czaja77 Opublikowano 1 Lipca 2008 Opublikowano 1 Lipca 2008 witam ponownie mam nadzieje ze te logi sa teraz ok prosze o zerkniecie i ocena dziekuje i pozdrawiam Group A: '003 Group B: Not Running Group C: Not Running Engine Air Throttle Ignition TIME Speed Mass Flow Angle Timing TIME TIME MARKER STAMP /min V ーC ーC STAMP STAMP 0.39 840 13.600 99.0 19.5 0.78 840 13.668 99.0 19.5 1.20 840 13.736 99.0 19.5 1.57 840 13.736 99.0 19.5 1.89 840 13.600 97.5 19.5 2.20 880 13.668 97.5 19.5 2.51 880 13.736 99.0 19.5 2.85 840 13.736 99.0 19.5 3.16 880 13.668 99.0 19.5 3.49 840 13.600 99.0 19.5 3.76 840 13.668 99.0 19.5 4.06 840 13.736 99.0 19.5 4.32 840 13.736 99.0 19.5 4.59 840 13.736 99.0 19.5 4.86 840 13.600 99.0 19.5 5.13 840 13.668 99.0 19.5 5.39 840 13.668 99.0 19.5 5.64 840 13.736 99.0 19.5 5.91 840 13.668 99.0 19.5 6.18 840 13.668 99.0 19.5 6.44 840 13.668 99.0 19.5 6.70 840 13.736 99.0 19.5 6.95 840 13.736 99.0 19.5 7.23 840 13.736 99.0 19.5 7.50 840 13.668 99.0 19.5 7.77 840 13.668 99.0 19.5 8.05 840 13.668 99.0 19.5 8.32 840 13.736 99.0 19.5 8.60 840 13.736 99.0 19.5 8.92 840 13.600 99.0 19.5 9.33 840 13.532 99.0 19.5 9.74 840 13.668 99.0 19.5 10.18 840 13.736 99.0 19.5 10.60 840 13.736 99.0 19.5 11.01 840 13.668 99.0 19.5 11.42 840 13.668 99.0 19.5 11.86 840 13.736 99.0 19.5 12.30 840 13.668 99.0 19.5 12.75 840 13.736 99.0 19.5 13.20 840 13.736 99.0 19.5 13.66 840 13.736 99.0 19.5 14.11 840 13.736 99.0 19.5 14.51 1640 13.736 99.0 19.5 14.92 2320 13.532 99.0 19.5 15.23 3000 13.600 99.0 19.5 15.55 3040 13.600 99.0 19.5 15.87 2600 13.600 99.0 19.5 16.16 3120 13.668 99.0 19.5 16.43 4080 13.600 99.0 19.5 16.72 3920 13.600 97.5 19.5 16.97 3520 13.600 99.0 19.5 17.22 3120 13.600 99.0 19.5 17.49 2760 13.600 99.0 19.5 17.78 2400 13.668 99.0 19.5 18.05 2040 13.600 99.0 19.5 18.32 1720 13.668 99.0 19.5 18.58 1440 13.668 99.0 19.5 18.83 1200 13.736 99.0 19.5 19.10 1000 13.668 99.0 19.5 19.36 880 13.736 99.0 19.5 19.63 800 13.736 99.0 19.5 19.90 800 13.668 99.0 19.5 20.16 840 13.668 99.0 19.5 20.46 800 13.668 99.0 19.5 20.75 800 13.668 99.0 19.5 Monday 30 June 2008 21:13:24 8D0 907 557 B 1.6L R4/2V MOTR HS D08 Group A: '007 Group B: Not Running Group C: Not Running Lambda Voltage Duty Cycle (no units) TIME TIME TIME MARKER STAMP % V % STAMP STAMP 0.02 -2.3 