki... którą i tak macie w d**** Tymczasem każdy szanujacy się tuner wkłada sportowy kat, który zapewnia lepszy przepływ oraz optymalne cisnienie pomiedzy turbo a silnikiem i co najważniejsze temperaturę,
tomekb7 Opublikowano 20 Sierpnia 2015 Opublikowano 20 Sierpnia 2015 haha koledze cos w glowie zawirowalo chyba no roman widze ze efekty sa po wizycie u grzesia bo jak dzwonilem do niego we wtroek to mowil ze bedziecie stroic i ladny wykresik jest:D to teraz co za wtryski zapodasz zeby byly wydajniejsze:) moje BFB wlasnie we w troek porzegnalo oryginalne sprzeglo jak bylem na wakacjach ale szybko sie uporalem tam z problemem i juz siedzi nowka i znow sie upala
roman_tyk Opublikowano 8 Września 2015 Autor Opublikowano 8 Września 2015 Narazie moczu jest wystarczajaco, sprzeglo trzyma ostatkiem sil. Spalanko w trasie nawet nizej niz zwykle jakies 10-11LPG Przejechane kolo 2tys km na setupie, wszystko gra i buczy
roman_tyk Opublikowano 24 Października 2015 Autor Opublikowano 24 Października 2015 (edytowane) podnioslem boost od 4.5tys, obecnie w dolocie do 30stopni, wiecej z tego seetupu juz sie nie ugra. Jedzie konkretnie, na razie zadowolon. Ostatnio koledzy z a7 3.0biturbo, oraz 2.7bit sie zdziwili Edytowane 24 Października 2015 przez roman_tyk
Imhotet Opublikowano 25 Października 2015 Opublikowano 25 Października 2015 Noo musze potwierdzić.. jak wsiadałem do A7 za 400tys zł nie sądziłem że przegramy rolke z 1.8t 2.7t po sofcie tez bęcki..
wampir Opublikowano 25 Października 2015 Opublikowano 25 Października 2015 Bo właściciele 2.7BT i 3.0TDI też musza pojechać do Gregora10 na soft i wtedy powtórzcie wyścig
roman_tyk Opublikowano 25 Października 2015 Autor Opublikowano 25 Października 2015 2.7bit bylo po dobrym sofcie na 300ps, a7 mialo sportowy wydech i 320ps
roman_tyk Opublikowano 8 Listopada 2015 Autor Opublikowano 8 Listopada 2015 Kiedy sprzedajesz? Na razie wpakowalem 19 000zl wiec moze jeszcze troche
_Bartek_ Opublikowano 8 Listopada 2015 Opublikowano 8 Listopada 2015 Skoro aż tyle władowałeś to niech stracę. Daję 25 koła
roman_tyk Opublikowano 21 Listopada 2015 Autor Opublikowano 21 Listopada 2015 conti 5 na nowy sezon juz w garazu, czas szukac alufelgen Dzis zalozylem bilstein b6 na przod:)
marcinch001 Opublikowano 22 Listopada 2015 Opublikowano 22 Listopada 2015 conti 5 na nowy sezon juz w garazu, czas szukac alufelgen Dzis zalozylem bilstein b6 na przod:) I jak nowe amory się sprawują ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się