Hesik Opublikowano 5 Marca 2013 Opublikowano 5 Marca 2013 Panowie poratujcie pomoca bo ze mnie zaden elektromechanik a moze ktos bedzie wiedzial co jest grane, Coś rozładowywuje mi aku, aku nowy naladowany po okolo tygodniu-dwoch stania auta calkiem pada. Sprawdzilem przy podlaczonym mierniku pod akumulator wszystkie bezpieczniki i przy jednym jest dziwna roznica. Bezpiecznik od oswietlenia bagaznika i centralnego zamka, gdy jest włozony miernik pokazuje 12,5V, gdy go wyjmuje napiecie dziwnym sposobem spada do 12,4V Co moze byc nie tak, lub gdzie jeszcze szukac przyczyny rozladowywania aku?
wilku213 Opublikowano 5 Marca 2013 Opublikowano 5 Marca 2013 Proponuje zrobić tak. Ściągasz + z akumulatora i między ten + a klemę wpinasz się miernikiem. Wtedy powinieneś mieć jakiś pobór, tak jak mówisz. I przy wpiętym mierniku, prosisz drugą osobę by po kolei wyciągała bezpieczniki. Jeśli pobór zniknie, tzn, że odpowiada za to dany bezpiecznik i tam trzeba szukać problemu.
Hesik Opublikowano 5 Marca 2013 Autor Opublikowano 5 Marca 2013 a miernik ustawic w jakiej pozycji pomiaru V czy A? to taki multifunkcyjny miernik i ma cala mase ustawien?
cyzyk123 Opublikowano 5 Marca 2013 Opublikowano 5 Marca 2013 Na ampery a właściwie na mA tylko podczas mierzenia wyciąg kluczyki ze stacyjki, wtedy pomiar będzie wiarygodny. Wysłane z mojego ASUS Transformer Pad TF300T
wilku213 Opublikowano 6 Marca 2013 Opublikowano 6 Marca 2013 I wyłączyć światło w środku, bo drzwi będą otwarte (bo z zamkniętymi bezpieczników nie dasz rady wyciagać) i podsufitka będzie się świecić
BigMonster Opublikowano 6 Marca 2013 Opublikowano 6 Marca 2013 Z tym mierzeniem to jeszcze jedno jest. Zaraz po podpieciu napiecia komputer potrzebuje ok minuty na "uspienie". Przynajmniej tak bylo w moich poprzednich Vectrach bo tez szukalem czemu mi aku pada. Wiec wpinasz miernik ustawioy na mA miedzy slupek aku a kleme i czekasz troche az sie wskazania ustabilizuja. Co do roznego napiecia na roznych bezpiecznikach to nic nie znaczy bo to zalezy od oporu poszczegolnych obwodow. Jeden bezpiecznik moze miec bezposrednie polaczenie z aku, a drugi 6 m kabla i 3 przekazniki... Tak na prawde to ciagnac ci moze tylko to co dziala bez kluczyka bo stacyjka odcina reszte czyli np swiatla wewnatrz kabiny. U mnie przez weekend aku padal od uwaga: wyswietlacza radia sony, i to w stand by gdzie sie tylko godzina wyswietlala. Ale akumulator tez mial juz swoje lata. No i tez miej na uwadze ze taki bierny pobor nigdy nie zejdzie do zera, troszke musi ciagnac podtrzymanie komputera i zegara, czuwanie alarmu itp.
Magicbattle Opublikowano 6 Marca 2013 Opublikowano 6 Marca 2013 wyciagnij kluczyli zamknij zamek drzwi palcem albo śrubokretem zeby drzwi zostaly otwarte i zmknij centralnym cara. i teraz sprawdzaj po kolei bezpieczniki. moze byc tak ze nie znajdziesz tego bezpiecznika wtedy odlacz kable i wtyczke od altka moze regulator padl i bierze prada jesli dalej to samo to odlacz wtyczke pompy abs jesli to nie pomoze odlacz pompke centralnego
BigMonster Opublikowano 6 Marca 2013 Opublikowano 6 Marca 2013 wyciagnij kluczyli zamknij zamek drzwi palcem albo śrubokretem zeby drzwi zostaly otwarte i zmknij centralnym cara. i teraz sprawdzaj po kolei bezpieczniki. Albo niech zwyczajnie pozamyka auto tylko z otwarta szyba zeby sie mogl dostac do bezpiecznikow.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się