0.800 3.1 1.02 0.23 -0.8 0.125 3.1 1.02 0.49 0.0 0.105 3.5 1.02 0.74 -2.3 0.780 3.5 1.02 1.01 -3.1 0.830 3.5 1.02 1.27 -3.9 0.760 3.5 1.02 1.52 -0.8 0.080 3.5 1.02 1.79 0.0 0.090 3.5 1.02 2.06 0.8 0.115 3.5 1.02 2.33 -0.8 0.745 3.5 1.02 2.60 -1.6 0.815 3.5 1.02 2.87 -3.1 0.595 3.5 1.02 3.14 0.8 0.095 3.5 1.02 3.42 1.6 0.705 3.9 1.02 3.72 -2.3 0.815 3.9 1.02 4.05 -3.1 0.755 3.9 1.02 4.41 -0.8 0.100 3.9 1.02 4.82 0.8 0.200 3.9 1.02 5.22 -2.3 0.785 3.9 1.02 5.64 0.0 0.080 3.9 1.02 6.09 1.6 0.095 4.3 1.02 6.52 -0.8 0.795 4.3 1.02 6.96 -2.3 0.790 4.3 1.02 7.39 0.8 0.085 4.3 1.02 7.83 1.6 0.655 4.3 1.02 8.28 -2.3 0.795 4.3 1.02 8.71 0.8 0.100 4.3 1.02 9.16 -2.3 0.855 85.9 1.02 9.54 -3.1 0.120 3.5 1.01 9.89 0.8 0.805 42.6 1.00 10.21 1.6 0.030 4.7 1.00 10.50 -3.1 0.845 33.2 1.00 10.79 1.6 0.050 3.5 1.00 11.11 0.0 0.020 0.0 1.00 11.42 0.0 0.005 0.0 1.00 11.71 0.0 0.000 0.0 1.00 11.98 0.0 0.000 0.0 1.00 12.25 0.0 0.000 0.0 1.00 12.52 0.0 0.000 0.0 1.00 [br]Dopisany: 01 Lipiec 2008, 15:53 _________________________________________________Proszę, niech ktoś na to zerknie
PAWEL69 Opublikowano 1 Lipca 2008 Opublikowano 1 Lipca 2008 Siemka A reszta ? Jeszcze chyba?001-002-005-008-010 Chyba??????????? Pozdrawiam PS. wysłałem ci ściąge :confused4:
czaja77 Opublikowano 2 Lipca 2008 Autor Opublikowano 2 Lipca 2008 witam widze ze nie ma zainteresowanch sprawdzeniem moich lkogow??co jest prosze
pre_pl Opublikowano 3 Lipca 2008 Opublikowano 3 Lipca 2008 zakres pracy sondy (grupa 007): Lambda % = -10% ... 10% Voltage = -0,1 ... +1,1V Jak widać Twoja sonda jest bardzo słabiutka, nadaje się do wymiany. Jesli wychodzi poza 0,7V to jest mieszanka za bogata, jeśli jest poniżej 0,3 to mieszanka jest uboga. U ciebie wyskakuje poza regulację. Dobrze piszę mateo ? Poza tym, niecierpliwisz się, poganiasz innych... znalazłem taki wątek : http://www.a4-klub.pl/smf/empty-t9021.0.html;highlight=007 (ale są też inne)
czaja77 Opublikowano 3 Lipca 2008 Autor Opublikowano 3 Lipca 2008 witam ponownie sonda jest nuwka boscha za prawie 350 zl a jak przeplywka??? a to dzisiejszy http://czaja77.wrzuta.pl/pliki/yDNXsQlXpn/
pre_pl Opublikowano 3 Lipca 2008 Opublikowano 3 Lipca 2008 ponownie sonda jest nuwka boscha za prawie 350 zl jaki numer miała stara, a jaki numer ma nowa ? Gdzie kupiłeś ?
