rusektdi Opublikowano 3 Marca 2013 Opublikowano 3 Marca 2013 Po przejechaniu większej kałuży auto ustało. Odpapilem jeszcze raz i już się nie udało ruszyć z biegu jakby brakowało mocy. Brak reakcji większej na pedał gazu - po chwili czasem wskoczy na obroty. Auto strasznie dymiło nawet na wolnych obrotach na siwo przez cały czas ? Co tu począć ? I jakie ewetualne koszta naprawy
fafnasty Opublikowano 3 Marca 2013 Opublikowano 3 Marca 2013 sprawdz szczelnosc dolotu powietrza moze zassalo wode do filtra i filtr mokry nie puszcza powietrza. zobacz czy jest suchy:kwasny:
szwarcu1 Opublikowano 3 Marca 2013 Opublikowano 3 Marca 2013 No to masz przynajmniej część odpowiedzi. Wymiana filtra na dzień dobry.
rusektdi Opublikowano 3 Marca 2013 Autor Opublikowano 3 Marca 2013 Tak z tym że czy sam filtr powietrza cos tu zmieni ?
andrzej22 Opublikowano 3 Marca 2013 Opublikowano 3 Marca 2013 Tak z tym że czy sam filtr powietrza cos tu zmieni ? Zadajesz pytanie i ktoś Ci mądrze odpowiada byś wymienił mokry filtr to zrób to i odpalaj skąd ma ktoś wiedzieć czy wyeliminuje to Twój problem. Najpierw filtr a jak to nie pomoże to wtedy pytaj dalej. Może szok termiczny silnik - zimna woda coś zniszczył.
rusektdi Opublikowano 3 Marca 2013 Autor Opublikowano 3 Marca 2013 Dobra wszystko gra ale nie chce pisac 100 razy. jesli filtr nic nie da co dalej ?
andrzej22 Opublikowano 3 Marca 2013 Opublikowano 3 Marca 2013 Nic w zasadzie nie powinno sie stać po przejechaniu po wodzie ewentualnie alternator zalewa a jak oblukałeś i masz mokry filtr to na 99% jest przyczyna.
rusektdi Opublikowano 3 Marca 2013 Autor Opublikowano 3 Marca 2013 Ten filt ma spora powierzchnie na mokre bylo tylko 2-3 cm dołu ? czy to moze powodac takie zmiany ? silnik zapala bardzo ciezko, jak zapali i doda sie gazu to zaraz zgasnie ? nie wchodzi na obroty ?
steryd81 Opublikowano 3 Marca 2013 Opublikowano 3 Marca 2013 Ale ciężki człowiek wymień ten filtr k**wa mać
andrzej22 Opublikowano 3 Marca 2013 Opublikowano 3 Marca 2013 Ten filt ma spora powierzchnie na mokre bylo tylko 2-3 cm dołu ? czy to moze powodac takie zmiany ? silnik zapala bardzo ciezko, jak zapali i doda sie gazu to zaraz zgasnie ? nie wchodzi na obroty ? Po co to odpalasz z mokrym filtrem ??? wez go wyrzuc i odpal bez filtra na chwile nic sie nie stanie a Ty zaspokoisz już dziś swoją ciekawośc i będziesz spokojnie spał, czego Ci życzę.
rusektdi Opublikowano 3 Marca 2013 Autor Opublikowano 3 Marca 2013 Andrzej, podpytuje bo auto stoi juz kilka dni u mechanika. Prognoza padła na to ze woda dostala sie do silnika i sie nie skompresowała i ze niby cos tam z zaworami. filtr widzialem jak wyjmowali i byl na dole mokry 2-3 cm. ---------- Post dopisany at 15:39 ---------- Poprzedni post napisany at 15:31 ---------- Jutro podjade i zmienimy ten filterek. Cena naprawy tego byla powiedziana do 3k ? Realne to ?
fafnasty Opublikowano 3 Marca 2013 Opublikowano 3 Marca 2013 jak na nowym lub bez filtra bedzie dalej sie tak dzaic najlepiej podepnij vaga:decayed: sprawdz tez szczelnosc skrzyki z ecu i przekaznikami prawa strona pod podszybiem odkrec pokrywe i oblubaj terz czesto woda sie tam gromadzi
rusektdi Opublikowano 3 Marca 2013 Autor Opublikowano 3 Marca 2013 Jutro ten filterek bedzie sprawdzony. Vaga podpieli pokasowali bledy i szczelnosc byla niby sprawdzana (bylo sucho)
andrzej22 Opublikowano 3 Marca 2013 Opublikowano 3 Marca 2013 Andrzej, podpytuje bo auto stoi juz kilka dni u mechanika. Prognoza padła na to ze woda dostala sie do silnika i sie nie skompresowała i ze niby cos tam z zaworami.filtr widzialem jak wyjmowali i byl na dole mokry 2-3 cm. ---------- Post dopisany at 15:39 ---------- Poprzedni post napisany at 15:31 ---------- Jutro podjade i zmienimy ten filterek. Cena naprawy tego byla powiedziana do 3k ? Realne to ? Nie lepiej było samemu bez filtra odpalić myslisz, że mechanik to inaczej zrobi ? 3 k tzn 3 tysiące ??? Miałem kiedyś taki przypadek w rodzinie, zaświeciła kontrolka oleju to do mechanika diagnoza remont ale przez noc zrobi jak auto bardzo potrzebne ale kolega mówi dzieki zabieramy bolida i drugi mechanik wymienił czujnik bez remontu sie obeszło i tysiączki zostały w kieszeni...
rusektdi Opublikowano 3 Marca 2013 Autor Opublikowano 3 Marca 2013 Nom dlatego tak dopytuje o wszystko. Bo nie wszystko wszyscy wiedza
andrzej22 Opublikowano 3 Marca 2013 Opublikowano 3 Marca 2013 Może jestem małej wiary ale nie wierze, że woda zalała silnik po przejechaniu kałuży, gdyby tak było to szczególnie teraz przy roztopach połowa bryczek by remontu wymagała. Mokry filtr nie przepuszcza powietrza to jak ma motor gadać ?
rusektdi Opublikowano 3 Marca 2013 Autor Opublikowano 3 Marca 2013 Dobra jutro to sie sprawdzi. A jak nie dalej bede pisac
andrzej22 Opublikowano 3 Marca 2013 Opublikowano 3 Marca 2013 Bądz dobrej myśli. Jeżdżę autami po kałużach czasem jakaś para wyjdzie jak motor gorący ale przez 20 lat nic mi nie zalało.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się