juby_p Opublikowano 26 Czerwca 2013 Opublikowano 26 Czerwca 2013 bo to było 400Nm przez chwilkę w overboost i tu niema się czym chwalić
NAFAL Opublikowano 30 Czerwca 2013 Opublikowano 30 Czerwca 2013 sorki ze tak długo ale juz jest:wink: ---------- Post dopisany at 21:01 ---------- Poprzedni post napisany at 20:58 ---------- a to wykresik sory za slaba jakosc ale na razie tylko taki sprzet posiadam
juby_p Opublikowano 2 Lipca 2013 Opublikowano 2 Lipca 2013 no tak niezły chwilowy wynik, jak by to nie był wykres R-performence to jakie były by komentarze?
kris-krzysztof Opublikowano 3 Lipca 2013 Opublikowano 3 Lipca 2013 a co ma to do tego R-performance? Fakt że mały ic przy przegonieniu puchnie nie zawsze się jeździ z butem w podłodze a do zawstydzenia innej a4 po grubszych modach wystarczy. (cena/przyrost)
NAFAL Opublikowano 4 Lipca 2013 Opublikowano 4 Lipca 2013 Temperatura chyba koło 15 stopni na plusie sprawdze dokladna to napisze
juby_p Opublikowano 4 Lipca 2013 Opublikowano 4 Lipca 2013 a nie możesz zamieścić wykresu tak żeby był czytelny?
NAFAL Opublikowano 5 Lipca 2013 Opublikowano 5 Lipca 2013 Widzę kolego ze ciężko ci przyswoić ze moja tyle wydmuchała u Witka a nie twoja ale cóż tak bywa wstawię wyraźne żebyś mógł się napatrzeć
KmK Opublikowano 5 Lipca 2013 Opublikowano 5 Lipca 2013 Może zamiast się napinać na dane liczbowe niech któryś z Was pomierzy jak po tych modach przyspieszają auta, tylko w wyższych zakresach prędkości. Ciekawy jestem, bo ostatnio miałem przez 3 dni b8 2.0tdi 136ps i powiem, że przy okazji chciałem sprawdzić 100-200. Wynik 41s:facepalm: Reasumując program to konieczność, a nie widzimisie, bo inaczej ciężko cokolwiek wyprzedzić jadąc powyżej 100. Autem jechałem tylko ja, aż strach pomyśleć jak to gna, gdy wsiądą 4 osoby i zapakują się na wakacje..
sagon Opublikowano 6 Lipca 2013 Opublikowano 6 Lipca 2013 no tak niezły chwilowy wynik, jak by to nie był wykres R-performence to jakie były by komentarze? Że taki wynik jest nieosiągalny na turbinie,która ledwo 1.5 bara dmucha...,ale nie u Witka,kolejna zdrowiutka sztuka.Zastanawiam się,jakiż tam musiał być ten ob,że na 400 nadmuchał i jaki tuner tak stroi turbo,że to łapie takie ob:grin:.Żeby nadmuchać na 400 niuta trzeba mieć co najmniej 1749vb,...ale nie u Witka. Wrzuć logi 011,bo aż mi się wierzyć nie chce.Taki avf z brd i ob 1.9 bara na al-kach nadmuchał niewiele ponad 410 niuta. Jak wszystko ogarnę to choćby ha na ha stał gonię na tę hamownię,będzie kolejny rekord.
Piotrek98igo Opublikowano 7 Lipca 2013 Opublikowano 7 Lipca 2013 Mialem kiedys na brd 410nm na 1,5bara wiec twoje teorie sa slabe.Nie w zime tylko w czerwcu.
MAGIC87 Opublikowano 7 Lipca 2013 Opublikowano 7 Lipca 2013 Mialem kiedys na brd 410nm na 1,5bara wiec twoje teorie sa slabe.Nie w zime tylko w czerwcu. na pompkach BQ:wink: i seryjnym map sensorze z AJM
sagon Opublikowano 7 Lipca 2013 Opublikowano 7 Lipca 2013 Mialem kiedys na brd 410nm na 1,5bara wiec twoje teorie sa slabe.Nie w zime tylko w czerwcu. Poczytaj sobie o nie tyle ciśnieniach doładowania,co o masach powietrza wytwarzanych przez dane turbiny przy danym ciśnieniu i wpływie tychże mas,na wartości mocy i momentu,po czym neguj moje wypociny. Porównaj sobie wynik przy ciśnieniu 1.5 bara z brd,po czym z gtb 17,to może zatrybisz na czym polega różnica między jedną,a drugą turbiną. Nadal nie daję wiary w taki wynik na takiej turbinie,które ledwo z wielkim bólem na 380 niuta dmuchają.
Piotrek98igo Opublikowano 7 Lipca 2013 Opublikowano 7 Lipca 2013 wiem o co chodzi ,a moja wypowiedz tyczy sie "Taki avf z brd i ob 1.9 bara na al-kach nadmuchał niewiele ponad 410 niuta" btw z reszta kiedys nijaki "evo" robil z ajm seryjnego 400nm
sagon Opublikowano 11 Lipca 2013 Opublikowano 11 Lipca 2013 btw z reszta kiedys nijaki "evo" robil z ajm seryjnego 400nm Na tym swoim dynomecie:polew:. Twoja wypowiedź tyczyła się brd na 1.5 bara,które nadmuchało na 410 niuta.Swoją drogą wysokie to ob jak na 1.5 bara zadanego,ale 400tu na 1.7 nie zrobisz.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się