czaja77 Opublikowano 3 Lipca 2008 Autor Opublikowano 3 Lipca 2008 witam stara byla zamienikiem a nowa jest kupiona w auto landzie w olsztynie !!bosch z kablem do mojego silnika nr 058 003 478
PAWEL69 Opublikowano 3 Lipca 2008 Opublikowano 3 Lipca 2008 witam stara byla zamienikiem a nowa jest kupiona w auto landzie w olsztynie !!bosch z kablem do mojego silnika nr 058 003 478 to numer twojej sondy No chyb że się myle Popraw pre Pozdrawiam PS. no i znowu okaże się że wywalone pieniążki w k...ę A u kogo brałeś w "AL" jak można wiedzieć?
czaja77 Opublikowano 3 Lipca 2008 Autor Opublikowano 3 Lipca 2008 witam a zobacz tu http://ecat-online.bosch.de/toc/pl/0000W9_WvT46C038MtG6RJEhEu5:-1.srv?view=VIndexFramesetJsp
mateogda Opublikowano 3 Lipca 2008 Opublikowano 3 Lipca 2008 Sonda jest ok, tak samo jak ładowanie Coś się dzieje z autem czy szukasz dziury w całym?[br]Dopisany: 03 Lipiec 2008, 21:03 _________________________________________________ zakres pracy sondy (grupa 007): Lambda % = -10% ... 10% Voltage = 0,1 ... +1,1V Jak widać Twoja sonda jest bardzo słabiutka, nadaje się do wymiany. Jesli wychodzi poza 0,7V to jest mieszanka za bogata, jeśli jest poniżej 0,3 to mieszanka jest uboga. U ciebie wyskakuje poza regulację. Sonda musi oscylować to objaw poprawnej pracy. Sonda uboga, korektor procentowy (%) rośnie (idzie na plus), sonda bogata, korektor maleje (idzie na minus). Wyjątkiem jest "cut-off" kiedy hamujemy silnikiem, wtedy przy zamkniętych wtryskach sonda stanie na ubogiej i tryb "wzbogacenia" kiedy idziemy pełną mocą, wówczas sterownik przestaje regulować mieszankę od sondy podając taką ilość paliwa żeby cały czas było bogato. Przemek, sprawna sonda nie stanie na wartości mieszanki idealnej, to jest poprostu fizycznie niemożliwe!
czaja77 Opublikowano 3 Lipca 2008 Autor Opublikowano 3 Lipca 2008 witam uff kamien z serca .dzieje sie to ze auto pali jak smok 11 lit na 70 kil ??to troche sporowo mieniony filtr paliwa powietrz nowe swiece.
mateogda Opublikowano 3 Lipca 2008 Opublikowano 3 Lipca 2008 Jutro rano ma do mnie przyjechać ADP na diagnostykę to wrzucę na które grupy zwrócić uwagę (bo nie pamiętam), napewno 008 statycznie.
czaja77 Opublikowano 3 Lipca 2008 Autor Opublikowano 3 Lipca 2008 ok bedzie fajnie.mam z 08 ale krutki. Thursday 3 July 2008 15:53:10 8D0 907 557 B 1.6L R4/2V MOTR HS D08 Group A: '008 Group B: Time Lambda Lambda TIME TIME MARKER STAMP ms % % STAMP 0.01 2.92 0.0 0.8 TankVent ON 0.27 2.92 0.0 0.8 TankVent ON 0.55 3.01 0.0 0.8 TankVent ON 0.84 2.84 0.0 0.8 TankVent ON 1.10 2.75 0.0 0.8 TankVent ON 1.37 2.84 0.0 0.8 TankVent ON 1.63 2.92 0.0 0.8 TankVent ON 1.91 2.92 0.0 0.8 TankVent ON 2.17 2.84 0.0 0.8 TankVent ON 2.42 2.84 0.0 0.8 TankVent ON 2.67 2.75 0.0 0.8 TankVent ON 2.93 2.92 0.0 0.8 TankVent ON 3.19 2.92 0.0 0.8 TankVent ON 3.45 