Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Co ile wymiana rozrządu w A4 B6 2.0 ALT?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Dzięki za porady :) czy te wyżej wymienione oleje mają jakiś wpływ na działanie instalacji gazowej bo przymierzam się też do montażu...

na czym jeszcze skupić się przy przeglądzie przy tym przebiegu?

Opublikowano

Wg mojej wiedzy olej nie ma wpływu na instalacje LPG, ogólnie na oleju nie oszczędzaj i zalewaj zawsze jednym z tych które są polecane na forum. Osobiście mam zalany olej Motul zaraz po kupnie auta czyli jakies 1,500km temu i śmigam aż miło i prawie darmo na LPG:whistling:

Opublikowano

Co do pompy wody Ruville to opinia mojego znajomego ze sklepu z częsciami samochodowymi jest taka że ostatnio maja dużo zwrotów ponieważ po kilku tysiącach km zaczynają przeciekać i raczej nie polecają w/w pomp.

Opublikowano

Ruville to nie żaden pakowacz :wink: zagłębić się, ewentualnie jechać odwiedzić fabrykę i przekonać się.

Co do reklamacji na ilość sprzedanych bym powiedział że jest to raczej ułamek jakiś, a to że ktoś nie poleca to dlatego bo może polac swoje to na czym ma marżę ok.

Opublikowano

Byłem i widziałem, ale każdy ma swoją rację. Nie muszę Cię przekonywać i tłumaczyć.

Opublikowano

Witka

Wymieniam rozrząd w 2.0ALT i mam problem. poprzedni zestaw był z tłumikiem drgań i też go zakładałem. Ten nowy jest bez i ma inny napinacz.

Tylko nie bardzo wiem gdzie ma oprzec się jego ramie. Pasuje w brok ale czy tam powinno być? Robił ktoś ostatnio rozrząd w tym silniku?

Opublikowano

ja robiłem i tłumika drgań tam chyba nie było. jest tylko napinacz z taką blokadą(kluczykiem którą się ściąga po założeniu paska) ten napinacz ma małą rolkę po której chodzi pasek. Napinacz z kolei napina większą rolkę napinającą poprzez jakiś taki mechanizm z blaszany. uważaj żeby dobrze ustawić wtępnie rolkę napinającą i dopiero odblokować napinacz.

Opublikowano
ja robiłem i tłumika drgań tam chyba nie było. jest tylko napinacz z taką blokadą(kluczykiem którą się ściąga po założeniu paska) ten napinacz ma małą rolkę po której chodzi pasek. Napinacz z kolei napina większą rolkę napinającą poprzez jakiś taki mechanizm z blaszany. uważaj żeby dobrze ustawić wtępnie rolkę napinającą i dopiero odblokować napinacz.

Ten napinacz to własnie tłumik drgań. Jego tłok styka się z rolką. W wersji rozrządu jaki mam nie ma tłumika i jest inny napinacz i to nie pomyłka bo wszystkie hurtownie mają tylko taki wariant. I nie wiem na czym ma się oprzeć właśnie ramię napinacza:kwasny:

Opublikowano

Nie kłócę się ale jest to chyba napinacz-bo jak już wyjdzie to wepnąć go można tylko w imadle(tak ciężko)myślałen że to koryguje wydłużanie się paska.. A ramię napinacza(tłoczek) z tego co pamiętam opiera się o taką blachę na której osadzona jest rolka napinająca pasek(ta duża) w środku rolki jest miejsce na imbus którym wstępnie ustalamy luz pomiędzy tłoczkiem napinacza(tłoczek wciśnięty włożona blokada) a właśnie tą blaszką(z tego co pamiętam MAX 4 albo 6 mm) popychającą rolkę napinającą, i dokręcamy chyba klucz 13 śruba M8.

Nie wiem co masz u siebie, wrzuć fotę jak możesz.

Opublikowano

Dałeś radę go wepchnąc spowrotem? Jeśli tak to ja ten swój zostawiam bo chodzi idealnie. Czyli tylko napinacz mechaniczny muszę namierzyć:whistling:

Opublikowano

jeśli masz blokadę to sprawdź czy działa zablokuj i powinien być ok Ale jeśli twój da się lekko wcisnąć to jest raczej do wyrzucenia. Ja zaraz po zmianie rozrządu u mechanika musiałem go rozpiąć(już sam) i myślałem że jest zepsuty bo się nie da wcisnąć:decayed: kupiłem nowy a to tak działa że wychodzi sam a wciskać to w imadle i powoli trzeba.

Opublikowano
jeśli masz blokadę to sprawdź czy działa zablokuj i powinien być ok Ale jeśli twój da się lekko wcisnąć to jest raczej do wyrzucenia. Ja zaraz po zmianie rozrządu u mechanika musiałem go rozpiąć(już sam) i myślałem że jest zepsuty bo się nie da wcisnąć:decayed: kupiłem nowy a to tak działa że wychodzi sam a wciskać to w imadle i powoli trzeba.

Nie no własnie jest sprawny bo nie chce sie wcisnąć:wink: Więc jutro zamontuje go z powrotem yulko musze dokupic odpowiedni napinacz

Opublikowano

Jakiś czas temu też zmieniałem rozrząd w ALT części kupiłem u kolegi z forum TOM77 polecam,komplet był z tłumikiem drgań czyli taki jak fabryczny, siłownik zdemontowanego tłumika nie dał się wcisnąć ręką wszystkie zdemontowane części miały oznaczenia AUDI VW czyli były fabryczne przebieg 148000tyś/km.

Opublikowano

A jaki koszt zakupu tego kolegi był?

Opublikowano

Dokładnie nie pamiętam,kupowałem kompletny rozrząd pompę wody i uszczelkę pod górną osłonę zaworów zapłaciłem coś ok 600zł.

W dziale Sprzedam jest jego ogłoszenie i kontakt.

Opublikowano

Okej dzięki.A robocizne robiłeś sam czy warsztat jakiś? Jakie ceny mają? Bo chyba niedługo będę zmieniał...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...