Haimon Opublikowano 8 Marca 2013 Opublikowano 8 Marca 2013 Witam, moje zawieszenie powoli przestaje spełniać swoje zadanie, zrobiło się rozbujane na wszystkie strony, samochód wyraźnie gorzej się prowadzi. Sprężyny też mają chyba dość bo tył siada totalnie nawet przy jednej osobie z tyłu. Z vinu wynika że mam zawieszenie 1BV i zdaje się być nie do zdobycia za rozsądną kasę. Myślałem już o gwincie, ale tłukę jednak sporo kilometrów po nie najlepszych drogach i nie chciał bym zrobić z tego auta taczki;] 1BV sprawdzało się idealnie, była jakaś namiastka komfortu i w zakrętach trzymało tak jak trzeba:) Czy ktoś z was ma doświadczenia po przesiadce z 1BV na gwint, może podsuniecie jeszcze jakieś rozwiązanie?
PARAF Opublikowano 8 Marca 2013 Opublikowano 8 Marca 2013 moim zdaniem jak dużo i szybko jeździsz po "różnych" drogach to koło max 17" i 1BE (dopuszczalne -40/-40)
Haimon Opublikowano 8 Marca 2013 Autor Opublikowano 8 Marca 2013 śmigam na 18, twardość BVki odpowiadała mi idealnie nie urywało głowy na dziurach a zakręty połykał bardzo miło i chciałbym to zachować. Dostać zamiennik 1BE też nie jest tak kolorowo, a przy okazji posadził bym go troszkę niżej do tych 18tek. Dlatego pomyślałem o gwincie, tyle że nie mam o tym pojęcia i gwint kojarzy mi się z taczką. Ale gwint gwintowi nie równy, słyszałem o kw z tłumieniem twardości gdzie jeździ się przyjemnie, tylko zapewne $ nie przeskoczę
Kowi87 Opublikowano 8 Marca 2013 Opublikowano 8 Marca 2013 bierz co jest na rynku w danej chwili poprostu, miękkie technixy, twardsze FK, SS gdzies po środku, KW czy billstein albo H&R raczej cieżkie do zdobycia, a na nowy trzeba ponad 2 koła wyłożyc i to raczej na wersje podstawową takze zapraszam na alegro:decayed:
Haimon Opublikowano 8 Marca 2013 Autor Opublikowano 8 Marca 2013 no siedzę tam cały czas To teraz pytanie w drugą stronę mam nadzieję że mnie nie zbanujecie Jakie jest maksymalnie wysokie ustawienie gwintu? Bo domyślam się że ma już na starcie -xx. A jak już pisałem autem jeżdżę sporo no i chciałbym też uniknąć zmiany kół na zimę razem z zawieszeniem. Idąc w drugą stronę, amortyzatory można regenerować, myślicie że moje dało by ogarnąć zachowując ich parametry? Z góry przepraszam za pytania nie na poziomie:embarrassed:
kkrawat Opublikowano 8 Marca 2013 Opublikowano 8 Marca 2013 Masz auto w ośce czy Q ?? Jeśli ośka to jeszcze się coś trafia,bo do Q masakra....
Haimon Opublikowano 8 Marca 2013 Autor Opublikowano 8 Marca 2013 Masz auto w ośce czy Q ?? Jeśli ośka to jeszcze się coś trafia,bo do Q masakra.... Ośka, to jeden z nielicznych momentów w którym nie żałuje że to nie quattro
Kowi87 Opublikowano 8 Marca 2013 Opublikowano 8 Marca 2013 regulacja jest wystarczajaca, tak wiec nie masz co sie przejmować zimą
kkrawat Opublikowano 8 Marca 2013 Opublikowano 8 Marca 2013 Fakt temat gwintu czy w ogóle jakiś ciekawych sprężyn do Q to masakra...ale do ośki to kupisz coś bez problemu - dobrze by było żeby gwint był na aucie jeszcze i można było sie przejechac - wtedy stwierdzisz czy ci pasuje charakterystyka. Z drugiej strony 1BV to wcale nie jest miękki zawias więc tragedii nie będzie nawet na jakimś bardziej markowym. Amorków raczej nie zregenerujesz do stanu fabrycznego, są firmy które się tym zajmuja ale nie wiem na ile to działa...
Haimon Opublikowano 8 Marca 2013 Autor Opublikowano 8 Marca 2013 No właśnie najbardziej chodziło mi o odniesienie 1BV do gwintu. Może ktoś chce mnie przewieźć, jakimś glebolotem? ZAWIESZENIE GWINTOWANE GWINT DTS AP PASSAT B5 A4 (3027505939) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. W tytule jest a4 b5, w opisie że passat, więc nie podejdzie?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się