2.84 0.0 0.8 TankVent ON 3.71 2.75 0.0 0.8 TankVent ON 3.98 2.92 0.0 0.8 TankVent ON 4.25 2.92 0.0 0.8 TankVent ON 4.55 2.92 0.0 0.8 TankVent ON 4.84 2.84 0.0 0.8 TankVent ON 5.12 2.75 0.0 0.8 TankVent ON 5.41 2.84 0.0 0.8 TankVent ON 5.73 2.84 0.0 0.8 TankVent ON 6.17 2.92 0.0 0.8 TankVent ON 6.60 2.84 0.0 0.8 TankVent ON 7.01 2.84 0.0 0.8 TankVent ON 7.43 2.92 0.0 0.8 TankVent ON 7.87 2.75 0.0 0.8 TankVent ON 8.31 2.84 0.0 0.8 TankVent ON 8.73 2.92 0.0 0.8 TankVent ON 9.18 2.75 0.0 0.8 TankVent ON 9.62 2.92 0.0 0.8 TankVent ON 10.08 2.92 0.0 0.8 TankVent ON 10.49 2.84 0.0 0.8 TankVent ON 10.82 2.84 0.0 0.8 TankVent ON 11.15 2.92 0.0 0.8 TankVent ON
pre_pl Opublikowano 3 Lipca 2008 Opublikowano 3 Lipca 2008 Przemek, sprawna sonda nie stanie na wartości mieszanki idealnej, to jest poprostu fizycznie niemożliwe! no, coś czułem że mogłem pokręcić, dlatego wolałem wywołać Ciebie do tablicy No, że oscylować to ok, ale nie sądziłem że aż tak mocno. Allleee, teraz sobie przypominam, że u mnie w AGNie to było nawet 0,8V - dobrze pamiętam Mateusz ? No to żem pokręcił wtedy całkowicie
mateogda Opublikowano 4 Lipca 2008 Opublikowano 4 Lipca 2008 Allleee, teraz sobie przypominam, że u mnie w AGNie to było nawet 0,8V - dobrze pamiętam Mateusz ? [br]Dopisany: 03 Lipiec 2008, 21:51 _________________________________________________ Jutro rano ma do mnie przyjechać ADP na diagnostykę to wrzucę na które grupy zwrócić uwagę (bo nie pamiętam), napewno 008 statycznie. Nie dojechał kartofel jeden Dorzuć 004 statycznie oraz 002 statycznie i dynamicznie dla oceny przepływomierza. Swoją drogą zastanawiam się od wczoraj, jak dokonałeś pomiaru skoro podajesz spalanie na 70 km?
czaja77 Opublikowano 4 Lipca 2008 Autor Opublikowano 4 Lipca 2008 witam/ tankowanie pod korek przejechane 70km dotankowanie i wyszlo tyle,to zrobie je dzis ok 21,30 jak mi sie uda i wkleje je ,pozdrawiam
pre_pl Opublikowano 4 Lipca 2008 Opublikowano 4 Lipca 2008 rany, ja myślałem że to była literówka i miało być 700km.... Wyjeździł chociaż cały bak i dopiero wtedy zacznij się martwić
czaja77 Opublikowano 4 Lipca 2008 Autor Opublikowano 4 Lipca 2008 no tak ale jak go kupilem zalalem 21 lit i przejechal 150 kil do rezerwy po miescie
mateogda Opublikowano 4 Lipca 2008 Opublikowano 4 Lipca 2008 :doh1: mało wiarygodny sposób. Spalanie należy mierzyć jako srednią z całego zbiornika, bo według Twojego pomiaru wychodzi prawie 16l/100km. Jest wręcz nieprawdopodobne żeby przy takim spalaniu auto poprawnie chodziło.
czaja77 Opublikowano 4 Lipca 2008 Autor Opublikowano 4 Lipca 2008 niestety ale tak jest w dzien jak go kupilem dziwnie sie zachowywal np przy gaszeni silnika dostawal jakby samo zaplonu i chodzil jeszcze chwilke naprawde pali jak smok tylko wlewam pb i wlewam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się