matwes1011 Opublikowano 14 Listopada 2013 Opublikowano 14 Listopada 2013 Dzięki za porady czy te wyżej wymienione oleje mają jakiś wpływ na działanie instalacji gazowej bo przymierzam się też do montażu... na czym jeszcze skupić się przy przeglądzie przy tym przebiegu?
gregor2208 Opublikowano 27 Listopada 2013 Opublikowano 27 Listopada 2013 Wg mojej wiedzy olej nie ma wpływu na instalacje LPG, ogólnie na oleju nie oszczędzaj i zalewaj zawsze jednym z tych które są polecane na forum. Osobiście mam zalany olej Motul zaraz po kupnie auta czyli jakies 1,500km temu i śmigam aż miło i prawie darmo na LPG:whistling:
lukassteryd Opublikowano 28 Listopada 2013 Opublikowano 28 Listopada 2013 Ruville to tylko pakowacz.Trzeba zaglądać do pudełek. Może być ina ale też gorsze części.Ja mam komplet z iny i jest porządku.
gregor2208 Opublikowano 28 Listopada 2013 Opublikowano 28 Listopada 2013 Co do pompy wody Ruville to opinia mojego znajomego ze sklepu z częsciami samochodowymi jest taka że ostatnio maja dużo zwrotów ponieważ po kilku tysiącach km zaczynają przeciekać i raczej nie polecają w/w pomp.
powaguspisz Opublikowano 2 Grudnia 2013 Opublikowano 2 Grudnia 2013 Ruville to nie żaden pakowacz zagłębić się, ewentualnie jechać odwiedzić fabrykę i przekonać się. Co do reklamacji na ilość sprzedanych bym powiedział że jest to raczej ułamek jakiś, a to że ktoś nie poleca to dlatego bo może polac swoje to na czym ma marżę ok.
lukassteryd Opublikowano 3 Grudnia 2013 Opublikowano 3 Grudnia 2013 Widze że ty byłeś poszukaj sobie informacji lepszych. Kupujesz w pudełkach Ruville a tam graty z Dayco, ina , skf. Ruville to hurtownik.
powaguspisz Opublikowano 4 Grudnia 2013 Opublikowano 4 Grudnia 2013 Byłem i widziałem, ale każdy ma swoją rację. Nie muszę Cię przekonywać i tłumaczyć.
lukassteryd Opublikowano 4 Grudnia 2013 Opublikowano 4 Grudnia 2013 Ale przyznaj chociaż racje że sami nie produkują wszystkich części które potem sprzedają w swoich pudełkach Pozdrawiam.
Wandej Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Witka Wymieniam rozrząd w 2.0ALT i mam problem. poprzedni zestaw był z tłumikiem drgań i też go zakładałem. Ten nowy jest bez i ma inny napinacz. Tylko nie bardzo wiem gdzie ma oprzec się jego ramie. Pasuje w brok ale czy tam powinno być? Robił ktoś ostatnio rozrząd w tym silniku?
_ToMo_ Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Opublikowano 9 Kwietnia 2014 ja robiłem i tłumika drgań tam chyba nie było. jest tylko napinacz z taką blokadą(kluczykiem którą się ściąga po założeniu paska) ten napinacz ma małą rolkę po której chodzi pasek. Napinacz z kolei napina większą rolkę napinającą poprzez jakiś taki mechanizm z blaszany. uważaj żeby dobrze ustawić wtępnie rolkę napinającą i dopiero odblokować napinacz.
Wandej Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Opublikowano 9 Kwietnia 2014 ja robiłem i tłumika drgań tam chyba nie było. jest tylko napinacz z taką blokadą(kluczykiem którą się ściąga po założeniu paska) ten napinacz ma małą rolkę po której chodzi pasek. Napinacz z kolei napina większą rolkę napinającą poprzez jakiś taki mechanizm z blaszany. uważaj żeby dobrze ustawić wtępnie rolkę napinającą i dopiero odblokować napinacz. Ten napinacz to własnie tłumik drgań. Jego tłok styka się z rolką. W wersji rozrządu jaki mam nie ma tłumika i jest inny napinacz i to nie pomyłka bo wszystkie hurtownie mają tylko taki wariant. I nie wiem na czym ma się oprzeć właśnie ramię napinacza:kwasny:
_ToMo_ Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Nie kłócę się ale jest to chyba napinacz-bo jak już wyjdzie to wepnąć go można tylko w imadle(tak ciężko)myślałen że to koryguje wydłużanie się paska.. A ramię napinacza(tłoczek) z tego co pamiętam opiera się o taką blachę na której osadzona jest rolka napinająca pasek(ta duża) w środku rolki jest miejsce na imbus którym wstępnie ustalamy luz pomiędzy tłoczkiem napinacza(tłoczek wciśnięty włożona blokada) a właśnie tą blaszką(z tego co pamiętam MAX 4 albo 6 mm) popychającą rolkę napinającą, i dokręcamy chyba klucz 13 śruba M8. Nie wiem co masz u siebie, wrzuć fotę jak możesz.
Wandej Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Dałeś radę go wepchnąc spowrotem? Jeśli tak to ja ten swój zostawiam bo chodzi idealnie. Czyli tylko napinacz mechaniczny muszę namierzyć
_ToMo_ Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Opublikowano 9 Kwietnia 2014 jeśli masz blokadę to sprawdź czy działa zablokuj i powinien być ok Ale jeśli twój da się lekko wcisnąć to jest raczej do wyrzucenia. Ja zaraz po zmianie rozrządu u mechanika musiałem go rozpiąć(już sam) i myślałem że jest zepsuty bo się nie da wcisnąć kupiłem nowy a to tak działa że wychodzi sam a wciskać to w imadle i powoli trzeba.
Wandej Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Opublikowano 9 Kwietnia 2014 jeśli masz blokadę to sprawdź czy działa zablokuj i powinien być ok Ale jeśli twój da się lekko wcisnąć to jest raczej do wyrzucenia. Ja zaraz po zmianie rozrządu u mechanika musiałem go rozpiąć(już sam) i myślałem że jest zepsuty bo się nie da wcisnąć kupiłem nowy a to tak działa że wychodzi sam a wciskać to w imadle i powoli trzeba. Nie no własnie jest sprawny bo nie chce sie wcisnąć Więc jutro zamontuje go z powrotem yulko musze dokupic odpowiedni napinacz
KS2507 Opublikowano 11 Kwietnia 2014 Opublikowano 11 Kwietnia 2014 Jakiś czas temu też zmieniałem rozrząd w ALT części kupiłem u kolegi z forum TOM77 polecam,komplet był z tłumikiem drgań czyli taki jak fabryczny, siłownik zdemontowanego tłumika nie dał się wcisnąć ręką wszystkie zdemontowane części miały oznaczenia AUDI VW czyli były fabryczne przebieg 148000tyś/km.
rybus85 Opublikowano 11 Kwietnia 2014 Opublikowano 11 Kwietnia 2014 A jaki koszt zakupu tego kolegi był?
KS2507 Opublikowano 11 Kwietnia 2014 Opublikowano 11 Kwietnia 2014 Dokładnie nie pamiętam,kupowałem kompletny rozrząd pompę wody i uszczelkę pod górną osłonę zaworów zapłaciłem coś ok 600zł. W dziale Sprzedam jest jego ogłoszenie i kontakt.
rybus85 Opublikowano 11 Kwietnia 2014 Opublikowano 11 Kwietnia 2014 Okej dzięki.A robocizne robiłeś sam czy warsztat jakiś? Jakie ceny mają? Bo chyba niedługo będę zmieniał...
KS2507 Opublikowano 11 Kwietnia 2014 Opublikowano 11 Kwietnia 2014 Wymieniałem sam ok 3h roboty na spokojnie bez demontażu pasa przedniego.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się